logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oki na Drupa 2016: Plotery wielkoformatowe Colorpainter i Teriostar

  PR 24.05.2016, przeczytano 1281 razy
ilustracjastrzałka

OKI Europe Ltd zademonstruje w trakcie targów Drupa 2016 wszechstronność, szybkość i jakość wydruku, realizowane przez nowo nabyte urządzenia szerokoformatowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-na-drupa-2016%3A-plotery-wielkoformatowe-colorpainter-i-teriostar,28659,artykul.html

OKI Europe jest podekscytowane możliwością zademonstrowania unikalnego potencjału, którym dysponuje we wszystkich kategoriach druku szerokoformatowego, zapewniając przy tym solidne połączenie innowacji i doświadczenia – powiedział Frank Jänschke, General Manager Marketing, Large Format Printers, OKI Europe Ltd. „Zdolność wytwarzania wielkoformatowych materiałów w tak wysokiej jakości i przy ogromnej różnorodności jest możliwe tylko przy wykorzystaniu naszego poziomu innowacji technologicznych, wnikliwości i zobowiązaniu do spełnienia wysokich wymagań branży kreatywnej”.

W trakcie targów OKI zaprezentuje pełną gamę przełomowych w swojej kategorii ploterów solwentowych ColorPainter, które zapewniają bardzo wysoką jakość wydruku na nośnikach wielkoformatowych. W tej grupie znajduje się urządzenie ColorPainter H3-104s. Firmy z branży Graphic Art mają dzięki temu modelowi możliwość superszybkiego drukowania dużej ilości materiałów o szerokości 2,6 metra, począwszy od banerów, przez folie do oklejania samochodów, a kończąc na grafikach wystawienniczych i tapetach. Pośród innych modeli, które zostaną zaprezentowane odwiedzającym znajdują się drukarki M-64s, W-54s i W-64s, których innowacyjność daje firmom możliwość korzystania z efektów podświetlenia oraz druku przy użyciu wprowadzonych przez Oki tuszy neonowych

Model ColorPainter H3-104s zaprezentuje w jaki sposób poziom jakości wcześniej osiągalny jedynie przez drukarki (firmy Oki - przyp. red.) tworzące materiały o szerokości 1,6 m jest obecnie dostępny przy produkcji banerów i innych materiałów poligraficznych o szerokości 2,6 m, przykładem może tutaj być drukowanie grafiki na roll-up o wymiarach 2,6 m x 1 m w mniej niż 3 minuty. Ponadto używając atramentów, które mają certyfikat Greenguard Gold, nie potrzeba oczyszczać powietrza, przez co H3-104s jest niezwykle wszechstronną drukarką, która produkuje materiały w pełni nadające się do użytku zarówno w zamkniętych pomieszczeniach jak i na zewnątrz. 

Odwiedzający stoisko OKI będą także mogli zobaczyć pokaz możliwości drukarki ColorPainter M-64s, która może tworzyć przykuwające uwagę wydruki na materiałach typu backlit. Na stoisku będzie można również sprawdzić jak łatwo dzięki urządzeniom W-54s i 64s można uzyskać intensywnie żywe kolory na różnorodnych materiałach graficznych, dzięki wykorzystaniu unikalnych możliwości druku przy użyciu neonowego atramentu.

OKI obok wiodących na rynku urządzeń, zwróci również uwagę odwiedzających na możliwości druku w wysokiej rozdzielczości urządzeń wielofunkcyjnych LED Teriostar LP-1030 i LP-2050, zaprojektowanych w celu zaspokojenia zapotrzebowania na wydajność, szybkość i dokładność w druku wielkoformatowym dla branży architektonicznej, inżynieryjnej i budowlanej.

Odbywające się w niemieckim Düsseldorfie, od 31 maja do 10 czerwca, targi Drupa są największą tego typu imprezą branży poligraficznej na świecie. OKI zaprezentuje swoje szerokoformatowe urządzenia na stoisku B21 w hali numer 5. Na miejscu drukowane będą różnego typu materiały, na szerokiej gamie  produktów Oki, a eksperci firmy będą oferować swoją wiedzę i porady odwiedzającym.

Na stoisku dostępne będą przykładowe broszury prezentujące pełną gamę produktów, które mogą być obecnie drukowane przy użyciu wystawianych drukarek. Do produktów tych zaliczają się: tekstylia techniczne, siatki, folie odblaskowe i winyle.

Drupa to jedne z wiodących światowych wystaw handlowych dotyczących branży graficznej i przemysłu poligraficznego. Stanowią one doskonałe miejsce do zaprezentowania światu naszych zapierających dech w piersiach i generujących masę możliwości drukarek wielkoformatowych”, – powiedziała Pamela Ghosal, General Manager, Brand Marketing Communications, OKI Europe. „Jesteśmy pewni, że podczas wizyty na naszym stoisku, będziesz zaskoczony doskonałą jakością i elastycznością nośników na których mogą drukować nasze urządzenia wielkoformatowe” – dodaje.

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska OKI na targach Drupa 2016 (stoisko B21 w hali 5).

Źródło: Oki

www.oki.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

trzeba sie wybrac

Najnowsze w tym dziale

Cut The Mustard odpowiedzialna za identyfikację wizualną Edo App
Agencje Cut The Mustard odpowiada za branding i przygotowanie materiałów komunikacyjnych dla eDO App – aplikacji mobilnej służącej do zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem dowodu osobistego z warstwą elektroniczną.
Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”
Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.
Home Invest świętuje i maluje Przyszłość na Woli
Grupa Kapitałowa Home Invest obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia działalności deweloperskiej. Podsumowuje dotychczasowe osiągnięcia i przedstawia plany na przyszłość. W czerwcu br. miało miejsce uroczyste odsłonięcie muralu – Przyszłość na Woli, który został namalowany na ścianie budynku flagowej inwestycji Apartamenty Okopowa 59A w Warszawie
Motocykl Suzuki Katana w reklamie Communication Unlimited
Suzuki Katana kreuje nowe marzenia, ale przede wszystkim ożywia wspomnienia z lat 80. W styl motocykla wpisuje się jego nowa reklama, którą przygotowała agencja Communication Unlimited.
Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764