logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oki na Drupa 2016: Plotery wielkoformatowe Colorpainter i Teriostar

  PR 24.05.2016, przeczytano 1712 razy
ilustracjastrzałka

OKI Europe Ltd zademonstruje w trakcie targów Drupa 2016 wszechstronność, szybkość i jakość wydruku, realizowane przez nowo nabyte urządzenia szerokoformatowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-na-drupa-2016%3A-plotery-wielkoformatowe-colorpainter-i-teriostar,28659,artykul.html

OKI Europe jest podekscytowane możliwością zademonstrowania unikalnego potencjału, którym dysponuje we wszystkich kategoriach druku szerokoformatowego, zapewniając przy tym solidne połączenie innowacji i doświadczenia – powiedział Frank Jänschke, General Manager Marketing, Large Format Printers, OKI Europe Ltd. „Zdolność wytwarzania wielkoformatowych materiałów w tak wysokiej jakości i przy ogromnej różnorodności jest możliwe tylko przy wykorzystaniu naszego poziomu innowacji technologicznych, wnikliwości i zobowiązaniu do spełnienia wysokich wymagań branży kreatywnej”.

W trakcie targów OKI zaprezentuje pełną gamę przełomowych w swojej kategorii ploterów solwentowych ColorPainter, które zapewniają bardzo wysoką jakość wydruku na nośnikach wielkoformatowych. W tej grupie znajduje się urządzenie ColorPainter H3-104s. Firmy z branży Graphic Art mają dzięki temu modelowi możliwość superszybkiego drukowania dużej ilości materiałów o szerokości 2,6 metra, począwszy od banerów, przez folie do oklejania samochodów, a kończąc na grafikach wystawienniczych i tapetach. Pośród innych modeli, które zostaną zaprezentowane odwiedzającym znajdują się drukarki M-64s, W-54s i W-64s, których innowacyjność daje firmom możliwość korzystania z efektów podświetlenia oraz druku przy użyciu wprowadzonych przez Oki tuszy neonowych

Model ColorPainter H3-104s zaprezentuje w jaki sposób poziom jakości wcześniej osiągalny jedynie przez drukarki (firmy Oki - przyp. red.) tworzące materiały o szerokości 1,6 m jest obecnie dostępny przy produkcji banerów i innych materiałów poligraficznych o szerokości 2,6 m, przykładem może tutaj być drukowanie grafiki na roll-up o wymiarach 2,6 m x 1 m w mniej niż 3 minuty. Ponadto używając atramentów, które mają certyfikat Greenguard Gold, nie potrzeba oczyszczać powietrza, przez co H3-104s jest niezwykle wszechstronną drukarką, która produkuje materiały w pełni nadające się do użytku zarówno w zamkniętych pomieszczeniach jak i na zewnątrz. 

Odwiedzający stoisko OKI będą także mogli zobaczyć pokaz możliwości drukarki ColorPainter M-64s, która może tworzyć przykuwające uwagę wydruki na materiałach typu backlit. Na stoisku będzie można również sprawdzić jak łatwo dzięki urządzeniom W-54s i 64s można uzyskać intensywnie żywe kolory na różnorodnych materiałach graficznych, dzięki wykorzystaniu unikalnych możliwości druku przy użyciu neonowego atramentu.

OKI obok wiodących na rynku urządzeń, zwróci również uwagę odwiedzających na możliwości druku w wysokiej rozdzielczości urządzeń wielofunkcyjnych LED Teriostar LP-1030 i LP-2050, zaprojektowanych w celu zaspokojenia zapotrzebowania na wydajność, szybkość i dokładność w druku wielkoformatowym dla branży architektonicznej, inżynieryjnej i budowlanej.

Odbywające się w niemieckim Düsseldorfie, od 31 maja do 10 czerwca, targi Drupa są największą tego typu imprezą branży poligraficznej na świecie. OKI zaprezentuje swoje szerokoformatowe urządzenia na stoisku B21 w hali numer 5. Na miejscu drukowane będą różnego typu materiały, na szerokiej gamie  produktów Oki, a eksperci firmy będą oferować swoją wiedzę i porady odwiedzającym.

Na stoisku dostępne będą przykładowe broszury prezentujące pełną gamę produktów, które mogą być obecnie drukowane przy użyciu wystawianych drukarek. Do produktów tych zaliczają się: tekstylia techniczne, siatki, folie odblaskowe i winyle.

Drupa to jedne z wiodących światowych wystaw handlowych dotyczących branży graficznej i przemysłu poligraficznego. Stanowią one doskonałe miejsce do zaprezentowania światu naszych zapierających dech w piersiach i generujących masę możliwości drukarek wielkoformatowych”, – powiedziała Pamela Ghosal, General Manager, Brand Marketing Communications, OKI Europe. „Jesteśmy pewni, że podczas wizyty na naszym stoisku, będziesz zaskoczony doskonałą jakością i elastycznością nośników na których mogą drukować nasze urządzenia wielkoformatowe” – dodaje.

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska OKI na targach Drupa 2016 (stoisko B21 w hali 5).

Źródło: Oki

www.oki.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

trzeba sie wybrac

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764