logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oki na targach Drupa 2016

  PR 27.04.2016, przeczytano 1118 razy
ilustracja

OKI Europe Ltd  podczas targów Drupa 2016 pragnie zwrócić uwagę odwiedzających na swoje najnowsze portfolio drukarek dedykowanych branży kreatywnej i zakładom poligraficznym, w skład którego wchodzą: wprowadzona właśnie na rynek kolorowa drukarka Pro6410 (NeonColor), wielokrotnie nagradzana technologia białego tonera, drukarki 5 - tonerowe oraz znane już kolorowe plotery wielkoformatowe (ColorPrinter) z takimi modelami na czele jak: H3-104s i M-64s.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-na-targach-drupa-2016,28357,artykul.html

Odbywające się w Düsseldorfie, w Niemczech, w dniach 31 maja – 10 czerwca, targi Drupa 2016 to wydarzenie o zasięgu międzynarodowym, dedykowane branży poligraficznej i podmiotom działającym w sektorze druku. Targi te to świetna okazja dla firmy OKI,  która w czasie ich trwania będzie mogła zaprezentować swoje najnowocześniejsze urządzenia i rozwiązania drukujące, zwłaszcza te opracowane z myślą o branży kreatywnej i zakładach poligraficznych.

Od wizytówek po billboardy, na swoim stoisku B21 w hali nr 5, OKI Europe zaprezentuje swoją szeroką gamę urządzeń dedykowanych branży graficznej. Urządzenia te zostały wyposażone w przełomową technologię potrafiącą nadrukować niezwykle efektowne wzory, które przykuwają uwagę odbiorcy zarówno od wewnątrz jak i od zewnątrz.

Jedną z głównych atrakcji stoiska OKI będzie neonowa, kolorowa drukarka Pro6410 (NeonColor), która wprowadza kolorowy druk w nowy, lepszy wymiar. To niezwykle wszechstronne urządzenie umożliwia drukowanie wyjątkowo jaskrawych, przyciągających oko fluorescencyjnych wzorów na nośnikach do stosowania na praktycznie każdej powierzchni, od odzieży po dekorację, spersonalizowane opakowania produktów, wydruki w punktach sprzedaży i oznakowania w sklepach. Innowacyjne rozwiązanie drukujące zastosowane w nowym modelu Pro6410 (NeonColor) uwalnia grafików i projektantów od ograniczeń związanych ze standardową gamą kolorów CMY.

Dodatkowo, oprócz modelu Pro6410 (NeonColor), OKI Europe zaprezentuje również swoje drukarki z białym tonerem Pro7411WT i Pro9420WT oraz 5-kolorowe urządzenia drukujące Pro9541 i Pro9542. W oparciu o wielokrotnie nagradzaną, pionierską technologię, te dynamiczne i elastyczne rozwiązania uwalniają twórczy i handlowy potencjał łącząc wysokiej rozdzielczości, cyfrowy wydruk LED z nagradzaną technologią białego/przezroczystego tonera (CMYK+1) zapewniając niespotykany poziom wydajności, który można było wcześniej osiągnąć tylko dzięki dużym nakładom finansowym na drogie urządzenia produkcyjne.

Po raz pierwszy OKI Europe zaprezentuje portfolio swoich wielkoformatowych ploterów solwentowych, które świetnie sprawdzą się zarówno w domu jak i podczas wydruków na skalę przemysłową oraz na rynku usług kreatywnych i poligraficznych. Mogą z nich korzystać także przedstawiciele świata architektury, inżynierii i budownictwa.

Na stoisku OKI Europe goście będą mogli zapoznać się z bogatą ofertą kolorowych ploterów wielkoformatowych, które idealnie sprawdzą się w produkcji ogromnych, wysoko wytrzymałych konstrukcji z wykorzystaniem szerokiej gamy materiałów, w tym banerów, grafik, reklam na pojazdy, parasoli, nośników typu pop-up, podłóg czy wielkoformatowych grafik na wystawy artystyczne. W szczególności kolorowe drukarki H3-104s i M64s spełniają najwyższe wymagania dotyczące druku przemysłowego i druku grafik na masową skalę, gwarantując przy tym wyjątkową jakość druku na najwyższym poziomie wydajności.

"Jesteśmy bardzo podekscytowani tegorocznymi targami Drupa, które zapowiadają się w tym roku naprawdę wyjątkowo. Będzie to interesująca platforma dla innowacyjnej technologii druku i wymiany wzajemnych doświadczeń, która doskonale wpisują się w strategię OKI. W swojej działalności stale poszerzamy zakres innowacyjnych rozwiązań o wysokiej wydajności dla branży kreatywnej i zakładów poligraficznych, aby wyjść naprzeciw potrzebom naszych obecnych i przyszłych klientów” – powiedziała Pamela Ghosal, General Manager Brand and Marketing Communications OKI Europe.

"Na stoisku OKI Europe, goście będą mogli na własne oczy zobaczyć i wypróbować produkty z najnowszego portfolio oraz zapoznać się z zaangażowaniem Oki na rzecz innowacyjnych rozwiązań dostarczanych branży kreatywnej i zakładom poligraficznym. Dzięki ich zastosowaniu podmioty te w widoczny sposób będą mogły zwiększyć strumień swoich przychodów i zrezygnować z outsourcingu w obszarze zadań dotyczących druku na skalę przemysłową”.

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska OKI Europe na targach Drupa 2016 (stoisko B21 w hali 5).

Źródło: OKI

www.oki.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764