logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oki na targach Remadays 2022

  PR 16.03.2022, przeczytano 690 razy
ilustracjastrzałka
OKI Pro1050

Na tegorocznych targach RemaDays 2022, które odbędą się w dniach 23-25 marca w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, firma OKI Europe wraz z partnerami zaprezentuje swoje nagradzane rozwiązania z białym tonerem z serii Pro dedykowane branży wydruków profesjonalnych i graphic arts.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-na-targach-remadays-2022,395123,artykul.html

Zwiedzający targi będą mogli sprawdzić możliwości pięciotonerowej drukarki Pro9542EC (A3+) wyposażonej w innowacyjną technologię białego tonera OKI,  5-kolorowej drukarki etykiet OKI Pro1050 (CMYK + W), cyfrowej drukarki termotransferowej Pro8432WT z technologią przełączanego tonera (CMYW lub CMYK) oraz drukarki Pro9541WT, która jest pierwszą na świecie drukarką LED zapewniającą wydruki w 5 kolorach (CMYK+W) w formacie A3+ i dedykowaną do sitodrukowego-termotransferu hybrydowego.

Pro1050 – druk etykiet na żądanie w CMYK + W

Niskonakładowy druk etykiet stanowił wyzwanie dla dostawców usług druku. W oparciu o procesy druku o długim czasie realizacji, wymagane były minimalne wielkości zamówień, by uczynić tę usługę opłacalną. Dzięki możliwościom cyfrowej drukarki LED OKI Pro1050 można drukować na żądanie, dowolną liczbę etykiet, w sposób prosty i ekonomiczny. Dzięki temu otwiera się opcja pozyskania nowej grupy klientów i czerpania dodatkowych zysków. Drukarka etykiet OKI Pro1050 pozwala na drukowanie na szerokiemu spectrum różnorodnych nośników z wykorzystaniem CMYK i dodatkowego piątego tonera białego, gwarantując dużą wszechstronność i elastyczność w zakresie druku kreatywnych, przyciągających wzrok etykiet. Pro1050 to możliwość drukowania na szerokiej gamie mediów, od papierów powlekanych, niepowlekanych i z teksturą, poprzez media na bazie PE, PP czy PET, po białe, transparentne lub kolorowe podłoża, w tym również takie, z którymi nie radzi sobie popularna technologia atramentowa. Urządzenie jest więc idealne do drukowania przemysłowych etykiet chemicznych, etykiet na kosmetyki, etykiet śledzenia zasobów, etykiet do użytku na zewnątrz, etykiet do zamrażarek i przechowywania chłodniczego oraz na potrzeby pakowania, napojów i wyrobów gospodarstwa domowego, ponieważ pozwala na drukowanie na nośnikach odpornych na działanie wody, substancji chemicznych i promieniowania UV. OKI Pro1050 przeznaczona jest do nisko- i średnionakładowej produkcji etykiet rzędu 6 tys. mb/m-c.

OKI Pro9541WT – drukarka termotransferowa nowej generacji

Drukarka Pro9541WT to duża innowacja w dziedzinie druku termotransferowego. Została ona zaprojektowana z myślą o branży sitodrukowej i tekstylnej, aby umożliwić drukowanie w przystępnej cenie z wykorzystaniem CMYK, prawdziwej czerni (a nie kompozytowej CMY) oraz koloru białego zarówno na ubraniach jak i twardych powierzchniach przy użyciu nośników termotransferowych. To pierwsza na świecie drukarka LED umożliwiająca klasyczny druk termotransferowy oraz sitodrukowy termontransfer hybrydowy w 5 kolorach (CMYK + W), na żądanie w technologii LED. To drukarka termotransferowa zupełnie nowej generacji, typu 3w1, pozwalająca usprawnić produkcję oraz znaleźć nowe, lukratywne źródła przychodów dla firm z tej branży. Pro9541WT oferuje trzy różne aplikacje w jednym urządzeniu. Są to: klasyczny druk termotransferowy, tworzenie matryc sitodrukowych oraz sitodrukowy termotransfer hybrydowy (DSST). Wyeliminowanie kosztów i czasu przeznaczonego na konfigurację umożliwia ekonomiczne drukowanie spersonalizowanych projektów i krótkich serii z minimalną liczbą nawet jednego nadruku na tekstyliach. Dzięki temu drukarka ta jest idealnym rozwiązaniem dla druku komercyjnego, dla sprzedawców i nowych firm na rynku. Do tego, dzięki temu, że możemy drukować w formacie A3+/SRA3, a nawet banery o długości do 1,3 m, zdecydowanie zwiększamy wydajność klasycznego druku termotransferowego.

Drukarki graficzne z serii Pro z technologią białego tonera

Na targach OKI zaprezentuje też dwa modele drukarek graficznych z serii Pro wykorzystujących innowacyjną, wielokrotnie nagradzaną technologię białego tonera: Oki Pro9542EC oraz Pro8432WT.

Pro8432WT to najmniejsza na rynku drukarka A3 z białym tonerem – łączy w sobie nagradzaną cyfrową technologię LED firmy OKI z wyjątkowymi właściwościami tonera, zapewniając wysoką jakość druku i żywe kolory. Doskonała jakość i wysoka rozdzielczość wydruku sprawiają, że nawet linie i małe rozmiary czcionek są ostre i wyraźne. Drukarka A3 Pro8432WT, została okrzyknięta „szybkim zwrotem z inwestycji”. Umożliwia drukarniom czerpanie zysków z możliwości dekoracji odzieży i produktów za pomocą niedrogiej technologii białego tonera w jednym, kompaktowym urządzeniu. Oferuje też technologię przełączania tonera, która umożliwia wymianę pomiędzy białym a czarnym tonerem. Pozwala to drukarniom i agencjom kreatywnym na rozszerzenie oferty usług o możliwość drukowania prawdziwej czerni na ubraniach lub tkaninach w jasnych kolorach.

ilustracjastrzałka

OKI Pro9542EC to pięciotonerowa drukarka cyfrowa LED formatu A3+ oferująca możliwość druku kolorem białym, jako pierwszym (na spodzie) i nakładanie wydruku CMYK w jednym przebiegu na szerokiej gamie nośników różnej grubości, w tym na kolorowych i przezroczystych materiałach. Wysoka rozdzielczość - 1200 x 1200 dpi, szybkość druku 50 str./min. i nieporównywalna możliwość wyboru szerokiej gamy nośników o maksymalnej gramaturze sięgającej 360 g/m2, sprawiają, że urządzenie to jest idealnym rozwiązanie dla firm, drukarni, agencji kreatywnych i organizacji, dla których ważne jest drukowanie materiałów graficznych na żądanie i wymagających doskonałej jakości wydruków oraz dla niskonakładowego druku produkcyjnego.

ilustracjastrzałka

Urządzenia te będzie można zobaczyć na targach RemaDays 2022 na stoiskach partnerów firmy OKI Europe w hali F: API – stoisko L19; Ekstreme – stoisko L28; Zakłady Artystyczne ART – stoisko O21, Design4 Business - stoisko O21.

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764