logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oki Pro6410 NWT czyli Neoncolor dla reklamy i poligrafii

  PR 05.04.2016, przeczytano 1783 razy
ilustracjastrzałka

OKI Europe Ltd wraz z premierą nowej, kolorowej drukarki Pro6410 NWT (NeonColor) i wprowadzeniu wielokrotnie nagradzanej1 technologii białego tonera do swojej gamy drukarek graficznych z edycji Pro Series, przenosi drukowanie na kolejny poziom w branży kreatywnej oraz zakładach poligraficznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-pro6410-nwt-czyli-neoncolor-dla-reklamy-i-poligrafii,28058,artykul.html

Umożliwiając drukowanie wyjątkowo jaskrawych, przykuwających oko fluorescencyjnych projektów na nośnikach do stosowania na praktycznie każdej powierzchni, kolorowa neonowa drukarka Pro6410 uwalnia projektowanie graficzne od ograniczeń standardowej gamy kolorów CMY.

Drukarnie i pracownie graficzne mogą stosować jej unikalne cechy do tworzenia fluorescencyjnych efektów zarówno na jasnym, jak i ciemnym tle, z dodatkową opcją wykorzystania neonowego białego tonera jako znaku zabezpieczającego, widocznego wyłącznie w czarnym świetle UV.

To połączenie niezwykłej wielofunkcyjności z szerokim spektrum żywych kolorów powoduję, że ta kolorowa neonowa drukarka Pro6410 od OKI zapewnia szybki dostęp do nowych źródeł przychodów w dziedzinie dekorowania odzieży i produktów, personalizacji, pakowania i wykonywania próbnych wydruków, w punktach sprzedaży, a także w zakresie oznakowań i materiałów informacyjnych umieszczanych w sklepach.

Oprócz drukarki Pro6410 NeonColor, OKI Europe rozszerza też swoją gamę drukarek Pro Series, dedykowaną branży graphic arts, o nowe modele Pro7411WT i Pro9420WT. Seria ta wzbogaca się więc o nowe modele drukarek wyposażonych w wielokrotnie nagradzaną technologię białego tonera Oki.

Te szybkie i niedrogie rozwiązania uwalniają potencjał twórczy i handlowy. Dodatkowo łącząc w sobie druk cyfrowy LED High Definition z technologią białego tonera, zapewniają poziom wydajności, który normalnie byłby możliwy do uzyskania tylko z użyciem  drogich urządzeń produkcyjnych.

Elastyczność w zakresie drukowania, wykonywania próbnych wydruków i produkowania tych nowych rozwiązań oznacza, że mamy możliwość drukowania głębokiej bieli na szerokiej gamie kolorowych nośników, a także na innych kolorach, tworząc tym samym żywe transfery do wykorzystania na ciemnym tle.

Te nowe drukarki wyzwolą pełny potencjał twórczy i handlowy drukarni i pracowni graficznych” – powiedział Dave Willcox, Kierownik ds. Marketingu Produktu, OKI Europe – „Kolorowa, neonowa drukarka Pro6410 to kolejna premierowa drukarka Oki zapewniająca elektryzującą konwencjonalną grafikę o żywym, fluorescencyjnym kolorze na dowolnym nośniku".

Jednocześnie nasze drukarki Pro7411WT i Pro9420WT zapewniają nowemu gronu przedsiębiorstw bezpośredni dostęp do wielokrotnie nagradzanej technologii białego tonera, umożliwiającej krótkie cykle produkcyjne materiałów ekspozycyjnych, wykonywanych na zamówienie artykułów papierniczych, koszulek i towarów".

Stanowi to element nieustannego dążenia OKI Europe do innowacyjności, która tworzy nowe, praktyczne i dochodowe możliwości dla klientów".

Drukarki Pro6410 NWT i Pro7411WT oferują możliwość druku na różnorodnych nośnikach w formacie A4 o gramaturze do 250 g/m2 i banerach o długości do 1320 mm, podczas gdy drukarka Pro9420WT rozszerza możliwości do SRA3, gramatury do 300 g/m2 oraz długości banerów do 1320 mm.

Drukarki te dołączają do przełomowej gamy drukarek OKI z edycji Pro Series stworzonych specjalnie z myślą o potrzebach branży kreatywnej i stosujących unikalną, wbudowaną cyfrową technologię graficzną.

Idealna do produkcji niskonakładowych kreatywnych wydruków, niosąca za sobą niskie koszty początkowe, gama Pro Series zapewnia ponadprzeciętną jakość druku, szybsze wprowadzenie produktu na rynek i niskie koszty eksploatacji.

Drukarki Pro Series firmy OKI Europe są przede wszystkim przeznaczone dla sektorów produkujących projekty twórcze, jak również tych o większych potrzebach w zakresie ilości wydruków, w tym dla drukarni i agencji reklamowych, projektowych i innych agencji kreatywnych.

Każda drukarka z gamy Pro Series została stworzona z myślą o oszczędności pieniędzy i wykorzystuje materiały eksploatacyjne o wysokiej wydajności, zmniejszające konieczność interwencji ze strony użytkownika i sprzyjających obniżeniu kosztów eksploatacji.

Innowacyjna gama drukarek OKI Pro Series zostanie zaprezentowana na targach Drupa 2016, wraz z nowo pozyskanymi drukarkami wielkoformatowymi.  Zapraszamy do odwiedzenia stoiska OKI, które będzie znajdować się w Hali 5, B21.

Źródło: OKI

www.oki.pl

Dodatkowe informacje:

[1] W 2012 roku OKI Europe jako pierwszy producent wprowadziła gamę cyfrowych drukarek LED wyposażonych w biały toner i drukujących na formacie A4 i A3, były to drukarki C711WT i C920WT. W 2013, roku drukarka C711WT wraz z możliwościami jej zastosowania zdobyła nagrody w kategorii „Najlepsza nowa technologia” i „Najlepszy produkt w kategorii wydruku wykorzystującego transfer obrazu” na targach Euro Trophex Show w Amsterdamie.

SPECYFIKACJE:

Kolorowa drukarka neonowa Pro6410:
Szybkość druku w kolorze: 8 str./min. (media termotransferowe)
i 34 str./min. (zwykły papier)
Rozdzielczość: 1200x600dpi
Szybkość procesora: 533Mhz
Język druku: PS3
Pojemność podajników: (Kaseta + MPT): 300 + 100
Maksymalna gramatura papieru: 220 g/m2 podajnik standardowy, 250 g/m2 podajnik wielofunkcyjny
Maksymalny rozmiar papieru: A4
Wymiay (WxSzxG): 340 x 435 x 546mm
Czas wydruku pierwszej strony: 9 sekund
Wydajność tonera (kolorowy/biały): 6,000/4,000 stron

Pro7411WT (A4):
Szybkość druku w kolorze: 8 str./min. (media termotransferowe)
i 34 str./min. (zwykły papier)
Rozdzielczość: 1200x600dpi
Szybkość procesora: 533Mhz
Język druku: PS3
Pojemność podajników: (Kaseta + MPT): 530 + 100
Maksymalna gramatura papieru: 220 g/m2 podajnik standardowy, 250 g/m2 podajnik wielofunkcyjny
Maksymalny rozmiar papieru: A4
Wymiay (WxSzxG): 389 x 435 x 546mm
Czas wydruku pierwszej strony: 9 sekund
Wydajność tonera (kolorowy/biały): 11,500/6,000 stron

Pro9420WT (A3):
Szybkość druku w kolorze: 10 str./min. (media termotransferowe)
i 31 str./min. (zwykły papier)
Rozdzielczość: 1200x600dpi
Szybkość procesora: 800Mhz
Język druku: PS3
Pojemność podajników: (Kaseta + MPT): 530 + 230
Maksymalna gramatura papieru: 216 g/m2 podajnik standardowy, 300 g/m2 podajnik wielofunkcyjny
Maksymalny rozmiar papieru: A3 i SRA3 (do 328 x 457mm)
Wymiay (WxSzxG): 471 x 654.5 x 623mm
Czas wydruku pierwszej strony: 10.5 sekundy
Wydajność tonera (kolorowy/biały): 15,000/8,000 stron

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764