logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oki proponuje oznakowanie sklepu za pomocą kolorowych drukarek A3

  PR 03.10.2019, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

Firma OKI Europe oferuje klientom detalicznym szansę zwiększenia ich sprzedaży oraz poprawienia zadowolenia klientów w sklepach dzięki kolorowym drukarkom A3 z serii C800. Te wielokrotnie nagradzane drukarki pomogą firmom każdej wielkości – od dużych sprzedawców detalicznych po mniejsze sklepy – szybko i łatwo prowadzić przyciągającą wzrok komunikację wizualną w sklepie za pomocą różnych rozmiarów i formatów materiałów wizualnych, tak aby wpłynąć na decyzje zakupowe klientów oraz zwiększyć sprzedaż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-proponuje-oznakowanie-sklepu-za-pomoca-kolorowych-drukarek-a3,384190,artykul.html

Najmniejsze na rynku kolorowe drukarki A3 serii C800 są łatwa w obsłudze i kompaktowe, dzięki czemu mieszczą się w nawet najbardziej ograniczonej przestrzeni handlowej. Zapewniają one wyraźne, przyciągające wzrok i kolorowe oznakowanie na żądanie, pomagając sprzedawcom detalicznym zwrócić uwagę klientów na promocje, wpłynąć na decyzje dotyczące zakupów i zwiększyć sprzedaż.

Drukarki serii C800 wykorzystują pionierską technologię cyfrową LED firmy OKI, która pozwala na obsługę niezrównanej gamy nośników w kolorach HD – od etykiet na półkach sklepowych takich jak etykiety cenowe, metki i niemal wszystkie wstępnie cięte formaty nośników, aż po samoprzylepne naklejki podłogowe, przyciągające wzrok plakaty, wystawy promocyjne, gondole, banery dwustronne, wodoodporne nośniki i wiele innych.

Każda drukarka z serii C800 umożliwia niezależnym sprzedawcom szybkie dostosowanie do nowych trendów i czerpanie z tego korzyści. Urządzenia te zapewniają doskonałą jakość druku do 1200 x 1200 dpi i obejmują druk dwustronny1 z efektywnym oznakowaniem, które pomaga zwrócić uwagę na określone marki oraz ułatwić klientom poruszanie się po sklepie.

Duża szybkość drukowania, tonery o dużej pojemności, druk dwustronny i zaawansowane opcje łączności umożliwiają szybkie drukowanie elementów komunikacji wizualnej zgodnych z najwyższymi standardami jakości na miejscu - w sklepie.

Dodatkowo firma OKI oferuje zwrot do 980 PLN* w przypadku wybranych modeli zakupionych pomiędzy 1 października a 30 listopada 2019 r. Promocja obejmuje modele C824n, C824dn, C834nw, C834dnw i C844dnw.

- Te szybke, niezawodne i bardzo małe wielokrotnie nagradzane drukarki serii C800 są idealna dla sprzedawców detalicznych, którzy chcą przejąć kontrolę nad najważniejszymi elementami wizualnymi sklepu i tworzyć profesjonalne, pełne kolorów, wysokiej jakości oznakowania na żądanie, aby zwiększyć zarówno zadowolenie klientów, jak i sprzedaż. – mówi Lee Webster, , General Manager Product & Propositions, OKI Europe Ltd. - Teraz, w związku z naszą niesamowitą ofertą zwrotu do 980 PLN*, sprzedawcy detaliczni powinni działać szybko, aby skorzystać z tej ograniczonej czasowo oferty i wyposażyć swoje sklepy w zaawansowaną drukarkę, która zwiększy obroty firmy.

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.pl

Dodatkowe informacje:

* Obowiązuje regulamin. Uzyskaj zwrot do 980 PLN przy zakupie kolorowych drukarek A3 C824n/C824dn/C834nw/C834dnw i C844dnw od 1 października do 30 listopada lub do wyczerpania zapasów. Ostateczna data wniosku: 30.12.19 r. Maksymalnie 10 wniosków na jednego klienta, jeden wniosek na jedno zakupione urządzenie. Zwrot pieniędzy zależy od zakupionego modelu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764