logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oki z nowym dyrektorem finansowym

  PR 27.06.2016, przeczytano 482 razy

Łukasz Gniewosz, zajmujący do tej pory w Oki stanowisko głównego księgowego na region Europy Środkowo-Wschodniej, awansował i został Dyrektorem Finansowym w spółkach Oki Systems Poland, Oki Systems Hungary i Oki Europe Limited Ukraine. Łukasz Gniewosz swoją pracę w Oki rozpoczął w 2007 r. od stanowiska głównego księgowego w Polsce, stopniowo awansując w strukturach firmy. Wcześniej pracował w finansach, w sektorze badań naukowych (Instytut Technologii Eksploatacji) oraz w branży nieruchomości (Unikat Development).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oki-z-nowym-dyrektorem-finansowym,29081,artykul.html

Nowy dyrektor finansowy Oki jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie w 2000 r. ukończył studia magisterskie na kierunku zarządzanie, oraz w 2002 r. studia podyplomowe na kierunku finanse i rachunkowość. W 2010 r. zdobył prestiżowy tytuł członkowski ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).

Prywatnie Pan Łukasz wraz z rodziną lubi jazdę na rowerach. Wolne chwile poświęca także swojemu hobby jakim jest skuter – Vespa. Wśród jego zainteresowań znajduje się; włoski design, kultura i architektura.

Źródło: Oki

www.oki.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764