logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Okk! design zawsze w trendach – relacja z 12. edycji

  PR 11.09.2017, przeczytano 593 razy
ilustracjastrzałka

Za nami kolejne spotkanie w ramach OKK! design – renomowanego cyklu konferencji, dedykowanych architektom, projektantom wnętrz oraz wszystkim osobom związanym z branżą wnętrzarską. Tematyka 12. edycji skupiała się na tym, co modne, ciekawe i najbardziej pożądane w świecie wyposażenia wnętrz. Rozważano o tym, jak rodzą się i dojrzewają trendy i czy dobry design może mieć termin ważności. Jak zwykle nie zabrakło interesujących prelekcji, inspirujących rozmów, a także kilku premier i smacznych niespodzianek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/okk%21-design-zawsze-w-trendach-%E2%80%93-relacja-z-12.-edycji,33676,artykul.html

OKK! design, autorski projekt Olgi Kisiel-Konopka wpisał się już na stałe w kalendarz najważniejszych, stołecznych imprez związanych z branżą wyposażenia wnętrz. Od 5 lat wydarzenie cieszy się rosnącą popularnością, co potwierdza udana 12. odsłona oraz rekordowa frekwencja licząca około 300 gości. 4. września surowa przestrzeń Mysiej 3 za sprawą OKK! przemieniła się w prawdziwą egzotyczną oazę wysmakowanego wzornictwa. Wszystko w zgodzie z obowiązującym w tej edycji hasłem „Bądź w trendach!”, które nawiązuje do wszechobecnego megatrendu na zieleń oraz różnorodne motywy botaniczne. W ten sposób organizatorzy „puszczają oczko” i w nieco żartobliwy sposób skłaniają do refleksji nad istotą mody i żywotnością takich tendencji.

Miniona edycja OKK! design obfitowała w liczne spotkania ze znakomitymi osobowościami ze świata architektury i polskiego designu. W roli prowadzącej ponownie wystąpiła Dagmara Jakubczak, projektantka i autorka bloga wnętrzarskiego FORelements.pl. Wydarzenie otworzyła Anna Grużewska, redaktor naczelna magazynu „Czas na Wnętrze” wykładem pt. „Trend, witany, opisywany i…zapominany. Jak długo można być modnym w prasie.” Justyna Smolec, ceniona architektka wnętrz, od lat współpracująca z czasopismem „Dobre Wnętrze”, zauroczyła słuchaczy wystąpieniem o autonomii projektanta, szansach na zachowanie niezależności w tej profesji. Magdalena Federowicz-Boule, architekt i założycielka pracowni Tremend przeniosła nas do wnętrz użyteczności publicznej, opowiadając o najważniejszych tendencjach w projektowaniu hoteli. Po raz pierwszy na OKK! design mieliśmy też przyjemność gościć jednego z czołowych polskich projektantów Tomka Rygalika. Uczestnicy spotkania jako pierwsi mogli zapoznać się z filozofią oraz ofertą jego najnowszej marki TRE, jeszcze przed oficjalną premierą zaplanowaną na wrześniowe targi Maison&Object w Paryżu. Już nie minimalizm, a pewnego rodzaju esencjonalizm, a także stałość, ponadczasowość, zwrot ku codzienności i budowaniu unikalnej relacji pomiędzy człowiekiem, a przedmiotem użytkowym podkreślał, jako główne założenia leżące u podstaw nowego projektu. Ostatnim gościem specjalnym tej edycji był jeden z najbardziej rozpoznawalnych fotografów wnętrz i architektury Yassen Hristov.

O tym, co ciekawego dzieje się obecnie w designie oraz jakie zmiany czekają nas w najbliższej przyszłości w wyposażeniu wnętrz, opowiedzieli także przedstawiciele renomowanych firm wnętrzarskich. Damian Fituch z firmy Jung, światowego lidera osprzętu elektroinstalacyjnego i systemów sterowania, przedstawił idealnie zlicowane rozwiązania, a także perfekcyjnie skomponowaną paletę kolorystyczną, zainspirowaną kanonem odcieni Le Corbusiera. O luksusowym wystroju wnętrz i cenionych, zagranicznych markach opowiedział Patryk Kaczmarski z salonu wnętrzarskiego Archidzieło. Rafał Tarnawski zaprezentował nowe, kompleksowe galerie wyposażenia wnętrz Home Concept, które pojawiły się w tym roku na terenie Warszawy oraz Katowic. Przestrzeń na Mysiej rozświetliły wyjątkowe, designerskie lampy z bogatej oferty BRITOP Lighting, o których opowiedział przedstawiciel marki Norbert Banaś. Najnowszą kolekcję systemów przechowywania w kuchni, wykończoną w eleganckim i modnym antracycie przedstawiły Magdalena Tomkiewicz oraz Anita Kołek z firmy Peka. Trendy podłogowe we wnętrzach komercyjnych omówił Łukasz Wiatrzyk z Everspace. Na OKK! design firma pojawiła się w doborowym towarzystwie marek Profim, Bejot i Burmatex.  Markę BoConcept, reprezentowała Katarzyna Klass. Swój debiut na OKK! design miała także marka Electrolux, która zapewniła uczestnikom wrześniowej edycji szereg atrakcji. Zebrani goście byli świadkami premiery światowej nowości, nowatorskiej linii pralki i suszarki PerfectCare 900 series, o której opowiedział Maciej Jabłoński z Electrolux/AEG. Marka zadbała także o podniebienia uczestników organizując w przerwach pomiędzy panelami pokazy kulinarne Kariny Zuchory. Finalistka Master Chef 2014 przygotowując swe niepowtarzalne, autorskie potrawy zaprezentowała jednocześnie możliwości nowego, innowacyjnego piekarnika parowego z oferty Electrolux. Niespodzianką ostatniej edycji była także obecność reprezentantki świata mody, młodej projektantki Olgi Pokrywki. Spotkanie zakończono również niestandardowo krótką prezentacją Wine Bureau Polska, które przez cały dzień oferowało gościom degustację wina.

Wśród partnerów 12. edycji OKK! design znaleźli się także: MINI Bawaria Motors Janki, John Lemon, MYSIA3, KOD, Florabo, Ceramika Avant, Sucre-Paryskie Makaroniki, Cydr Jabłkowy, Endorfina Foksal oraz fenomenalne lody z Jednorożec Lody Tradycyjne, które witały wszystkich gości 12. edycji już przy samym wejściu.

O stylizację przestrzeni zadbała Patrycja Sapiełkin-Strupiechowska. Relację fotograficzną przygotowała ceniona fotografka Lidia Skuza.

Źródło: OKK!

www.okkdesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764