logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OKK! PR dla Galerii Sztuki Totuart

  PR 03.07.2020, przeczytano 315 razy

W lipcu 2020 roku agencja OKK! PR rozpoczęła współpracę z warszawską Galerią Sztuki ToTuart, zlokalizowaną w Centrum Praskim Koneser. Agencja OKK! będzie wspierała galerię w organizacji wystawy rzeźb i instalacji przestrzennych „Laboratorium Rzeźby”, która będzie otwarta dla zwiedzających od 11 lipca do 11 sierpnia 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/okk%21-pr-dla-galerii-sztuki-totuart,387651,artykul.html

Wystawa obejmie zbiór ponad 150 prac polskich artystów: m. in Adama Bakalarza, Marka Sułka, Mariusza Dydo, Anny Wysockiej i Oskara Zięty. Ekspozycję uświetnią również rzeźby inspirowane wizerunkiem znanych polskich piłkarzy. Ich autor Bartosz Banasik zdecydował się przeznaczyć część dochodu ze sprzedaży na cele charytatywne.

Agencja OKK! PR będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie biura prasowego galerii, doradztwo strategicznie, działania z influencerami oraz architektami. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji. Z ramienia agencji za działania dla ToTuart odpowiada właścicielka agencji Olga Kisiel-Konopka i account executive Karolina Jędryszek.

Umowa jest zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia.

Źródło: OKK PR

www.okkpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764