logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Okk! PR rozpoczyna współpracę z Grupą Geberit

  PR 27.03.2020, przeczytano 376 razy

W marcu 2020 roku agencja OKK! PR rozpoczęła współpracę z Grupą Geberit, szwajcarskim producentem systemów sanitarnych i rurowych, a na polskim rynku właścicielem marek Geberit i Koło.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/okk%21-pr-rozpoczyna-wspolprace-z-grupa-geberit,386274,artykul.html

Agencja OKK! będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie biura prasowego, doradztwo strategicznie, wsparcie z zakresu CSR-u i komunikacji wewnętrznej. Umowa obejmuje również koordynację działań z architektami i ambasadorami marki.

Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji. Z ramienia agencji za działania dla Geberit odpowiada właścicielka agencji Olga Kisiel-Konopka i account executive Karolina Jędryszek.

Źródło: OKK PR

www.okkpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Valkea dla Finnlines
Finnlines, jedna z największych firm żeglugowych w Finlandii, powierzyła komunikację na polskim rynku agencji Valkea.
Dan Cake z nową platformą komunikacji: Jedz jak chcesz
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
SALESmanago z pakietem startowym CEP i Growth Framework
SALESmanago w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.
Carat wygrywa przetarg  mediowy Dr Gerard
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej Dr Gerard. Pierwsza umowa została zawarta do końca roku
ONE House z kampanią „Psi Bohaterowie” dla marki Brit
Agencja komunikacji marketingowej ONE House rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię CSR pod nazwą „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN. Kampania, o charakterze edukacyjnym, wystartowała 2 września i potrwa do 30 listopada 2024 roku. Jej głównym celem jest edukowanie dzieci, młodzieży i dorosłych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764