logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Okładki dzienników Polska Press nagrodzone w 19. European Newspaper Award

  PR 24.11.2017, przeczytano 744 razy

Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, zdobył cztery nagrody w prestiżowym konkursie projektowania prasowego European Newspaper Award. Jury konkursu nagrodziło trzy okładki dziennika Polska Metropolia Warszawska, oraz jedną okładkę naszemiasto.pl. Polska Press Grupa jest jedynym laureatem z Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/okladki-dziennikow-polska-press-nagrodzone-w-19.-european-newspaper-award,34615,artykul.html

Nagroda European Newspaper Award przyznawana jest od 1998 roku wydawcom za najlepiej zaprojektowane gazety. Konkurs organizuje projektant gazet Norbert Küpper we współpracy z pismami: niemieckim "Medium Magazin", austriackim "Der Österreichische Journalist" i szwajcarskim "Schweizer Journalist". W dziewiętnastej edycji konkursu, udział wzięło 185 gazet z 27 krajów.

Autorem nagrodzonych okładek jest Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, grafik, zdobywca licznych nagród w konkursach projektowania prasowego. Tomasz Bocheński kreuje i współtworzy projekty graficzne gazet, projekty prasowe, książek i inne projekty graficzne już od 15 lat. Pracę zaczynał w "Gazecie Krakowskiej", następnie przeszedł do "Dziennika Polskiego", gdzie od 2007 roku był dyrektorem artystycznym. W 2013 roku awansował na dyrektora artystycznego Polska Press Grupy. Wielokrotnie zdobywał najbardziej prestiżowe nagrody w konkursach branżowych w Polsce i na świecie. W dorobku krajowym ma kilkadziesiąt nagród m.in. GrandFront oraz Chimera Grand Prix, natomiast za granicą sukcesy w konkursach European Newspaper Award oraz Best of News Design – The Society for News Design w USA.

Źródło: Polska Press

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Wyborcza” powołała zespół ds. wzrostu
Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu – multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów „Wyborczej”. To kolejny, ważny krok na ścieżce transformacji cyfrowej tytułu. Zespół ds. wzrostu odpowiada za projekty dotyczące treści, które są strategicznie ważne dla rozwoju i...
RMF FM z największym zaufaniem Polaków wg Reutersa
Radio RMF FM po raz 7. z rzędu zajęło pierwsze miejsce w rankingu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM jest liderem tego zestawienia od początku jego istnienia.
Multikino Ursynów zamyka się w sierpniu
Warszawiacy mają ostatnią szansę, by cieszyć się najnowszymi hitami filmowymi oraz wyjątkowymi projektami specjalnymi w Multikinie Ursynów. Multipleks zakończy działalność 18 sierpnia tego roku, ale nie odchodzi bez echa – w ostatni weekend swojej działalności obiecuje niezapomniane atrakcje dla kinomanów.
Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764