logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oklej auto jak Mistrz: Warsztaty Integart i Avery Dennison - podsumowanie

  PR 29.05.2019, przeczytano 704 razy
strzałkistrzałka
Oklej auto jak Mistrz: Warsztaty Integart i Avery Dennison - podsumowanie ZOBACZ ILUSTRACJE

W dniach 21 – 23 maja Integart wraz z Avery Dennison Graphic Academy zorganizował po raz kolejny jednodniowe warsztaty z wyklejania pojazdów foliami Avery Dennison. Tym razem warsztaty odbyły się pod hasłem „Oklej auto jak Mistrz”. Kilkadziesiąt osób w trzech miastach Polski: Katowicach, Warszawie i Poznaniu, pod okiem certyfikowanych aplikatorów Avery Dennison, uznanych i cenionych w branży car wrappingowej: Vladimira "Valde Vay" Kireeva oraz Dariusza Tondery, zapoznało się z najlepszymi i najciekawszymi rozwiązaniami aplikacyjnymi folii Avery Dennison klasy Premium. Folie te cechuje najwyższa w klasie elastyczność oraz doskonała dopasowywalność do złożonych powierzchni 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oklej-auto-jak-mistrz%3A-warsztaty-integart-i-avery-dennison---podsumowanie,382673,artykul.html

Uczestnicy warsztatów na własne oczy mogli przekonać się, że folie Avery Dennison gwarantują aplikację bez nacięć i primerów. Kluczem do właściwej aplikacji nie jest jedyne optymalne dopasowanie produktu do podłoża, ale niemniej istotnym jest sam proces nanoszenia folii. Z myślą o tej optymalizacji firma Avery Dennison proponuje korzystanie z zestawu profesjonalnych narzędzi do aplikacji oraz usuwania folii samoprzylepnych – Avery Tools.

Podczas części praktycznej, uczestnicy samodzielnie aplikowali folie nawet na najtrudniejszych elementach samochodów. Pracowali na foliach Avery Dennison Supreme Wrapping Film. Stosując się do wskazówek trenerów oraz trików aplikacyjnych zmienili przygotowane auto, nadając mu nie niebanalny styl. Aplikując na trudnych elementach, takich jak przetłoczenia czy nity, poznali możliwości wylewanej folii MPI 1104 EA.

Warsztaty były okazją do premierowej prezentacji laminatów serii DOL 1400Z, które są bardziej przezroczyste i rozciągliwe, ale co najważniejsze - są kompatybilne ze wszystkimi technologiami druku cyfrowego. Stałym elementem warsztatów aplikacyjnych, który budzi niezmiennie ogromne zainteresowanie jest zabezpieczanie karoserii przed czynnikami zewnętrznymi. Tak było I tym razem, Vladimir Kireev oraz Dariusz Tondera pokazali jak łatwo i szybko wykorzystać do tego bezbarwną, ochronną folię Supreme Protection Film XI.

Ogromnie dużo emocji wzbudził nietypowy konkurs, do którego zaprosiliśmy uczestników. Zgłoszone osoby miały za zadanie przeciąć folię zaaplikowana na napompowanym balonie, tak, aby go nie zniszczyć. Na Zwycięzców w każdym z miast czekały bardzo atrakcyjne nagrody.

Warsztaty „Oklej auto jak Mistrz” z Avery Dennison były okazją do wymiany doświadczeń oraz dyskusji na temat najnowszych trendów rynkowych. Dla każdego uczestnika przygotowaliśmy specjalne pakiety materiałów informacyjnych, sampli, wzorników i podstawowych narzędzi do aplikacji. Dziękujemy że byliście z nami!

Źródło: Integart Sp. z o.o.

www.integart.com.pl

Galeria: Oklej auto jak Mistrz: Warsztaty Integart i Avery Dennison

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe Miniczekolady z Wawelu
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made z nowym spotem dla D-Vitum z udziałem Magdaleny Różczki
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
Enterie: nowy zarządzający, nowi partnerzy
Nowym Chief Network Officer sieci Enterie został Michał Rakowski. Sieć niezależnych agencji PR obecna jest już w 18 krajach europejskich i USA. Ostatnio do grona partnerów dołączyły agencje z krajów Grupy Wyszehradzkiej, Luksemburga i Szwajcarii.
Justyna Święty-Ersetic - nowa ambasadorka marki Sante
Firma Sante, ekspert w dziedzinie zdrowego odżywiania, nawiązała współpracę ambasadorską z Justyną Święty-Ersetic. W jej ramach, utytułowana polska lekkoatletka promować będzie produkty z całego asortymentu Sante, z naciskiem na propagowanie właściwej diety i zdrowego stylu życia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764