logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oklej auto jak Mistrz: Warsztaty Integart i Avery Dennison - podsumowanie

  PR 29.05.2019, przeczytano 1150 razy
strzałkistrzałka
Oklej auto jak Mistrz: Warsztaty Integart i Avery Dennison - podsumowanie ZOBACZ ILUSTRACJE

W dniach 21 – 23 maja Integart wraz z Avery Dennison Graphic Academy zorganizował po raz kolejny jednodniowe warsztaty z wyklejania pojazdów foliami Avery Dennison. Tym razem warsztaty odbyły się pod hasłem „Oklej auto jak Mistrz”. Kilkadziesiąt osób w trzech miastach Polski: Katowicach, Warszawie i Poznaniu, pod okiem certyfikowanych aplikatorów Avery Dennison, uznanych i cenionych w branży car wrappingowej: Vladimira "Valde Vay" Kireeva oraz Dariusza Tondery, zapoznało się z najlepszymi i najciekawszymi rozwiązaniami aplikacyjnymi folii Avery Dennison klasy Premium. Folie te cechuje najwyższa w klasie elastyczność oraz doskonała dopasowywalność do złożonych powierzchni 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oklej-auto-jak-mistrz%3A-warsztaty-integart-i-avery-dennison---podsumowanie,382673,artykul.html

Uczestnicy warsztatów na własne oczy mogli przekonać się, że folie Avery Dennison gwarantują aplikację bez nacięć i primerów. Kluczem do właściwej aplikacji nie jest jedyne optymalne dopasowanie produktu do podłoża, ale niemniej istotnym jest sam proces nanoszenia folii. Z myślą o tej optymalizacji firma Avery Dennison proponuje korzystanie z zestawu profesjonalnych narzędzi do aplikacji oraz usuwania folii samoprzylepnych – Avery Tools.

Podczas części praktycznej, uczestnicy samodzielnie aplikowali folie nawet na najtrudniejszych elementach samochodów. Pracowali na foliach Avery Dennison Supreme Wrapping Film. Stosując się do wskazówek trenerów oraz trików aplikacyjnych zmienili przygotowane auto, nadając mu nie niebanalny styl. Aplikując na trudnych elementach, takich jak przetłoczenia czy nity, poznali możliwości wylewanej folii MPI 1104 EA.

Warsztaty były okazją do premierowej prezentacji laminatów serii DOL 1400Z, które są bardziej przezroczyste i rozciągliwe, ale co najważniejsze - są kompatybilne ze wszystkimi technologiami druku cyfrowego. Stałym elementem warsztatów aplikacyjnych, który budzi niezmiennie ogromne zainteresowanie jest zabezpieczanie karoserii przed czynnikami zewnętrznymi. Tak było I tym razem, Vladimir Kireev oraz Dariusz Tondera pokazali jak łatwo i szybko wykorzystać do tego bezbarwną, ochronną folię Supreme Protection Film XI.

Ogromnie dużo emocji wzbudził nietypowy konkurs, do którego zaprosiliśmy uczestników. Zgłoszone osoby miały za zadanie przeciąć folię zaaplikowana na napompowanym balonie, tak, aby go nie zniszczyć. Na Zwycięzców w każdym z miast czekały bardzo atrakcyjne nagrody.

Warsztaty „Oklej auto jak Mistrz” z Avery Dennison były okazją do wymiany doświadczeń oraz dyskusji na temat najnowszych trendów rynkowych. Dla każdego uczestnika przygotowaliśmy specjalne pakiety materiałów informacyjnych, sampli, wzorników i podstawowych narzędzi do aplikacji. Dziękujemy że byliście z nami!

Źródło: Integart Sp. z o.o.

www.integart.com.pl

Galeria: Oklej auto jak Mistrz: Warsztaty Integart i Avery Dennison

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764