logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic

  PR 24.06.2019, przeczytano 418 razy
ilustracjastrzałka

OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oknoplast-rusza-z-kampania-reklamowa-okna-prismatic,382995,artykul.html

Materiały stworzono w formie animacji. Pokazują one model okna PRISMATIC poprzez detale. Istotną rolę w realizacji odgrywają przeszklenie i światło, ujawniające najbardziej niezwykłe cechy produktu. Odbiorcy mają okazję poznać także najważniejsze jego atuty, do których należą ekologiczny charakter, korzystny stosunek ceny do jakości, zwiększona ekspozycja na światło dzięki specjalnej konstrukcji profili czy geometryczny design. Zarówno nowy wyrób, jak i jego właściwości są tu na pierwszym miejscu, skupiając na sobie blask całkiem dosłownie.

– Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki OKNOPLAST jako lidera stolarki okiennej, który konsekwentnie realizuje strategię wprowadzania nowych, autorskich systemów. Jednocześnie chcemy zasygnalizować konsumentom, że mogą spodziewać się w naszej ofercie kolejnego premierowego, godnego uwagi produktu – okna PRISMATIC, które w sprzedaży będzie dostępne w połowie lipca br. – tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST. – Choć OKNOPLAST ma silną pozycję na rynku krajowym, doskonale zdajemy sobie sprawę, że należy umacniać ją cały czas – nowa kampania jest narzędziem, które z pewnością w tym pomoże – dodaje.

Okno PRISMATIC zobaczymy na srebrnym ekranie

Kampania będzie składać się ze spotów 8- i 30-sekundowych, które pojawią się w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na internetowej platformie Player.pl od 17 czerwca do 7 lipca.

Na potrzeby akcji powstała również strona internetowa, na której OKNOPLAST prezentuje główne cechy nowego okna. Zainteresowane osoby mogą zostawić tam swój adres e-mailowy, aby otrzymać więcej szczegółów dotyczących produktu oraz powiadomienie, gdy tylko zostanie on wprowadzony do sprzedaży.

Źródło: OKNOPLAST

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764