logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic

  PR 24.06.2019, przeczytano 243 razy
ilustracjastrzałka

OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oknoplast-rusza-z-kampania-reklamowa-okna-prismatic,382995,artykul.html

Materiały stworzono w formie animacji. Pokazują one model okna PRISMATIC poprzez detale. Istotną rolę w realizacji odgrywają przeszklenie i światło, ujawniające najbardziej niezwykłe cechy produktu. Odbiorcy mają okazję poznać także najważniejsze jego atuty, do których należą ekologiczny charakter, korzystny stosunek ceny do jakości, zwiększona ekspozycja na światło dzięki specjalnej konstrukcji profili czy geometryczny design. Zarówno nowy wyrób, jak i jego właściwości są tu na pierwszym miejscu, skupiając na sobie blask całkiem dosłownie.

– Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki OKNOPLAST jako lidera stolarki okiennej, który konsekwentnie realizuje strategię wprowadzania nowych, autorskich systemów. Jednocześnie chcemy zasygnalizować konsumentom, że mogą spodziewać się w naszej ofercie kolejnego premierowego, godnego uwagi produktu – okna PRISMATIC, które w sprzedaży będzie dostępne w połowie lipca br. – tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST. – Choć OKNOPLAST ma silną pozycję na rynku krajowym, doskonale zdajemy sobie sprawę, że należy umacniać ją cały czas – nowa kampania jest narzędziem, które z pewnością w tym pomoże – dodaje.

Okno PRISMATIC zobaczymy na srebrnym ekranie

Kampania będzie składać się ze spotów 8- i 30-sekundowych, które pojawią się w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na internetowej platformie Player.pl od 17 czerwca do 7 lipca.

Na potrzeby akcji powstała również strona internetowa, na której OKNOPLAST prezentuje główne cechy nowego okna. Zainteresowane osoby mogą zostawić tam swój adres e-mailowy, aby otrzymać więcej szczegółów dotyczących produktu oraz powiadomienie, gdy tylko zostanie on wprowadzony do sprzedaży.

Źródło: OKNOPLAST

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764