logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oknoplast sponsorem Interu Mediolan

  PR 03.02.2012, przeczytano 5083 razy
ilustracja

Producent okien firma OKNOPLAST została Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan – m.in. trzykrotnego triumfatora Ligi Mistrzów. Celem działania jest zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku międzynarodowym. Obecnie OKNOPLAST znajduje się w pierwszej piątce pod względem sprzedaży okien PVC w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oknoplast-sponsorem-interu-mediolan,14544,artykul.html

Umowa sponsorska została zawarta do końca czerwca 2013 roku, czyli na połowę obecnego sezonu ligowego i cały następny. W ramach współpracy logo OKNOPLAST pojawia się m.in. na stadionie podczas meczy – na bandach video i ekranach. Firma umieściła reklamę na stronie internetowej klubu oraz swój logotyp na totemach w strefie VIP. Ponadto umowa uprawnia OKNOPLAST do posługiwania się logotypem „Top Sponsor Interu Mediolan” oraz zdjęciami i wizerunkami piłkarzy we wszystkich materiałach reklamowych.

OKNOPLAST jest obecnie jednym z największych producentów stolarki otworowej w Europie. Sponsoring klubu to część szerszej strategii firmy, której celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku międzynarodowym – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu firmy.

Rozmowy w sprawie nawiązania współpracy z klubem trwały kilka miesięcy. O wyborze OKNOPLAST przesądziła przede wszystkim pozycja biznesowa firmy, gdyż Inter Mediolan - jako jedna z najlepszych drużyn na świecie - wiąże się strategicznie z firmami o równie silnej pozycji w swoich branżach, takich właśnie jak OKNOPLAST w branży stolarki otworowej.

Niezmiernie istotny był również wizerunek firmy. OKNOPLAST - jako firma działająca zgodnie z najwyższymi zasadami etyki biznesu, produkująca najwyższej jakości wyroby energooszczędne oraz czynnie wspierająca ośrodki pomocy dla najmłodszych, idealnie wpisuje się w określony model firm, stanowiących grono sponsorów klubu. Cieszy nas wsparcie spółki, która działa w całej Europie. Pod względem doboru sponsorów chcemy być klubem międzynarodowym, mającym partnerów działających w wielu branżach. Nie mieliśmy jeszcze okazji współpracować z producentem okien, dlatego cieszymy się, że nasz nowy sponsor działa właśnie na tym polu. Jesteśmy przekonani, że pomoże to w działalności zarówno na naszym rynku, jak i na arenie międzynarodowej - mówi Ernesto Paolillo, Dyrektor Generalny Interu Mediolan.

Źródło: Oknoplast

Dodatkowe informacje:

OKNOPLAST znajduje się w pierwszej piątce pod względem sprzedaży okien PVC w Europie. Firma prowadzi obecnie działalność na 8 międzynarodowych rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Włoch i Węgier, na których ma bardzo mocna pozycję. W krajach tych spółka posiada 1300 salonów sprzedaży pod własną marką.

Oprócz Polski największym rynkiem zbytu dla OKNOPLAST są Włochy. Firma działa tu od 2007 roku, jest także drugim najchętniej wybieranym producentem okien PVC. Produkty OKNOPLAST można tam kupić w 550 salonach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764