logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oknoplast z nowym logo

  PR 13.07.2011, przeczytano 8466 razy
ilustracja

Firma Oknoplast wprowadza nowy logotyp. Jest to kolejna cześć procesu zmiany identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszym etapem rebrandingu była modyfikacja nazwy z Oknoplast-Kraków na Oknoplast.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oknoplast-z-nowym-logo,12946,artykul.html

Wychodząc naprzeciw obecnym trendom i jednocześnie zachowując istotę poprzedniego logotypu, opracowane zostało logo pełne świeżości, lekkości oraz odpowiednich proporcji. Główny motyw graficzny i dobór barw nawiązują do pierwotnego znaku firmowego. Zależało nam na zachowaniu istoty poprzedniego logotypu, gdyż klienci byli do niego przyzwyczajeni od ponad 17 lat funkcjonowania firmy. Jednocześnie aktualna wersja logo jest utrzymana w nowoczesnej stylistyce, odpowiadającej przedsiębiorstwu działającemu na arenie międzynarodowej. - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu Oknoplast.

Zmiana identyfikacji wizualnej to część strategii firmy mającej na celu dalsze pozycjonowanie jej na pozycji eksperta w swojej branży w Polsce i w Europie. Zarówno pod względem oferty, jak i wizerunku dążymy do tego, by być liderem, którego produkty najlepiej odpowiadają wysokim wymaganiom klientów we wszystkich krajach, w których działamy. – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu Oknoplast.

Za opracowanie nowej identyfikacji wizualnej firmy odpowiada Grupa Eskadra.

Źródło: Grupa Eskadra

www.oknoplast.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Cud, miód malina!

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764