logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl - współpraca marki i rysownika

  PR 01.12.2022, przeczytano 1054 razy
ilustracjastrzałka

Marka Okocim przełamuje nudę w segmencie lagerów. Dzięki współpracy z Andrzej Rysuje na rynku pojawiły się puszki z zabawnymi komiksami rysownika. Unikalne opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/okocim-jasne-and-andrzejrysuje.pl---wspolpraca-marki-i--rysownika,398192,artykul.html

Projekt jest odpowiedzią na potrzeby młodych pełnoletnich konsumentów, którzy szybko nudzą się, nie lubią rutyny i wśród których aż 92% chce doświadczać nowych rzeczy[1]. Każda puszka przedstawia zabawną, piwną historię. Konsumenci mogą kupić pojedyncze puszki i wybrać ulubiony komiks lub dać się zaskoczyć kupując 4-pack, w którym komiksy zmieszane są losowo i widoczne dopiero po zdjęciu folii. To niespotykane i pierwsze tego rodzaju opakowanie na rynku.

- Aby zrealizować ten wyjątkowy projekt potrzebowaliśmy nawiązać współpracę z kimś, kto jest odważny a jednocześnie  w zabawny i przenikliwy sposób komentuje rzeczywistość. Bez wahania skontaktowaliśmy się z Andrzej Rysuje, który stworzył dla marki Okocim komiksy z piwnym akcentem. Dzięki tej współpracy nasi konsumenci oprócz przyjemnej goryczki oraz chmielowego aromatu mogą zebrać, niebanalną kolekcję puszek – mówi Aleksandra Sitniak, Starszy Specjalista ds. Marketingu Carlsberg Polska.

Andrzej Rysuje, to rysownik, twórca komiksów i satyryk. Inspirację czerpie często z informacji w mediach, które niezwykle trafnie i z przymrużeniem oka komentuje, przedstawiając w postaci zabawnych rysunków. – Kolekcja dla marki Okocim składa się z 4 komiksów, jednak nie powiedzieliśmy ostatniego słowa – dodaje Aleksandra Sitniak.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

Dodatkowe informacje:

[1] IRCenter, Raport Młodzi dorośli 2021

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764