logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl - współpraca marki i rysownika

  PR 01.12.2022, przeczytano 300 razy
ilustracjastrzałka

Marka Okocim przełamuje nudę w segmencie lagerów. Dzięki współpracy z Andrzej Rysuje na rynku pojawiły się puszki z zabawnymi komiksami rysownika. Unikalne opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/okocim-jasne-and-andrzejrysuje.pl---wspolpraca-marki-i--rysownika,398192,artykul.html

Projekt jest odpowiedzią na potrzeby młodych pełnoletnich konsumentów, którzy szybko nudzą się, nie lubią rutyny i wśród których aż 92% chce doświadczać nowych rzeczy[1]. Każda puszka przedstawia zabawną, piwną historię. Konsumenci mogą kupić pojedyncze puszki i wybrać ulubiony komiks lub dać się zaskoczyć kupując 4-pack, w którym komiksy zmieszane są losowo i widoczne dopiero po zdjęciu folii. To niespotykane i pierwsze tego rodzaju opakowanie na rynku.

- Aby zrealizować ten wyjątkowy projekt potrzebowaliśmy nawiązać współpracę z kimś, kto jest odważny a jednocześnie  w zabawny i przenikliwy sposób komentuje rzeczywistość. Bez wahania skontaktowaliśmy się z Andrzej Rysuje, który stworzył dla marki Okocim komiksy z piwnym akcentem. Dzięki tej współpracy nasi konsumenci oprócz przyjemnej goryczki oraz chmielowego aromatu mogą zebrać, niebanalną kolekcję puszek – mówi Aleksandra Sitniak, Starszy Specjalista ds. Marketingu Carlsberg Polska.

Andrzej Rysuje, to rysownik, twórca komiksów i satyryk. Inspirację czerpie często z informacji w mediach, które niezwykle trafnie i z przymrużeniem oka komentuje, przedstawiając w postaci zabawnych rysunków. – Kolekcja dla marki Okocim składa się z 4 komiksów, jednak nie powiedzieliśmy ostatniego słowa – dodaje Aleksandra Sitniak.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

Dodatkowe informacje:

[1] IRCenter, Raport Młodzi dorośli 2021

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764