logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Okocim Radler Challenge - letnia akcja marki

  PR 18.08.2021, przeczytano 737 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie zakończyła się letnia akcja, promująca produkty Okocim Radler 0,0%. Jej ogromną zaletą był społeczny wymiar – zachęcała ludzi do wspólnego działania, do robienia ze swoimi znajomymi wyjątkowych rzeczy, których wcześniej nigdy razem nie robili. Challenge przyjęło i zrealizowało setki konsumentów, w tym znani influencerzy, tacy jak: Michał Szpak, Anna Markowska, Hania Zborowska-Neves oraz Wujaszek Liestyle.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/okocim-radler-challenge---letnia-akcja-marki,392671,artykul.html

W ramach akcji, influencerzy wraz ze swoimi przyjaciółmi podjęli się zrobienia zupełnie nowych rzeczy, które sami wymyślili. Wujaszek Liestyle zabrał swój skład do klubu wioślarskiego, aby popływać po Wiśle. Ania Markowska przygotowała dla przyjaciół wieczór filmowy na dachu w centrum Warszawy, połączony z kolacją, na której wznoszono toasty smakami od Okocim Radler 0,0%. Hania Zborowska-Neves wraz z przyjaciółmi wybrała kite, ponieważ zawsze chciała nauczyć się na nim pływać, a challenge rzucony przez markę Okocim ostatecznie ją do tego zmotywował. Michał Szpak z kolei, wraz ze swoim składem, zagrał próbę i z nową formacją ruszył w trasę koncertową.

Podczas Okocim Radler 0,0% Challenge nasi konsumenci wykazywali się ogromną wyobraźnią – jedni wybierali spontaniczne aktywności, inni takie, które wymagały większych przygotowań. Oto niektóre z nich: zabranie swojego składu w podróż do rodzinnego miasta i wspólne uprawianie jogi w jego centrum, spontaniczny wypad do parku rozrywki tropem spełniania marzeń z dzieciństwa, pidżama party, wspólne zdobycie górskiego szczytu, wyprawa do górskich jaskiń, pierwszy wspólny wypad na żagle na Mazury, 69. urodziny ze swoim składem na spływie kajakowym czy sentymentalny lot awionetką nad ulubionymi miejscami. Jak widać nie było łatwo wyłonić zwycięzców, ale w końcu udało się. Trzy zwycięskie ekipy otrzymały vouchery na wyjazd w wybrane przez siebie miejsce.

Akcja Okocim Radler 0,0% Challenge została przeprowadzona w mediach społecznościowych, na profilach Instagram i Facebook marki Okocim, na kanałach influencerów w formacie stories oraz jako placementy na feedzie. Kampanię w mediach społecznościowych zaplanował dom mediowy Inititive. Strategia, kreacja i produkcja została zrealizowana przez agencję Upside.

Źródło: Upside

www.upsideagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764