logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Okrągły jubileusz F25

  PR 06.12.2018, przeczytano 938 razy
ilustracjastrzałka

7 grudnia dom produkcyjny F25 obchodzi 10 – lecie działalności. Z tej okazji stworzono nowe logo i identyfikację wizualną. Odświeżono cały logotyp - m.in. zrezygnowano z przedstawienia nazwy firmy w kole, zachowując dotychczasową kolorystykę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/okragly-jubileusz-f25,380435,artykul.html

F25 uruchomił jesienią 2008 roku Marcin Dworucha, który wcześniej odpowiadał za projekty digital i wideo w MRM Worldwide (McCann Worldgroup). Pracował dla klientów, takich jak Microsoft, Opel czy Mastecard.

- To był rok kryzysu, ale także początek boomu na wideo w Internecie - przypomina Marcin Dworucha, managing director, producer & partner w F25. - Dlatego skupiliśmy się na projektach skierowanych do Internetu, ofercie uszytej stricte pod to medium. Zaczęliśmy od małych “sprytnych” produkcji, od razu też uruchomiliśmy swoją postprodukcję, jedno stanowisko - montaż, animacje 2D. Były to także czasy, kiedy duże domy produkcyjne były przyzwyczajone do większych budżetów na projektach filmowych, a my zaczęliśmy pracę już w nowych warunkach, więc łatwiej dostosowaliśmy się do okoliczności – dodaje.

W kolejnych latach firma stopniowo się rozwijała. Postprodukcja urosła do trzech stanowisk, a w 2017, uzupełniona o reżysera i dwóch operatorów, utworzyła F25 Creative Collective, która samodzielnie realizuje produkcje contentowe takie jak np. promo Orange Warsaw Festival, 4F HQ PErformance czy mini dokumenty dla PZPN. W ramach projektu "Creative stories by F25” i Young Guns firma współpracuje także z młodymi reżyserami i operatorami. W efekcie zrealizowała kilka teledysków, m.in.:

ESKMO Feed fire

ŻABSON Incepcja

Zalewski – Jednego Serca

Jellyfish

W sumie w ciągu dziesięciu lat działalności F25 zrealizowało kilkaset produkcji - spotów telewizyjnych, spotów do internetu, sesji fotograficznych czy animacji. Pierwszą ważną produkcją okazał się walentynkowy teledysk “Kocham Cię” dla Allegro z 2009 roku, który stał się bardzo popularny i po kilku latach został wydany na płycie autorów - zespołu Plastic. To także początek długoletniej współpracy z Allegro. Warto też wspomnieć o launchu serwisu tablica.pl, czyli pierwszym spocie marki i F25 do telewizji, projektach specjalnych jak OLX Bezpieczeństwo z T-Raperami znad Wisły czy ostatnio nagrodzonym na konkursie MIXX Awards 2018 Szefie Internetów.

Dziś F25 zatrudnia 11 osób i ma w portfolio projekty dla takich marek, jak Allegro, OLX, Google, Nike, 4F, OLX, Otomoto, ING, Totolotek, PayU, PZPN, PKO BP, Forte, Lipton, Antyradio, Orange Warsaw Festival, Getin Bank czy Lotos.

Z okazji okrągłej rocznicy, dom produkcyjny F25 postanowił odświeżyć logotyp, pozostając przy pierwotnej litografii oraz kolorystyce.

Nową identyfikację wizualną przygotował Mikołaj Sadowski.

Wybrane projekty F25

Allegro Walentynki

Tablica.pl

OLX Bezpieczeństwo

OLX Band

Orange Warsaw Festival – promo festiwalu

Ostani Klub w Polsce – mini dukument dla PZPN

4F

Źródło: F25

www.f25.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764