logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ola Głębicka szefową marketingu w Iberionie

  PR 14.06.2024, przeczytano 829 razy
ilustracja

Od czerwca b.r. odpowiada za strategię komunikacji grupy i jej produktów, w tym za działania wizerunkowe. Będzie raportować bezpośrednio do Maksymiliana Tomanka, wiceprezesa i współwłaściciela grupy Iberion.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ola-glebicka-szefowa-marketingu-w-iberionie,404637,artykul.html

Ola odpowiada za dział marketingowy Iberionu od 1 marca 2024 roku. Już w ciągu trzech pierwszych miesięcy swojej pracy m.in. zbudowała zespół marketingu, odpowiadała też za relaunch strony Iberion.com.

Ola ma doskonałe kompetencje marketingowe oraz organizacyjne, dlatego podjąłem decyzję o jej awansie po zaledwie trzech miesiącach współpracy. Bezkompromisowe docenianie najlepszych to podstawowa wartość naszej kultury organizacyjnej. Z efektami pracy Oli można zapoznać się chociażby wchodząc na naszą nową stronę - Iberion.com. Wierzę, że świetnie poradzi sobie z kierowaniem całym zespołem marketingowym.” - komentuje Maksymilian Tomanek, wiceprezes zarządu i współwłaściciel Iberionu.

Głębicka wcześniej kierowała komunikacją marki GLOV (Phenicoptere), wprowadzając na rynek ponad 40 nowych produktów beauty. Przez ponad 8 lat odpowiadała za komunikację digital takich marek FMCG jak Bonduelle, Kujawski czy Smakowita. Tworzyła strategie kreatywne i komunikacji m.in. dla serwisów i aplikacji Fooder (Lafudu / Bunge), Warzywne Inspiracje (Lafudu / Bonduelle Polska) czy Budget.Studio (Iconaris). Zajmowała się również komunikacją CSR (Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom / Bunge), food service (Bonduelle Food Service) oraz komunikacją kryzysową. Od 2010 r. jest również związana z produkcją telewizyjną (TVP2, TVN, TV Puls), dlatego w Iberionie wspiera dział reklamy i wideo przy tworzeniu strategii contententowej dla partnerów i klientów B2B.

Źródło: Iberion

iberion.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w pionie marketingu i sprzedaży AMS
W związku z transformacją procesów sprzedażowych, mającą na celu lepsze dostosowanie do realiów rynkowych, następują zmiany na kluczowych stanowiskach w pionie marketingu i sprzedaży AMS.
Anna Lewandowska awansuje w oS3
Anna Lewandowska objęła stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service agencji oS3. W nowej roli odpowiada za zarządzanie zespołem projektowym obsługującym markę Chiesi na rynku polskim, a także prowadzenie działań dla marki Fitmin.
Nowa struktura i awanse w Fox Events
Fox Events, ogólnopolska agencja eventowa ogłasza zmiany w strukturze zarządzania oraz awanse na nowo utworzone stanowiska Director of Production Karoliny Berłowskiej oraz Agnieszki Gabryś. Rozwój biznesu jako New Business Developer wesprze Małgorzata Dubiel.
Ievgen Vector Dyrektorem Kreatywnym w Endless
Od początku czerwca do zespołu agencji kreatywnej Endless dołączył Ievgen Vietrov, znany lepiej jako Ievgen Vector. Objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego, które współdzieli z Frankiem Toeplitzem – jednym z założycieli Endless. Ievgen zastąpił na tej pozycji Tytusa Klepacza, który rozstał się z agencją w marcu tego roku.
Bartłomiej Szponarski wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Bartłomiej Szponarski. W roli AI & automation manager skupi się przede wszystkim na transformacji agencji w dobie sztucznej inteligencji. Szponarski odpowiedzialny będzie za dobór, tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w pracach dla klientów wszystkich linii biznesowych Altavia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764