logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ola Głębicka szefową marketingu w Iberionie

  PR 14.06.2024, przeczytano 478 razy
ilustracja

Od czerwca b.r. odpowiada za strategię komunikacji grupy i jej produktów, w tym za działania wizerunkowe. Będzie raportować bezpośrednio do Maksymiliana Tomanka, wiceprezesa i współwłaściciela grupy Iberion.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ola-glebicka-szefowa-marketingu-w-iberionie,404637,artykul.html

Ola odpowiada za dział marketingowy Iberionu od 1 marca 2024 roku. Już w ciągu trzech pierwszych miesięcy swojej pracy m.in. zbudowała zespół marketingu, odpowiadała też za relaunch strony Iberion.com.

Ola ma doskonałe kompetencje marketingowe oraz organizacyjne, dlatego podjąłem decyzję o jej awansie po zaledwie trzech miesiącach współpracy. Bezkompromisowe docenianie najlepszych to podstawowa wartość naszej kultury organizacyjnej. Z efektami pracy Oli można zapoznać się chociażby wchodząc na naszą nową stronę - Iberion.com. Wierzę, że świetnie poradzi sobie z kierowaniem całym zespołem marketingowym.” - komentuje Maksymilian Tomanek, wiceprezes zarządu i współwłaściciel Iberionu.

Głębicka wcześniej kierowała komunikacją marki GLOV (Phenicoptere), wprowadzając na rynek ponad 40 nowych produktów beauty. Przez ponad 8 lat odpowiadała za komunikację digital takich marek FMCG jak Bonduelle, Kujawski czy Smakowita. Tworzyła strategie kreatywne i komunikacji m.in. dla serwisów i aplikacji Fooder (Lafudu / Bunge), Warzywne Inspiracje (Lafudu / Bonduelle Polska) czy Budget.Studio (Iconaris). Zajmowała się również komunikacją CSR (Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom / Bunge), food service (Bonduelle Food Service) oraz komunikacją kryzysową. Od 2010 r. jest również związana z produkcją telewizyjną (TVP2, TVN, TV Puls), dlatego w Iberionie wspiera dział reklamy i wideo przy tworzeniu strategii contententowej dla partnerów i klientów B2B.

Źródło: Iberion

iberion.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Beata Nowalska poprowadzi marketing Empik Go i Virtualo
Beata Nowalska objęła stanowisko Digital Content Marketing Director w Grupie Empik. Na tym miejscu zastąpiła Jakuba Ambrożewskiego, który pokieruje analogicznym działem w spółce Going (Grupa Empik).
Zmiany w zespole Client Engagement agencji VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu VML dołączył także Bartosz Teresiak. 
VerdeAgency z transferami do działu obsługi klienta, strategii i kreacji
VerdeAgency, agencja założona z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla mocno rozbudowuje swoje struktury.
Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764