logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olejki eteryczne Optima Plus z agencją Good One PR

  PR 03.10.2016, przeczytano 229 razy

Wraz z początkiem października agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z marką Optima PLUS, oferującą naturalne olejki eteryczne. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, a także doradztwo reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olejki-eteryczne-optima-plus-z-agencja-good-one-pr,30113,artykul.html

Optima PLUS to młoda marka, która rozpoczęła swoją działalność w 2015 roku. W swojej ofercie posiada naturalne olejki eteryczne, pozyskiwane wyłącznie w procesie destylacji składników roślinnych oraz oleje do pielęgnacji skóry, wytwarzane według formuły „100% oil” – bez żadnych dodatków. Produkty Optima PLUS sprzedawane są w aptekach, zielarniach oraz sklepie internetowym działającym na stronie www.optima-plus.eu.

Agencja Good One PR jest odpowiedzialna za PR produktowy, korporacyjny oraz doradztwo w zakresie kształtowania wizerunku i reklamy. Z ramienia agencji działania koordynuje Ewelina Jaskuła.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: Epson zaprasza na premierę dwóch drukarek sublimacyjnych
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba w centrum Warszawy - innowacyjny projekt ożywienia przestrzeni miejskiej w Placu Unii
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
#Obserwuj - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika
Organizacja “Kwiat Kobiecości” już po raz piąty rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną “Diagnostyka Jajnika”. Jej start zaplanowano na 14 listopada 2019 r. Tegoroczna edycja, pod hasłem: „#OBSERWUJ - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika!”, ma na celu zachęcenie kobiet do uważnej obserwacji swojego ciała i zmian w nim zachodzących....
Bank Millennium i Eurobank już pod jedną marką
W czasie przedłużonego weekendu 9-11 listopada odbyła się fuzja operacyjna Banku Millennium i eurobanku - ostatni po fuzji prawnej etap integracji. Od wieczora 10 listopada działają już bankowość internetowa i mobilna, BLIK oraz płatności przez internet. 12 listopada zostaną otwarte oddziały połączonych sieci banków pod marką Banku Millennium. Klienci dawnego eurobanku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764