logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olejki eteryczne Optima Plus z agencją Good One PR

  PR 03.10.2016, przeczytano 341 razy

Wraz z początkiem października agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z marką Optima PLUS, oferującą naturalne olejki eteryczne. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, a także doradztwo reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olejki-eteryczne-optima-plus-z-agencja-good-one-pr,30113,artykul.html

Optima PLUS to młoda marka, która rozpoczęła swoją działalność w 2015 roku. W swojej ofercie posiada naturalne olejki eteryczne, pozyskiwane wyłącznie w procesie destylacji składników roślinnych oraz oleje do pielęgnacji skóry, wytwarzane według formuły „100% oil” – bez żadnych dodatków. Produkty Optima PLUS sprzedawane są w aptekach, zielarniach oraz sklepie internetowym działającym na stronie www.optima-plus.eu.

Agencja Good One PR jest odpowiedzialna za PR produktowy, korporacyjny oraz doradztwo w zakresie kształtowania wizerunku i reklamy. Z ramienia agencji działania koordynuje Ewelina Jaskuła.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764