logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olga Adamkiewicz dołącza do sztabu wyborczego Szymona Hołowni

  PR 19.02.2020, przeczytano 263 razy

Olga Adamkiewicz, dotychczas Vice President Investor Relations & Business Development platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy (wcześniej CEO), dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni, gdzie jako Szefowa Komunikacji kompleksowo zajmie się realizacją komunikacji kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olga-adamkiewicz-dolacza-do-sztabu-wyborczego-szymona-holowni,385760,artykul.html

Adamkiewicz wesprze działania sztabu, pracując m.in. z Jackiem Cichockim (Szefem Sztabu Wyborczego), Michałem Kobosko (Pełnomocnikiem Wyborczym), Stanisławem Zakroczymskim (Koordynatorem do Spraw Programowych) oraz z Agnieszką Buczyńską (Koordynatorką Ogólnopolskiej Sieci Wolontariatu).

- Dołączyłam do Ekipy Szymona, ponieważ Szymon jest kandydatem obywatelskim, którego niesamowita energia i zaangażowanie społeczne zadziałało na mnie jak magnes. Nie zdecydowałabym się na taki ruch zawodowy dla żadnego z obecnych kandydatów na prezydenta – komentuje swoją decyzję Olga Adamkiewicz.

Przed dołączeniem do sztabu wyborczego kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Szymona Hołowni, Olga Adamkiewicz była jedną z kluczowych osób rozwijających Brand New Galaxy – operującą na arenie międzynarodowej niezależną platformę, integrującą spółki z obszarów marketingu i technologii.

Adamkiewicz w ostatnim roku razem z Kacprem Kłosem (CEO), Michałem Glapińskim (Vice President E-commerce) oraz Kubą Krawczykiem (Vice President Digital & Comms) współzarządzała Brand New Galaxy, które po otrzymaniu nagrody „Debiut Roku 2018”, zdobyło prestiżowy tytuł „Sukces Roku 2019” według corocznego rankingu magazynu Press. BNG w ostatnim roku podwoiło swoje przychody i znacznie rozbudowało portfolio obsługiwanych firm i marek, wśród których są globalne kontrakty m.in. z Bayer, Coty czy Procter & Gamble. Obecnie w BNG, w ramach swojej unikalnej struktury składającej się z ośmiu podmiotów zależnych, pracuje ponad 300 specjalistów. Po dołączeniu do BNG Piotra Morkowskiego jako głównego inwestora oraz Przewodniczącego Rady Nadzorczej, holding zapowiada jeszcze intensywniejszą ekspansję na arenie międzynarodowej i wyraźne wzmocnienie swojej obecności w kluczowych regionach.

Przed Brand New Galaxy, Olga pełniła funkcję Dyrektora Marketingu w Jeronimo Martins Drogerie i Farmacje, a wcześniej przez 9 lat związana była z Procter & Gamble. Przez wiele lat współpracowała wolontariacko z fundacją realizującą polską edycję międzynarodowego konkursu edukacyjnego "Odyseja Umysłu" oraz była Członkiem Rady Nadzorczej Fundacji WWF Polska.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku „Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19”
Polska Izba Artykułów Promocyjnych zaprasza przedsiębiorców z branży do wzięcia udziału w badaniu "Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19", dotyczącym wpływu epidemii koronawirusa na branżę upominków reklamowych w Polsce.
Almette - #Zostań w domu z przyjemnością
W tych szczególnych okolicznościach, w których się znaleźliśmy, ważnym wsparciem stała się internetowa akcja #ZOSTAŃ W DOMU, propagująca postawę odpowiedzialności za siebie i za innych. Teraz dołącza do niej marka Almette – z pomysłem i z przyjemnością. Inspiracje do kreatywnego spędzania czasu w domu, oryginalne przepisy w nurcie zero waste, pomysły na...
Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764