logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olga Chełchowska na stanowisku Client Service Director w Walk Creative

  PR 13.10.2023, przeczytano 639 razy
ilustracja

Olga Chełchowska objęła stanowisko Client Service Director w agencji Walk Creative. Z Grupą Walk związana jest od 10 lat. Poprzednio zajmowała stanowisko Account Director w Walk Creative.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olga-chelchowska-na-stanowisku-client-service-director-w-walk-creative,401716,artykul.html

W nowej roli będzie kompleksowo zarządzać działem Client Service Walk Creative, który odpowiada za prowadzenie projektów dla Klientów z zakresu komunikacji marketingowej: kampanii 360, strategii marketingowej, działań ATL, BTL, digital, niestandardowych aktywacji. Olga zajmie się też działaniami new business, a także wyznaczeniem planów krótko i długoterminowych działu.

Misją Walk Creative jest dostarczanie pełnego spektrum odważnych, nowoczesnych, klarownych, a zarazem kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych. Jestem pewien, że Olga Chełchowska, która ma ponad 13-letnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów: od strategii PR, po działania niestandardowe i duże kampanie 360, to odpowiednia osoba do zadbania o obszar Client Service. Bardzo doceniam zaangażowanie i wkład jaki wnosi od lat w rozwój kompetencji agencji, a przede wszystkim w tworzenie zgranego zespołu, który codziennie sprawia, że możemy oferować i realizować jak najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów” – powiedział Paweł Miklaszewski, CEO Walk.

Olga Chełchowska z Grupą Walk jest związana od 10 lat, od 2019 roku zarządzała projektami kreatywnymi w Walk Creative, najpierw jako Senior Account Manager, a od 2021 jako Account Director. Wcześniejsze doświadczenie w obszarze komunikacji zdobywała w Walk PR, odpowiadając za organizację pracy zespołu produktowego oraz realizację kompleksowych strategii PR. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów z obszarów retail oraz FMCG. W jej portfolio znajdują się kampanie zrealizowane dla takich marek: Nikon, IKEA, Wedel, Hala Koszyki, Vision Express, Avene, Paradyż., Fundacja DKMS czy Traficar.

Na początku kariery pracowała też w agencjach Ciszewski Public Relations (później MSL) oraz Goahead.

Źródło: Walk Creative

walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764