logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olga Chełchowska na stanowisku Client Service Director w Walk Creative

  PR 13.10.2023, przeczytano 839 razy
ilustracja

Olga Chełchowska objęła stanowisko Client Service Director w agencji Walk Creative. Z Grupą Walk związana jest od 10 lat. Poprzednio zajmowała stanowisko Account Director w Walk Creative.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olga-chelchowska-na-stanowisku-client-service-director-w-walk-creative,401716,artykul.html

W nowej roli będzie kompleksowo zarządzać działem Client Service Walk Creative, który odpowiada za prowadzenie projektów dla Klientów z zakresu komunikacji marketingowej: kampanii 360, strategii marketingowej, działań ATL, BTL, digital, niestandardowych aktywacji. Olga zajmie się też działaniami new business, a także wyznaczeniem planów krótko i długoterminowych działu.

Misją Walk Creative jest dostarczanie pełnego spektrum odważnych, nowoczesnych, klarownych, a zarazem kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych. Jestem pewien, że Olga Chełchowska, która ma ponad 13-letnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów: od strategii PR, po działania niestandardowe i duże kampanie 360, to odpowiednia osoba do zadbania o obszar Client Service. Bardzo doceniam zaangażowanie i wkład jaki wnosi od lat w rozwój kompetencji agencji, a przede wszystkim w tworzenie zgranego zespołu, który codziennie sprawia, że możemy oferować i realizować jak najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów” – powiedział Paweł Miklaszewski, CEO Walk.

Olga Chełchowska z Grupą Walk jest związana od 10 lat, od 2019 roku zarządzała projektami kreatywnymi w Walk Creative, najpierw jako Senior Account Manager, a od 2021 jako Account Director. Wcześniejsze doświadczenie w obszarze komunikacji zdobywała w Walk PR, odpowiadając za organizację pracy zespołu produktowego oraz realizację kompleksowych strategii PR. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów z obszarów retail oraz FMCG. W jej portfolio znajdują się kampanie zrealizowane dla takich marek: Nikon, IKEA, Wedel, Hala Koszyki, Vision Express, Avene, Paradyż., Fundacja DKMS czy Traficar.

Na początku kariery pracowała też w agencjach Ciszewski Public Relations (później MSL) oraz Goahead.

Źródło: Walk Creative

walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764