logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olga Chełchowska objęła stanowisko Account Director w Walk Creative

  PR 15.06.2021, przeczytano 552 razy
ilustracja

Olga Chełchowska z początkiem czerwca br. awansowała na stanowisko Account Director w zespole Client Service w Walk Creative. Z Grupą Walk związana jest od ponad 7 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olga-chelchowska-objela-stanowisko-account-director-w-walk-creative,391908,artykul.html

Obecnie, w związku z awansem na stanowisko Account Director, Olga Chełchowska odpowiada m.in. za pracę zespołu dedykowanego obsłudze Vision Express oraz Trendy Opticions, w tym zarówno za realizacje kampanii ATL, BTL, jak i digital oraz social media. Wspiera także działania dla fintechu PayEye oraz zajmuje się pozyskiwaniem nowych Klientów agencji. Ponadto odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną Walk Creative.

- W Walk Creative stawiamy bardzo duży nacisk na rozwój naszych ludzi i stałe doskonalenie umiejętności. Znając wysokie kompetencje Olgi nie tylko w sektorze retail, w którym się specjalizujemy, ale też w wielu innych obszarach marketingowych oraz jej zdolność budowania relacji z Klientami, czystą przyjemnością było powierzenie w jej ręce zarządzania zespołem oraz jednego z naszych najważniejszych Klientów jakim jest Vision Express  - komentuje Piotr Sroka, Client Service Director w Walk Creative.

Olga Chełchowska z Grupą Walk związana jest od końca 2013 roku. Pierwsze 6 lat pracowała w Walk PR odpowiadając za organizację pracy zespołu produktowego oraz realizacje kompleksowych strategii PR.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764