logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olga Frycz ambasadorką Renault

  PR 05.07.2018, przeczytano 810 razy
ilustracjastrzałka

Do grona ambasadorów Renault dołączyła Olga Frycz. Znana aktorka jeździ crossoverem Renault Captur w wersji Initiale Paris w kolorze brązowym cappuccino ze szklanym dachem, silnikiem Energy TCe 120 z automatyczną skrzynią biegów EDC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olga-frycz-ambasadorka-renault,37136,artykul.html

- Olga Frycz jest młodą, aktywną osobą, której wizerunek doskonale wpisuje się w klimat miejskiego crossovera. Aktorka realizuje swoje rożne pasje, a na szczególne wyrazy uznania zasługuje jej zaangażowanie w pomoc zwierzętom – mówi Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Renault Terytorium East.

W ramach współpracy aktorka jeździ Renault Captur w wersji Initiale Paris w kolorze brązowym cappuccino ze szklanym dachem i z silnikiem Energy TCe 120 z automatyczną skrzynią biegów EDC.

- Prowadzę typowo miejski tryb życia, więc Renault Captur idealnie do niego pasuje. Moje psy Kluska i Kapsel też już polubiły to auto, idealnie sprawdza się w dojazdach na nasze dalsze spacery. Myślę, że to idealny początek współpracy – mówi Olga Frycz.

Renault Captur to crossover zapewniający liczne możliwości personalizacji. Użytkownik może wybierać spośród ponad 30 kombinacji kolorów nadwozia oraz sześciu pakietów personalizacji wnętrza. Można również zdecydować się na stały dach panoramiczny. Specjalna wersja Initiale Paris oferuje wyjątkowy design i bogate wyposażenie.

Źródło: Renault Polska

www.renault.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764