logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olga Gralińska dołącza do Stor9

  PR 06.06.2024, przeczytano 331 razy
ilustracja

W czerwcu 2024 roku do zespołu Stor9 dołączyła Olga Gralińska, obejmując stanowisko Head of Influencer Marketing. W nowej roli będzie koordynować działania agencji związane ze współpracą z twórcami oraz prowadzić zespół specjalistów influencer marketingu w Stor9.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olga-gralinska-dolacza-do-stor9,404514,artykul.html

W Stor9 Olga Gralińska odpowiada za tworzenie oraz koordynowanie kompleksowych projektów współpracy i kampanii z influencerami. Do jej obowiązków należy także dbanie o najwyższą jakość projektów z zakresu influencer marketingu oraz utrzymywanie doskonałych relacji z kluczowymi klientami. Olga będzie również wspierać zespół w kontaktach z przedstawicielami marek i influencerami.

– Wkraczamy w kolejny etap rozwoju naszego działu influencer marketingu. Obecność Olgi nie jest przypadkowa – jest wybitną specjalistką w tej dziedzinie z ogromnym doświadczeniem współpracy zarówno z największymi nazwiskami, jak i mniejszymi influencerami. Wierzymy, że w oparciu o jej wiedzę i umiejętności nasze usługi i serwis wzniosą się na jeszcze wyższy poziom – mówi Marek Myślicki, Chief Growth Officer w Stor9.

Przez blisko 11 lat Olga Gralińska była odpowiedzialna za działania z obszaru digital marketingu marki Play, gdzie wprowadziła i rozwijała jedną z największych platform influencerskich na rynku – TeamPlay, oraz współkoordynowała długofalowe współprace z ponad 50 twórcami.

Działa także pod szyldem „Speak Your Brand”, w ramach którego dzieli się wiedzą z zakresu komunikacji i budowania marki online, prowadząc consulting dla NGO-sów, fundacji i startupów. Olga współpracuje z Uniwersytetem SWPS, gdzie na kierunku School of Ideas prowadzi zajęcia z kreowania i komunikowania marek. Swoją wiedzą dzieli się również podczas konferencji, webinarów, podcastów i w branżowych publikacjach.

Z wykształcenia jest romanistką i dziennikarką, a jej pasją są zagadnienia związane z językiem. Na stworzonej przez siebie stronie www.fopa.edu.pl omawia wymowę i pisownię obcych nazw i wyrażeń.

Prywatnie, po wyprowadzce pod miasto, Olga jest początkującą ogrodniczką i miłośniczką natury. Jest fanką uniwersum Harry’ego Pottera, wierząc, że w życiu trzeba mieć odrobinę magii. Kolekcjonuje też ładne artykuły papiernicze. Jest mamą dwójki dzieci.

Źródło: Stor9

stor9.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Bielecka-Bochenko Dyrektorką Marketingu w Kraft Heinz Polska
Kraft Heinz Polska, ogłosiła niedawno awans Anny Bieleckiej-Bochenko na stanowisko Head of Marketing. W swojej nowej roli Bielecka-Bochenko będzie odpowiedzialna za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz oraz Pudliszki.
Anna Gruszka dołącza do adQuery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery dołączyła Anna Gruszka, obejmując stanowisko Chief Growth Officer. W nowej roli odpowiada za wzrost biznesu, przyspieszenie rozwoju platformy w Europie oraz budowanie relacji z największymi markami z rynku lokalnego i globalnego.
Nowa szefowa Działu Prawnego Grupy Eurozet
Od 1 lipca br. stanowisko dyrektora Działu Prawnego Grupy Eurozet obejmie Kamila Pirogow-Małdzińska.
Awanse w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało aż 10 osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Kamila Glińska nową szefową serwisu Plejada
Z początkiem lipca 2024 r. Kamila Glińska obejmie stanowisko szefowej serwisu Plejada. Dotychczas pełniący tę funkcję Grzegorz Dobek podjął decyzję o odejściu z firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764