Olga Grzybowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w Fusion Labs. Olga ma kilkunastoletnie doświadczenie w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, a w szczególności w tworzeniu strategii oraz jej implementacji. Przez ostatnie lata, Olga była współwłaścicielem agencji 19 Południk, obsługując jednocześnie projekty marketingowe klientów. W trakcie swojej kariery pracowała dla marek takich jak: Pizza Hut, Fundacja Dzieciom, Lotos, Oriflame, Dan Cake, Dr. Oetker, Philip Morris (IQOS Club), Kaufland, Gemini Park, Volvo Trucks, Stovit, Latopic, Bakal, Ritter Sport, i Vitax.
W nowej roli będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii marketingowej oraz nadzorowanie działań promocyjnych związanych z marką korporacyjną i brandami produktowymi, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.
„Dynamiczny rozwój kategorii e-papierosów sprawił, że na rynku dostępnych jest mnóstwo brandów, które działają chaotycznie, bez żadnej strategii, planów, nastawione są głównie na kapitalizowanie zysków tu i teraz. Konsument jest często pomijany w tym procesie. W Fusion Labs podejście jest zgoła odmienne. Skupiamy się nie tylko na rozwoju kategorii oraz dostarczaniu mniej szkodliwych i bezpiecznych alternatyw dla wyrobów tytoniowych, ale też na realnych potrzebach użytkowników. Kluczowe w tym procesie są dla nas badania. ” - mówi Olga Grzybowska.
Aktualnie Fusion Labs do wewnętrznego działu marketingu prowadzi rekrutację na: grafików, copywriterów, pr managera, brand managerów oraz social media & event managera
Źródło: Fusion Labs