logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olga Jakubiak na czele działu Social w agencji K2 Create

  PR 06.07.2021, przeczytano 616 razy
ilustracja

Do agencji K2 Create dołączyła Olga Jakubiak, obejmując stanowisko Head of Social Media. Do jej obowiązków należy tworzenie zespołu, rozwijanie kompetencji social mediowych w agencji oraz zdobywanie nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olga-jakubiak-na-czele-dzialu-social-w-agencji-k2-create,392161,artykul.html

Jakubiak z branżą marketingową związana jest od 7 lat. Pierwsze doświadczenia zdobywała w VMLY&R, gdzie odpowiadała za opiekę contentową nad klientami. Swoją wiedzę poszerzyła o media digitalowe w Wavemaker, a kompetencje strategiczne rozwijała w agencji Gong. Jej zadaniem było tworzenie strategii komunikacji marek w social media, analityka i audytowanie dotychczasowych działań marek. Pracowała między innymi dla takich klientów jak: Lidl, mBank, Virgin Mobile, Ferrero, LG Polska, Nestle, Bourjois, Huawei i Kupiec.

–  Moim celem jest przede wszystkim zbudowanie zespołu specjalistów, którzy będą mogli całościowo odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów w różnych obszarach mediów społecznościowych, takich jak SM copywriting, Influencer Marketing czy analityka – mówi o swojej roli Olga Jakubiak, nowa Head of Social w K2 Create.

Źródło: K2 Create

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764