logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olga Korolec dyrektorką zarządzającą Onetu

  PR 28.11.2023, przeczytano 412 razy
ilustracja

Z początkiem stycznia 2024 r. Olga Korolec zostanie nową dyrektorką zarządzającą Onetu przejmując funkcję i dotychczasowe obowiązki Marty Badurek-Pietniczki, która udaje się na urlop macierzyński. Emil Nowiński, obecnie head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olga-korolec-dyrektorka-zarzadzajaca-onetu,402257,artykul.html

Olga Korolec w styczniu 2024 r. zostanie powołana na stanowisko dyrektorki zarządzającej segmentem Onetu i będzie zarządzała zespołami odpowiedzialnymi za strategię wydawniczą oraz dalszy rozwój Onetu.

Marta Badurek-Pietniczka, dotychczasowa dyrektorka zarządzająca Onetu, pełniąca tę funkcję przez ostatnie 4 lata, będzie aktywnie pracować do grudnia br., a z początkiem stycznia 2024 r. przejdzie na urlop macierzyński. 

Emil Nowiński, dotychczasowy head of Onet Marketing od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu RASP i będzie odpowiedzialny za budowanie i realizowanie strategii marketingowej dla wszystkich marek z portfolio Ringier Axel Springer Polska.

Olga Korolec studiowała m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji na Uniwersytecie Bolońskim we Włoszech oraz zarządzanie i marketing w Istituto Europeo del Design w Mediolanie. Po powrocie do Polski rozpoczęła pracę w agencji reklamowej DDB, a następnie, przez ponad 14 lat, pracowała w działach marketingu największych polskich korporacji: m.in. w Telekomunikacji Polskiej jako zastępca dyrektora Pionu Komunikacji Korporacyjnej, w Kompanii Piwowarskiej jako dyrektor zarządzający portfelem marek oraz w ITI Neovison, jako wiceprezes zarządu ds. marketingu.

Od 2016 roku jest dyrektorem marketingu w Ringier Axel Springer Polska i wraz z zespołem realizuje działania wspierające marki zarówno digitalowe, jak i printowe takie, jak m.in. Onet, Fakt, Business insider czy Forbes. 

Od 2019 roku aktywnie promuje i wdraża idee zrównoważonego rozwoju pełniąc funkcję Group Sustainability Directora w RASP. W swoich działaniach stara się udowadniać, że można efektywnie budować najlepsze marki na świecie ale i dla świata otrzymując za nie liczne wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach m.in. Effie Awards, Top Marka, Superbrands czy INMA International.

Jest jurorem i członkiem wielu konkursów i organizacji branżowych takich jak Effie Poland i Effie Europe, Forum IAB, INMA Europe. Prywatnie szczęśliwa żona i matka czwórki dzieci.

Emil Nowiński jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Dziennikarsko i nauki polityczne. Od ponad 15 lat jest związany z Onetem, w którym przeszedł przez wszystkie szczeble, rozpoczynając swoją karierę od pracy w redakcjach, aż po zarządzanie wizerunkiem Onetu i prowadzenie kluczowych projektów strategicznych. Od wielu lat jest odpowiedzialny za kreowanie Onetu jako wiodącego i wyróżniającego się medium w Polsce, istotnie przyczyniając się do zmiany oblicza polskich mediów cyfrowych. Odpowiadał za rewolucyjne wdrożenie nowej wersji aplikacji Onetu z opcją czytania newsów, które zaowocowało nagrodą „Best Use of Mobile” w prestiżowym konkursie INMA Global Media Award 2017, pokonując między innymi zgłoszenie CNN.

Był inicjatorem kampanii „100 lat Polsko” z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości. Zintegrowana kampania w ATL, szeroko komentowany spot wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego oraz niestandardowe podejście do kreacji i działań redakcyjnych, zostały docenione za całokształt drugim miejscem w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorri Best Public Relation or Community Service Campaign oraz brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming.

W swojej codziennej pracy łączy efektywność z kreatywnością, wspierając również inicjatywy istotne społecznie – m.in. WOŚP, Szlachetna Paczka oraz akcja „Niech Żyje Planeta”.

Źródło: RASP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jakub Rybski w dziale informacji RMF FM
1 marca do zespołu dziennikarzy RMF FM dołączył Jakub Rybski. Pracuje jako reporter w warszawskim oddziale radia.
Marcowe nowości i wydarzenia w Radiu Nowy Świat
Od najbliższego piątku, 1 marca Radio Nowy Świat zaprasza na nowy cykl „Między książkami” w audycji „Poranna Manna”. Co tydzień znakomity literaturoznawca, profesor i rektor Uniwersytetu Śląskiego Ryszard Koziołek będzie rozmawiał z redaktorem Wojciechem Mannem o książkach - tych najnowszych, ale także tych, które trzeba przeczytać i które...
Nowa oprawa TVN z argentyńską pomocą
Już w piątek widzowie stacji zobaczą TVN w nowej kolorystyce i oprawie. To nie tylko zmiana wizualna, ale także symboliczny przekaz podkreślający, że stacja niezmiennie zaskakuje innowacyjnością. Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Znakiem rozpoznawczym TVN pozostaje – koło, które przyciąga,...
PMPG Polskie Media uruchamia nowy serwis
PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, zwiększa ofertę proponowanych treści. AWR Wprost, będąca częścią Grupy, uruchamia nowy serwis kulinarny Smaki.pl. PMPG kontynuuje działania nastawione na powiększenie grupy docelowej odbiorców poprzez dywersyfikację przekazywanych treści, dzięki zwiększaniu liczby nowych...
Startuje wiosenna ramówka TVN
Wiosna w TVN to czas niespodzianek i wielkich emocji. Jedną z najbardziej oczekiwanych premier jest program „The Traitors. Zdrajcy”, który już w środę 28 lutego zapewni elektryzującą rozgrywkę inspirowaną popularną grą Mafia. Drugim nowym formatem wartym uwagi jest „Czas na Show. Drag Me Out”, który zapowiada kolorową i pełną blasku zabawę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764