Olga Korolec, dyrektor marketingu oraz Group Sustainability Director Ringier Axel Springer Polska, została wybrana przewodniczącą grupy jurorskiej Brand Experience; Kultura i rozrywka; Smart Budget w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards.
Effie Awards jest prestiżowym konkursem nagradzającym najskuteczniejsze kampanie i rozwiązania marketingowe. Każdego roku Komitet Organizacyjny konkursu powołuje Jury złożone z ekspertów, autorytetów i praktyków szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej oraz marketingu. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców (klientów), agencji kreatywnych, agencji interactive, domów mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci.
Obrady Jury Effie 2020 to prace prawie 150-osobowego zespołu, którymi pokieruje Tomasz Suchański, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Żabka Polska ze wsparciem przewodniczących ośmiu grup jurorskich.
W tym roku do jury Effie Awards została powołana Olga Korolec jako Przewodnicząca Grupy 3 Brand Experience; Kultura i rozrywka; Smart Budget.
– Dobrze, że w tym zmieniającym się świecie pewne punkty są stałe i w tym roku po raz kolejny odbędą się obrady Jury najważniejszego w branży marketingowej konkursu #Effie2020. Jest mi niezmiernie miło, że mogę dołączyć do grona Jury, jako przewodnicząca grupy: Brand Experience, Kultura i Rozrywka, Smart Budget – mówi Olga Korolec, dyrektor marketingu oraz Group Sustainability Director Ringier Axel Springer Polska. Prace w Jury konkursowym to forma spotkania z potężną dawką kreatywności, energii i wiedzy marketingowej przekutej w realne projekty. To bardzo cenne doświadczenie i jednocześnie duża odpowiedzialność. Wierzę jednak, że uda nam się znaleźć i nagrodzić te kampanie, które zdobyły największą uwagę i sympatię odbiorców. Z niecierpliwością czekam na możliwość oceny projektów zgłoszonych do tegorocznego konkursu Effie Awards 2020” – dodaje.
Ostatecznego wyboru składu jury spośród 300 kandydatur dokonał Komitet Organizacyjny konkursu. Po zatwierdzeniu prawie 150-osobowego składu jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich:
- Grupa 1 Napoje alkoholowe; Napoje bezalkoholowe; Żywność
- Przewodnicząca: Izabela Głodek, CMO, The Coca-Cola Company
- Grupa 2 Dobra konsumpcyjne; Leki i suplementy diety; Uroda i pielęgnacja
- Przewodniczący: Grzegorz Haraziński, Category Director CEE, GlaxoSmithKline
- Grupa 3 Brand Experience; Kultura i rozrywka; Smart budget
- Przewodnicząca: Olga Korolec, CMO & Group Sustainability Director, Ringier Axel Springer Polska
- Grupa 4 Finanse; Ubezpieczenia i inwestycje; Business-to-Business
- Przewodnicząca: Katarzyna Jezierska, Head of Marketing CEE, VISA
- Grupa 5 Branded Content; Motoryzacja; Usługi
- Przewodniczący: Jakub Eichelberger, Deputy Managing Director, DDB
- Grupa 6 Performance marketing; Retail/ Kanały sprzedaży; Tech Driven
- Przewodniczący: Tadeusz Żórawski, Global Strategy Director, Molecular BBDO
- Grupa 7 Launch/ relaunch; Long Term Marketing Excellence; React & Sustain
- Przewodnicząca: Inga Songin, Marketing Director Poland&EE, Reckitt Benckiser Health
- Grupa 8 Positive change: CSR, Edukacja społeczna i pro bono; PR-Led i Employer branding
- Przewodniczący: Wojciech Putrzyński, CEO, Change Serviceplan
Źródło: Ringier Axel Springer Polska