logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olga Korolec w jury konkursu Effie Awards

  PR 23.06.2020, przeczytano 492 razy

Olga Korolec, dyrektor marketingu oraz Group Sustainability Director Ringier Axel Springer Polska, została wybrana przewodniczącą grupy jurorskiej Brand Experience; Kultura i rozrywka; Smart Budget w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olga-korolec-w-jury-konkursu-effie-awards,387517,artykul.html

Effie Awards jest prestiżowym konkursem nagradzającym najskuteczniejsze kampanie i rozwiązania marketingowe. Każdego roku Komitet Organizacyjny konkursu powołuje Jury złożone z ekspertów, autorytetów i praktyków szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej oraz marketingu. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców (klientów), agencji kreatywnych, agencji interactive, domów mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci.

Obrady Jury Effie 2020 to prace prawie 150-osobowego zespołu, którymi pokieruje Tomasz Suchański, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Żabka Polska ze wsparciem przewodniczących ośmiu grup jurorskich.

W tym roku do jury Effie Awards została powołana Olga Korolec jako Przewodnicząca Grupy 3 Brand Experience; Kultura i rozrywka; Smart Budget.

– Dobrze, że w tym zmieniającym się świecie pewne punkty są stałe i w tym roku po raz kolejny odbędą się obrady Jury najważniejszego w branży marketingowej konkursu #Effie2020. Jest mi niezmiernie miło, że mogę dołączyć do grona Jury, jako przewodnicząca grupy: Brand Experience, Kultura i Rozrywka, Smart Budget – mówi Olga Korolec, dyrektor marketingu oraz Group Sustainability Director Ringier Axel Springer Polska. Prace w Jury konkursowym to forma spotkania z potężną dawką kreatywności, energii i wiedzy marketingowej przekutej w realne projekty. To bardzo cenne doświadczenie i jednocześnie duża odpowiedzialność. Wierzę jednak, że uda nam się znaleźć i nagrodzić te kampanie, które zdobyły największą uwagę i sympatię odbiorców. Z niecierpliwością czekam na możliwość oceny projektów zgłoszonych do tegorocznego konkursu Effie Awards 2020” – dodaje.

Ostatecznego wyboru składu jury spośród 300 kandydatur dokonał Komitet Organizacyjny konkursu. Po zatwierdzeniu prawie 150-osobowego składu jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich:

  • Grupa 1 Napoje alkoholowe; Napoje bezalkoholowe; Żywność
  • Przewodnicząca: Izabela Głodek, CMO, The Coca-Cola Company
  • Grupa 2 Dobra konsumpcyjne; Leki i suplementy diety; Uroda i pielęgnacja
  • Przewodniczący: Grzegorz Haraziński, Category Director CEE, GlaxoSmithKline
  • Grupa 3 Brand Experience; Kultura i rozrywka; Smart budget
  • Przewodnicząca: Olga Korolec, CMO & Group Sustainability Director, Ringier Axel Springer Polska
  • Grupa 4 Finanse; Ubezpieczenia i inwestycje; Business-to-Business
  • Przewodnicząca: Katarzyna Jezierska, Head of Marketing CEE, VISA
  • Grupa 5 Branded Content; Motoryzacja; Usługi
  • Przewodniczący: Jakub Eichelberger, Deputy Managing Director, DDB
  • Grupa 6 Performance marketing; Retail/ Kanały sprzedaży; Tech Driven
  • Przewodniczący: Tadeusz Żórawski, Global Strategy Director, Molecular BBDO
  • Grupa 7 Launch/ relaunch; Long Term Marketing Excellence; React & Sustain
  • Przewodnicząca: Inga Songin, Marketing Director Poland&EE, Reckitt Benckiser Health
  • Grupa 8 Positive change: CSR, Edukacja społeczna i pro bono; PR-Led i Employer branding
  • Przewodniczący: Wojciech Putrzyński, CEO, Change Serviceplan

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764