logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olga Robak awansuje na creative group heada

  PR 16.06.2020, przeczytano 1117 razy
ilustracja

Olga Robak związana z agencją Schulz brand friendly od 8 lat awansuje na stanowisko creative group heada. Planowane są kolejne zasilenia – domykana jest rekrutacja dodatkowych sześciu kreatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olga-robak-awansuje-na-creative-group-heada,387427,artykul.html

Niedawno informowaliśmy o zrekrutowaniu Martyny Krupy na stanowisko account executive oraz Szczepana Barańskiego jako motion designera. W agencji Schulz brand friendly kolejne zmiany. Olga Robak, związana z Schulzem od przeszło 8 lat, objęła stanowisko creative group heada. Jej zespół  odpowiadał m.in. za komunikowany ostatnio launch nowego smaku marki Lubelska – mango.

Olga Robak w branży reklamowej działa blisko 10 lat. Wcześniej pracowała m.in. w NeumannBrown, gdzie tworzyła kreacje m.in. dla Oshee i Biedronki. W agencji Schulz brand friendly pracuje od 2012 roku początkowo jako art director, a następnie art leader, zarządzając pracą zespołu przy obsłudze stałych klientów i współtworząc projekty reklamowe m.in. dla takich marek jak: Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska, BNP Paribas Securities Services Polska, Concept Energy, Piątnica, Stolbud, Serenada, Pharma CF, TBM, Dafi czy Politan. Na stanowisku creative group heada będzie razem ze swoim teamem obsługiwać stałych klientów, a także brać udział w projektach new businessowych.

– Objęcie nowego stanowiska w tym nietypowym czasie wiąże się z wieloma wyzwaniami. Utrzymanie, a nawet wzmocnienie więzi z zespołem w czasach pracy zdalnej jest jednym z nich. Obecna sytuacja jest też szansą na wykreowanie nowego podejścia do pracy, klientów, a także rozwoju firmy. Proces kreatywny, pełna współpraca z zespołami client service, social media, strategii, PR, jak również z klientami to przez ostatnie miesiące 100% online’u. Ten czas pozwolił mi się przekonać, po raz kolejny zresztą, jak zgranym, pełnym mobilizacji i wzajemnego wsparcia zespołem są ludzie Schulza – komentuje Olga Robak.

To nie koniec zmian w agencji: wydzielono komórkę social mediową, na czele której stanęła Katarzyna Czajkowska, a w efekcie głośnej kampanii employer brandingowej #schulzrokwita zespół Schulza zostanie wkrótce zasilony o kolejnych kreatywnych.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764