logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olgierd Cygan szefem Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

  PR 30.05.2017, przeczytano 1054 razy
Olgierd Cygan

Z początkiem czerwca Olgierd Cygan obejmie stanowisko lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej. Stefan Nowak, który dotychczas sprawował stanowisko dyrektora w Deloitte Digital, zostanie wiceliderem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olgierd-cygan-szefem-deloitte-digital-w-polsce-i-europie-srodkowej,32648,artykul.html

– Olgierd Cygan i Stefan Nowak stanowią bardzo silny duet, a ich dotychczasowe osiągnięcia przełożyły się na szereg biznesowych sukcesów na poziomie całego regionu. Usługi świadczone przez Deloitte Digital mają ogromny potencjał na wielu rynkach – mówi Andrzej Lachowski, Partner Zarządzający działem Konsultingu z Deloitte.

Deloitte Digital to globalna marka interaktywno-konsultingowa należąca do Grupy Deloitte. Oferuje kompleksowe wsparcie łączące doradztwo strategiczne, usługi kreatywno-marketingowe oraz wdrożenia zaawansowanych rozwiązań technologicznych.

– Digital – cyfryzacja i narzędzia ją wykorzystujące - to coś, co zdecydowanie zmieniło zachowania konsumentów, wzmocniło ich potrzeby, a przez to stało się akceleratorem zmian nie tylko firm ale i całych rynków. Cyfryzacja daje organizacjom wielkie możliwości, ale równocześnie stawia jeszcze większe wyzwania. Firmy potrzebują przewodnika, który pomoże im działać w nowym otoczeniu. eby to osiągnąć trzeba odpowiedniej porcji strategii i kreatywności, wspartej technologią. Taki jest Deloitte Digital - nowy model firmy i usług powstały, aby lepiej odpowiedzieć na aktualne i przyszłe oczekiwania naszych klientów – mówi Olgierd Cygan.

Deloitte Digital współtworzą zespoły: Digital Strategy & Transformation, Marketing Strategy and Consumer Research, Experience Strategy & Design (dawny uselab), Corporate Communications, Analytics & Information Management, Innovations, Cyber Security, Technology Strategy & Architecture, Salesforce, Adobe, Hybris, Marketing Automation, Creative Agency, Digital Content Factory, Robotics. W Europie Środkowej Deloitte Digital działa od października 2015 roku.

– Uważnie analizujemy potrzeby rynku i inwestujemy w takie kompetencje, które w synergii z już istniejącymi mogą wykreować największą - często unikalną wartość dla naszych klientów. Będziemy kontynuować rozwój nie tylko w Polsce, ale też w regionie Europy Środkowej – mamy bardzo silny zespół w Pradze, dynamicznie rozwijają się zespoły w Bukareszcie, Budapeszcie, czy krajach adriatyckich – dodaje Stefan Nowak.

Olgierd Cygan od ponad dwudziestu lat związany jest branżą marketingową, zwłaszcza z marketingiem digitalowym. Był założycielem i dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej Digital One, jest aktywnym członkiem wielu organizacji branżowych jak IAB, SAR – a w latach 2003- 2006 był Prezesem IAB Polska. Digital One stała się w 2015 roku częścią grupy Deloitte Digital w Europie Środkowej. Olgierd został Partnerem Zarządzającym obszarem Agencji oraz wiceprezesem Deloitte Digital CE. W 2016 roku został nagrodzony tytułem Człowieka Roku w konkursie Mixx Awards. Będzie łączył rolę lidera Deloitte Digital CE oraz Agency Managing Partnera.

Stefan Nowak, dotychczas pełniący obowiązki dyrektora odpowiedzialnego za rozwój biznesu, został wiceliderem Deloitte Digital w Polsce i w Europie Środkowej. Stefan dotychczas odpowiadał za strategię i rozwój usług oraz nieorganiczny wzrost Deloitte Digital CE. Specjalizuje się w efektywnym zastosowaniu innowacji w biznesie (produkt, technologia, marketing) ze szczególnym naciskiem na nowoczesne kanały komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta (mobile & digital). Bogate doświadczenie zdobywał pracując w firmach Play, Wunderman, Grupa Onet, Dirlango oraz Deloitte. Na nowym stanowisku będzie kontynuował prace nad rozwojem Deloitte Digital w Europie Środkowej oraz współpracował z oddziałami Deloitte na rynkach EMEA.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloitte.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764