logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olimp Sport Nutrition rusza z kampanią jakościową

  PR 01.06.2021, przeczytano 605 razy
ilustracjastrzałka

Produkty marki Olimp Labs oraz Olimp Sport Nutrition przedstawiane są jako produkty „jakości farmaceutycznej”. Co dokładnie kryje się za tą deklaracją? Firma postanowiła uchylić drzwi do swoich laboratoriów w kampanii #MadeInOlimp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olimp-sport-nutrition-rusza-z-kampania-jakosciowa,391718,artykul.html

Jak wygląda praca w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Olimp Labs? Jak, krok po kroku, przebiega proces produkcji? Jakie testy przechodzą produkty? To tylko niektóre pytania, na które udzieli odpowiedzi kampania #MadeInOlimp.

Zintegrowany System Zapewnienia Jakości

W Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Olimp Labs powstają różne produkty: leki, wyroby medyczne, żywność specjalnego medycznego przeznaczenia, żywność przyszłości czy suplementy diety i odżywki dla sportowców i ludzi aktywnych. Wymogi prawne, dotyczące ich produkcji są różne.

- W naszej firmie obowiązuje Zintegrowany System Zapewnienia Jakości. W praktyce oznacza on, że wszystkie produkty powstają zgodnie z tymi samymi, najbardziej surowymi wytycznymi. Dlatego możemy pochwalić się jakością farmaceutyczną nawet w przypadku odżywek sportowych czy suplementów diety - mówi Gertruda Biruś-Marszałek, Dyrektor ds. Jakości.

Międzynarodowe standardy

Aby zapewnić „jakość farmaceutyczną” firma przechodzi szereg audytów i kontroli. Na ich podstawie zostały wydane, również międzynarodowe, certyfikaty.

  • GMP - jest przyznawany tylko przedsiębiorstwom, które wytwarzają produkty lecznicze i pomyślnie przejdą inspekcję Głównego Inspektora Farmaceutycznego.
  • GDP - stanowi uzupełnienie Certyfikatu GMP i gwarancję, że substancje czynne stosowane w zakładzie są bezpiecznie przyjmowane, transportowane, przechowywane i wydawane.
  • ISO 9001 - międzynarodowa norma określająca wymagania, które powinien spełniać system zarządzania jakością w organizacji.
  • ISO 13485 - certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań  przy produkcji i wdrażaniu na rynek wyrobów medycznych.
  • FDA - dokument wystawiany przez amerykańską agencję rządową (Agencję Żywności i Leków), który jest niezbędny do uzyskania zgody na sprzedaż m.in. suplementów i leków na rynku amerykańskim. Co istotne, wymagania stawiane suplementom diety w Stanach Zjednoczonych są niemal tak rygorystyczne, jak wymagania stawiane lekom w Europie.

- Wstępne wymagania tylko w ramach certyfikatu GMP zajmują w rozporządzeniu ponad 170 stron. Podczas kampanii #MadeInOlimp pokażemy, jak rygorystycznych zasad przestrzegamy, aby dostarczać produkty najwyższej jakości – mówi Kamil Gorlicki, Kierownik Działu Marketing Sport Polska.

Kampania obejmuje zarówno działania online, jak i offline. Głównymi narzędziami komunikacji będą social media oraz influence marketing, ale przewidziane są także m.in. materiały prasowe oraz materiały POS w Olimp Store. Kampania powstaje in-house, ale przy pojedynczych formatach firma będzie korzystać ze wsparcia zewnętrznego. Wybrane działania zostaną także zaadaptowane na rynki zagraniczne, m.in. Wielką Brytanię oraz Francję.

Źródło: Olimp Sport Nutrition

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764