logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olimpijska kampania marki Tyskie

  PR 13.02.2014, przeczytano 925 razy
ilustracjastrzałka

Marka Tyskie – sponsor Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Soczi 2014 aktywizuje Polaków i zachęca ich by wspólnie kibicowali skoczkom narciarskim w Soczi. Każdy kto nagra krótki filmik ze swoim finezyjnym skokiem lub podskokiem ma szansę pojawić się w spocie reklamowym sponsora, który emitowany będzie podczas transmisji zawodów olimpijskich. Zgłoszenia można przesyłać do piątku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olimpijska-kampania-marki-tyskie,20890,artykul.html

Mechanizm akcji jest prosty. Wystarczy nagrać krótki filmik ze swoim skokiem lub podskokiem w dowolnej technice. Następnie film należy zamieścić na Youtube.pl i dodać go do galerii na stronie www.skoczkibicować.pl. Zwycięskie skoki staną się częścią telewizyjnych spotów reklamowych marki Tyskie - sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Soczi 2014. Spoty z udziałem laureatów konkursu Tyskiego będą emitowane w najbliższą sobotę (podczas zawodów indywidualnych) oraz w poniedziałek (podczas zawodów drużynowych).

Na zlecenie marki Tyskie - sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Soczi 2014 akcje realizuje agencja Grey Grup, za działania PR odpowiada agencja Q&ACommunications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

www.skoczkibicować.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764