Marka Tyskie – sponsor Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Soczi 2014 aktywizuje Polaków i zachęca ich by wspólnie kibicowali skoczkom narciarskim w Soczi. Każdy kto nagra krótki filmik ze swoim finezyjnym skokiem lub podskokiem ma szansę pojawić się w spocie reklamowym sponsora, który emitowany będzie podczas transmisji zawodów olimpijskich. Zgłoszenia można przesyłać do piątku.
Mechanizm akcji jest prosty. Wystarczy nagrać krótki filmik ze swoim skokiem lub podskokiem w dowolnej technice. Następnie film należy zamieścić na Youtube.pl i dodać go do galerii na stronie www.skoczkibicować.pl. Zwycięskie skoki staną się częścią telewizyjnych spotów reklamowych marki Tyskie - sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Soczi 2014. Spoty z udziałem laureatów konkursu Tyskiego będą emitowane w najbliższą sobotę (podczas zawodów indywidualnych) oraz w poniedziałek (podczas zawodów drużynowych).
Na zlecenie marki Tyskie - sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Soczi 2014 akcje realizuje agencja Grey Grup, za działania PR odpowiada agencja Q&ACommunications.
Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA