logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olimpijska kampania Samsunga

  PR 30.07.2012, przeczytano 1008 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z rozpoczęciem Igrzysk Olimpijskich w Londynie na polskim rynku startuje olimpijska kampania reklamowa Samsunga. Głównym bohaterem kampanii jest nowy Samsung GALAXY S III. Kampania potrwa do końca sierpnia i obejmie swoim zasięgiem standardowe i niestandardowe formy przekazu – m.in. reklamę w TV, aplikację mobilną oraz działania OOH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olimpijska-kampania-samsunga,16247,artykul.html

Samsung zaplanował kampanie w prasie, telewizji, na portalach internetowych i materiałach BTL. Przez 2 tygodnie od 21 lipca, 30-sekundowe spoty reklamowe nawiązujące do zmagań olimpijskich będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych – TVP, TVN, Polsat oraz w programach tematycznych – np. TVN24, TVN Turbo, Polsat Sport-Extra, Discovery Channel. Dodatkowo przed programem “Moje Igrzyska” wyświetlanym na antenie TVP w trakcie trwania Igrzysk Olimpijskich, będą emitowane czołówki i billboardy sponsorskie z GALAXY S III i GALAXY TAB2 7.0 poświęcone mobilnej aplikacji olimpijskiej.

Telewizja Polska, wyłączny nadawca transmisji z Igrzysk Olimpijskich, udostępni na urządzeniach Samsung dedykowaną aplikację londyn2012.tvp.pl. Dzięki niej będzie można śledzić na 16 kanałach emocjonujące transmisje ze zmagań sportowców w ponad 30 dyscyplinach. Aplikacja londyn2012.tvp.pl umożliwi obejrzenie aż o 1000 godzin więcej relacji sportowych na żywo, niż w kanałach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Sport)

W aplikacji będzie można dodać najbardziej interesujące nas transmisje do ulubionych i gdy nadejdzie data jej emisji, to urządzenie nam o niej przypomni. Co więcej użytkownicy będą mogli skorzystać z opcji VOD.

Aplikacja została przygotowana wyłącznie dla posiadaczy urządzeń Samsung, takich jak smartfony z systemem Android w wersji 2.3 lub wyższej oraz tablety z system Android w wersji co najmniej 3.0. Dodatkowo posiadacze telewizorów Samsung Smart TV z serii D oraz E, a także odtwarzaczy i kin domowych Smart Blu-ray, też będą mogli skorzystać z możliwości aplikacji.

Promocja aplikacji jest częścią działań związanych z kampanią olimpijską, w telewizji, prasie, na portalach internetowych i w BTL-u.

Pod kątem niestandardowych aktywności  zaplanowano ekspozycję billboardów OOH na lotniskach oraz siatki wielkoformatowe w Warszawie.

Za adaptację spotu oraz materiałów ATL na polskim rynku odpowiada agencja reklamowa Leo Burnett. Zakupem mediów zajął się Starcom.

Źródło: Samsung Electronics,

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Następnym krokiem firmy powinno być utworzenie państwa Samsung, flagę i herb już mają...

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764