logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oliwia Bosomtwe nową redaktorką naczelną Noizz

  PR 16.10.2020, przeczytano 644 razy

Oliwia Bosomtwe z początkiem listopada obejmie stanowisko redaktorki naczelnej NOIZZ.pl. Filip Połoska, dotychczas sprawujący tę funkcję, odchodzi z firmy z końcem października. W NOIZZ nowe role obejmą też Magdalena Ignatowicz i Michał Bachowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oliwia-bosomtwe-nowa-redaktorka-naczelna-noizz,388835,artykul.html

– Filip stworzył niesamowity, kreatywny i zaangażowany zespół redakcyjny. Pod jego kierownictwem NOIZZ stał się silną, zaangażowaną marką, która wyznacza trendy dla lifestylowych mediów. Zrealizowaliśmy szereg akcji redakcyjnych i komercyjnych, które nie tylko zdobywały nominacje i nagrody, ale też zmieniały rzeczywistość, jak kampania Tu pijesz bez słomki, Arka 2.0, Not just a mood, czy Realfluencers. Ale przede wszystkim udało się nam zbudować silną, zaangażowaną społeczność czytelników, która jest z nami każdego dnia na różnych platformach. Za te 3 lata wspaniałej współpracy ogromnie Filipowi dziękuję – mówi Martyna Majchrzak, dyrektor zarządzająca serwisów wertykalnych Ringier Axel Springer Polska – Tym bardziej się cieszę, że nową redaktor naczelną NOIZZ zostaje osoba z zespołu redakcyjnego, Oliwia Bosomtwe. Oliwia wielokrotnie udowadniała, że jest świetną i bezkompromisową redaktorką. Od momentu przyjścia do NOIZZ miała bardzo duży wkład w kształtowanie charakteru serwisu. Życzę Oliwii powodzenia w nowej roli – mówi.

Oliwia Bosomtwe od dwóch lat jest dziennikarką NOIZZ.pl. Wcześniej była związana z magazynem „Wysokie Obcasy Praca”, przez kilka lat współpracowała także z magazynem „Res Publica Nowa” oraz z czasopismami naukowymi.

W NOIZZ.pl Oliwia Bosomtwe jest współautorką głośnego cyklu opiniotwórczego „Na wynajmie” oraz autorką cyklu felietonów „Seks i związki”. W swojej pracy dziennikarskiej zwraca uwagę na globalne problemy związane z rasizmem, angażuje się w walkę o prawa obywatelskie kobiet oraz społeczności LGBT+. Oliwia Bosomtwe interesuje się kuchnią, w swoich artykułach stara się aktywnie zachęcać do ograniczania konsumpcji mięsa. Niedawno ruszyła z podcastem „Gastro od kuchni”, w którym do rozmowy zaprasza osoby, które związały swoje życie z jedzeniem i gastronomią.

Jest absolwentką Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Z początkiem listopada 2020 r. zmiany nastąpią także w strukturze zarządzania rozwojem marki NOIZZ.

Magdalena Ignatowicz, współtwórczyni inicjatywy Women Power oraz dotychczasowa Business Development Manager Ofeminin i Noizz, obejmie stanowisko Head of Business Development Noizz, Ofeminin i przejmie dodatkowe odpowiedzialności za rozwój biznesowy oraz dywersyfikację przychodów obu marek.

Michał Bachowski, od września 2018 r. związany z redakcją NOIZZ.pl jako redaktor działu design i creative content manager, obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego NOIZZ i w nowej roli będzie odpowiadał za wszystkie kreatywne akcje i kampanie NOIZZ.

Bachowski swoją drogę zawodową zaczynał w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, pracując przy projektach doradczych dla takich firm jak Leroy Merlin, PROFIm czy Zelmer. W latach 2012-2018 pracował w redakcji serwisu o trendach rynku i kultury F5, gdzie pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego. Współpracuje także z festiwalem Gdynia Design Days jako członek rady programowej i kurator wystaw.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma VOD FlixClassic, która pozwala poznać i odkryć na nowo klasykę kinematografii z całego świata jest już dostępna w aplikacji Android TV.
WP zmienia strukturę, wzmacnia rolę technologii
Od 1 grudnia 2023 r. na stanowisko p.o. dyrektora technologii i produktu reklamowego Wirtualnej Polski Media awansuje Jędrzej Matla. Zmiana ta jest częścią procesu mocniej integrującego produkty reklamowe i wydawnicze z obszarem IT. Jednocześnie WP przyspiesza badania związane z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji oraz przetwarzaniem danych. Zespoły odpowiadające za te procesy...
Motowizja poszerza zasięgi
Na tę informację czekało wielu kibiców. Telewizja motoryzacyjna Motowizja dołączyła do oferty Polsat Box, Polsat Box Go oraz Netii. Od 1 grudnia br. wchodzi w skład pakietu L telewizji satelitarnej i kablowej IPTV oraz pakietu Bogatego telewizji internetowej z dekoderem Polsat Box, pakietu Polsat Box Go Sport w ofercie serwisu streamingowego Polsat Box Go, a także pakietu L...
Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego
Decyzją o odejściu z Kanału Sportowego i utworzeniem nowego programu – Kanału Zero, Krzysztof Stanowski ściągnął na siebie uwagę mediów i internautów. Jak wynika z najnowszej analizy PSMM Monitoring & More decyzja i powody rezygnacji Stanowskiego były szeroko komentowane w przestrzeni medialnej. W niespełna dwa miesiące dyskusja wygenerowała blisko 300 tys....
Coraz więcej osób w Polsce płaci za dostęp do treści wideo w internecie. Przy stale powiększającej się ofercie serwisów, współdzielenie kont i opłat stało się siecią skomplikowanych zależności. Zdecydowana większość użytkowników płatnej telewizji nie rozważa rezygnacji z tej usługi. Telewizja pomimo spadków oglądalności to wciąż...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764