logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oliwia Bosomtwe nową redaktorką naczelną Noizz

  PR 16.10.2020, przeczytano 216 razy

Oliwia Bosomtwe z początkiem listopada obejmie stanowisko redaktorki naczelnej NOIZZ.pl. Filip Połoska, dotychczas sprawujący tę funkcję, odchodzi z firmy z końcem października. W NOIZZ nowe role obejmą też Magdalena Ignatowicz i Michał Bachowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oliwia-bosomtwe-nowa-redaktorka-naczelna-noizz,388835,artykul.html

– Filip stworzył niesamowity, kreatywny i zaangażowany zespół redakcyjny. Pod jego kierownictwem NOIZZ stał się silną, zaangażowaną marką, która wyznacza trendy dla lifestylowych mediów. Zrealizowaliśmy szereg akcji redakcyjnych i komercyjnych, które nie tylko zdobywały nominacje i nagrody, ale też zmieniały rzeczywistość, jak kampania Tu pijesz bez słomki, Arka 2.0, Not just a mood, czy Realfluencers. Ale przede wszystkim udało się nam zbudować silną, zaangażowaną społeczność czytelników, która jest z nami każdego dnia na różnych platformach. Za te 3 lata wspaniałej współpracy ogromnie Filipowi dziękuję – mówi Martyna Majchrzak, dyrektor zarządzająca serwisów wertykalnych Ringier Axel Springer Polska – Tym bardziej się cieszę, że nową redaktor naczelną NOIZZ zostaje osoba z zespołu redakcyjnego, Oliwia Bosomtwe. Oliwia wielokrotnie udowadniała, że jest świetną i bezkompromisową redaktorką. Od momentu przyjścia do NOIZZ miała bardzo duży wkład w kształtowanie charakteru serwisu. Życzę Oliwii powodzenia w nowej roli – mówi.

Oliwia Bosomtwe od dwóch lat jest dziennikarką NOIZZ.pl. Wcześniej była związana z magazynem „Wysokie Obcasy Praca”, przez kilka lat współpracowała także z magazynem „Res Publica Nowa” oraz z czasopismami naukowymi.

W NOIZZ.pl Oliwia Bosomtwe jest współautorką głośnego cyklu opiniotwórczego „Na wynajmie” oraz autorką cyklu felietonów „Seks i związki”. W swojej pracy dziennikarskiej zwraca uwagę na globalne problemy związane z rasizmem, angażuje się w walkę o prawa obywatelskie kobiet oraz społeczności LGBT+. Oliwia Bosomtwe interesuje się kuchnią, w swoich artykułach stara się aktywnie zachęcać do ograniczania konsumpcji mięsa. Niedawno ruszyła z podcastem „Gastro od kuchni”, w którym do rozmowy zaprasza osoby, które związały swoje życie z jedzeniem i gastronomią.

Jest absolwentką Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Z początkiem listopada 2020 r. zmiany nastąpią także w strukturze zarządzania rozwojem marki NOIZZ.

Magdalena Ignatowicz, współtwórczyni inicjatywy Women Power oraz dotychczasowa Business Development Manager Ofeminin i Noizz, obejmie stanowisko Head of Business Development Noizz, Ofeminin i przejmie dodatkowe odpowiedzialności za rozwój biznesowy oraz dywersyfikację przychodów obu marek.

Michał Bachowski, od września 2018 r. związany z redakcją NOIZZ.pl jako redaktor działu design i creative content manager, obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego NOIZZ i w nowej roli będzie odpowiadał za wszystkie kreatywne akcje i kampanie NOIZZ.

Bachowski swoją drogę zawodową zaczynał w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, pracując przy projektach doradczych dla takich firm jak Leroy Merlin, PROFIm czy Zelmer. W latach 2012-2018 pracował w redakcji serwisu o trendach rynku i kultury F5, gdzie pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego. Współpracuje także z festiwalem Gdynia Design Days jako członek rady programowej i kurator wystaw.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radio 357 Przedpremierowo z „Muzyką ciszy” w Open.fm i WP Pilot
W niedzielę 1 listopada w Radiu 357 Przedpremierowo ruszy audycja, na którą każdego roku czekają słuchacze. „Muzyka ciszy” Marka Niedźwieckiego to zestaw utworów przygotowanych na ważne dni i wyjątkowe okazje. Emisja rozpocznie się o godzinie 19:00 w Open.fm i WP Pilot.
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – wrzesień 2020
Według cyklicznego badania Instytutu Monitorowania Mediów IMM najbardziej opiniotwórczych polskich mediów we wrześniu miejsce pierwsze zajął portal Onet.pl. Na podium uplasowały się również stacja RMF FM oraz dziennik Rzeczpospolita. W rankingu ogólnym najczęściej cytowanych mediów w Polsce znalazły się również Radio Zet, Puls...
Na najbliższy weekend 31 października - 1 listopada 2020 roku Rock Radio przygotowało specjalne propozycje dla słuchaczy. W sobotę stacja zaprosi wszystkich na audycję "Strach się bać", związaną z obchodzonym w tym dniu w wielu miejscach Halloween, zaś w niedzielę - w dniu Wszystkich Świętych będzie wspominać znanych muzyków, którzy odeszli w tym...
Facebook wniósł pozwy przeciwko czterem osobom, oskarżając ich o sprzedawanie fałszywych obserwatorów na Instagramie.
Polscy influencerzy modowi
W swoim najnowszym raporcie GaleriaMarek.pl przeanalizowała profile 111 influencerów modowych, 37 865 postów i 13 821 komentarzy. Ich poczynania na Instagramie śledzi łącznie blisko 15 mln osób. Liczba ich fanów wzrosła w ubiegłym roku o ok. 550 tys. Twórców podzielono na cztery grupy: Tytanów (ponad 200 tys. obserwatorów),...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764