logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olmeka Creation House wspiera marketingowo Viva! Mobile

  PR 19.03.2020, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Olmeka Creation House podpisała umowę z Viva! Mobile, nowym operatorem telefonii komórkowej uruchomionym przez Fundację Międzynarodowego Ruchu na Rzecz Zwierząt "Viva!”. Agencja zajmie się kampanią reklamową telefonii oraz bieżącymi działaniami marketingowymi na rzecz tego przedsięwzięcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olmeka-creation-house-wspiera-marketingowo-viva%21-mobile,386161,artykul.html

Viva! Mobile to operator komórkowy uruchomiony przez Fundację Międzynarodowego Ruchu na Rzecz Zwierząt "Viva!”. Zorganizowaniem sieci telefonii zajęła się firma Next Mobile świadcząca usługi telekomunikacyjne oparte na infrastrukturze telekomunikacyjnej sieci Plus.

Umowa Olmeka Creation House z Viva! Mobile została podpisana na czas nieokreślony. Agencja zajmie się na początek m.in. opracowaniem kampanii informacyjnej pod hasłem "Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy." Kampania będzie prowadzona w Social Mediach: na Facebooku, Instagramie, LinkedIn. W ramach kampanii powstał także 30’s spot reklamowy wykorzystujący w niekonwencjonalny sposób dźwięki.

Olmeka będzie odpowiedzialna za kreację i obsługę wszystkich tych kanałów social media jak również bieżące wsparcie działań marketingowych telefonii.

- Jako fundacja potrzebujemy środków, ale nie chcemy ograniczać się do darowizn. Własną sieć komórkową uruchomiliśmy więc z myślą o zdobywaniu nowych środków na działalność fundacji. Dziś prawie każdy korzysta z telefonu komórkowego, a w sieci Viva! Mobile nawet 30 % kwoty comiesięcznego abonamentu przeznaczone będzie na pomoc zwierzętom, więc korzystając z telefonu można jednocześnie pomagać. Viva! Mobile to pierwszy taki pomysł crowdfundingu w Polsce - mówi Cezary Wyszyński prezes w Fundacji Viva!

Obsługa marketingowa tego przedsięwzięcia została powierzona Olmeka Creation House przez Fundację Viva! bez przetargu, dzięki współpracy agencji z fundacją przy wybranych projektach fundacji (pierwszy miał miejsce w 2015 r.).

Źródło: Olmeka Creation House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764