logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olmeka Creation House wygrała przetarg na kampanię dla Gdańska

  PR 20.12.2019, przeczytano 1010 razy
ilustracjastrzałka

Olmeka Creation House wygrała w listopadzie przetarg zorganizowany przez Urząd Miejski w Gdańsku przy współpracy z fundacją KOTangens, na kampanię związaną z wolnożyjącymi kotami. Kampania obejmie outdoor oraz social media, potrwa od 23 grudnia do 20 stycznia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olmeka-creation-house-wygrala-przetarg-na-kampanie-dla-gdanska,385157,artykul.html

Skierowana do mieszkańców Gdańska kampania organizowana jest przez Urząd Miejski w Gdańsku oraz Fundację KOTangens, we współpracy z agencją reklamową Olmeka Creation House.

Głównym celem akcji jest przypomnienie podstawy prawnej, według której koty wolnożyjące stanowią dobro ogólne i w myśl prawa nikt nie może ich bezkarnie wyłapywać, krzywdzić, przepędzać ani straszyć. Dodatkowo kampania w jasny sposób ma komunikować sposoby na odpowiednie zachowania oraz na pomoc dla kotów wolnożyjących. Osobom deklarującym chęć pomocy i chcącym zostać opiekunem kotów wolnożyjących, miasto oferuje darmową karmę oraz ocieplane domki.

Gdańsk, który cieszy się mianem „wolnego miasta wolnych kotów”, jest od dawna znany z dużej rodziny kotów wolnożyjących i postanowił w tym roku wspomóc zwierzęta w przetrwaniu najtrudniejszego dla nich okresu. Z działań na rzecz fundacji KOTangens znany był także poprzedni prezydent miasta Paweł Adamowicz.

Kampania obejmie citylighty w Gdańsku, jak również nośniki na gdańskich przystankach autobusowych i tramwajowych. W środkach transportu miejskiego (tramwaje i autobusy) wyświetlany będzie również film informacyjny.

ilustracjastrzałka

Kampanię OOH wesprą prowadzone równolegle działania w Social Mediach.

Agencja Olmeka Creation House zajęła się przygotowaniem kreacji na potrzeby kampanii. Za zakup nośników oraz dystrybucję materiałów reklamowych odpowiedzialna jest fundacja KOTangens.

Kampania informacyjno-edukacyjna jest jednym z elementów realizowanego w tym roku przez Urząd Miejski w Gdańsku, z budżetu obywatelskiego, projektu „Koty S.O.S.!”.

Olmeka Creation House wielokrotnie angażowała się w akcje i kampanie związane z ochroną zwierząt, na stałe wspiera działania Fundacji Viva oraz schronisko w Korabiewicach.

Źródło: Olmeka Creation House

Dodatkowe informacje:

Działająca od 2010 r. agencja Olmeka Creation House specjalizuje się w kreatywnym marketingu ukierunkowanym na efektywność biznesową. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki takie jak: Total, Soplica, Budimex,  Atlantic, Bols, BZ WBK, Empik, Nestle, Sobieski, Volvo czy Żubrówka.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764