logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olmeka Creation House wygrała przetarg na kampanię dla Gdańska

  PR 20.12.2019, przeczytano 465 razy
ilustracjastrzałka

Olmeka Creation House wygrała w listopadzie przetarg zorganizowany przez Urząd Miejski w Gdańsku przy współpracy z fundacją KOTangens, na kampanię związaną z wolnożyjącymi kotami. Kampania obejmie outdoor oraz social media, potrwa od 23 grudnia do 20 stycznia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olmeka-creation-house-wygrala-przetarg-na-kampanie-dla-gdanska,385157,artykul.html

Skierowana do mieszkańców Gdańska kampania organizowana jest przez Urząd Miejski w Gdańsku oraz Fundację KOTangens, we współpracy z agencją reklamową Olmeka Creation House.

Głównym celem akcji jest przypomnienie podstawy prawnej, według której koty wolnożyjące stanowią dobro ogólne i w myśl prawa nikt nie może ich bezkarnie wyłapywać, krzywdzić, przepędzać ani straszyć. Dodatkowo kampania w jasny sposób ma komunikować sposoby na odpowiednie zachowania oraz na pomoc dla kotów wolnożyjących. Osobom deklarującym chęć pomocy i chcącym zostać opiekunem kotów wolnożyjących, miasto oferuje darmową karmę oraz ocieplane domki.

Gdańsk, który cieszy się mianem „wolnego miasta wolnych kotów”, jest od dawna znany z dużej rodziny kotów wolnożyjących i postanowił w tym roku wspomóc zwierzęta w przetrwaniu najtrudniejszego dla nich okresu. Z działań na rzecz fundacji KOTangens znany był także poprzedni prezydent miasta Paweł Adamowicz.

Kampania obejmie citylighty w Gdańsku, jak również nośniki na gdańskich przystankach autobusowych i tramwajowych. W środkach transportu miejskiego (tramwaje i autobusy) wyświetlany będzie również film informacyjny.

ilustracjastrzałka

Kampanię OOH wesprą prowadzone równolegle działania w Social Mediach.

Agencja Olmeka Creation House zajęła się przygotowaniem kreacji na potrzeby kampanii. Za zakup nośników oraz dystrybucję materiałów reklamowych odpowiedzialna jest fundacja KOTangens.

Kampania informacyjno-edukacyjna jest jednym z elementów realizowanego w tym roku przez Urząd Miejski w Gdańsku, z budżetu obywatelskiego, projektu „Koty S.O.S.!”.

Olmeka Creation House wielokrotnie angażowała się w akcje i kampanie związane z ochroną zwierząt, na stałe wspiera działania Fundacji Viva oraz schronisko w Korabiewicach.

Źródło: Olmeka Creation House

Dodatkowe informacje:

Działająca od 2010 r. agencja Olmeka Creation House specjalizuje się w kreatywnym marketingu ukierunkowanym na efektywność biznesową. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki takie jak: Total, Soplica, Budimex,  Atlantic, Bols, BZ WBK, Empik, Nestle, Sobieski, Volvo czy Żubrówka.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy kupują online w czasie pracy
Nawet połowa e-zakupów polskich internautów w 2019 roku została zrealizowana w godzinach pracy - wynika z danych Blue Media. Polacy wyróżniają się pod tym względem na tle innych krajów, których mieszkańcy na zakupy w sieci zdecydowanie częściej wybierają godziny wieczorne.
QNAP debiutuje w katalogu Adobe Video & Audio Partner Finder
QNAP, wiodący innowator segmentów computing, networking oraz storage, poinformował, że został uwzględniony w serwisie Adobe® Video & Audio Partner Finder – jako dostawca wydajnych rozwiązań storage NAS, IP-SAN, FC-SAN i innych. Rygorystyczne procedury testowe potwierdziły, że urządzenia QNAP NAS są gotowe do współpracy z kluczowymi produktami Adobe,...
Młodzież walczy ze współczesnym niewolnictwem w ramach akcji #Myfreedomday 2020
Tegoroczna kampania CNN – #MyFreedomDay, skupiająca młodych ludzi z całego świata w celu zwiększania świadomości na temat współczesnego niewolnictwa, odbędzie się 11 marca w środę.
Finał ferii z marką Familijne w Białce Tatrzańskiej
Jako sponsor całego cyklu wydarzeń, Familijne towarzyszą rodzinom od początku ferii, zapewniając szereg atrakcji na stokach narciarskich w zimowych miejscowościach.
Jak nowoczesna technologia Promo+ działa w tradycyjnym sklepie?
Trudno znaleźć drugi rynek europejski, na którym handel rozwija się tak dynamicznie jak w Polsce. Tylko w ciągu dwóch lat (2017-2019) branża spożywcza rosła o 4-5% rocznie. Jak wynika z raportu „Perspektywy poprawy konkurencyjności na rynku handlu detalicznego w Polsce” opracowanego przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, dyskonty i małe...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764