logo
WIADOMOŚCI

Olsztyński Teatr Jaracza znów intryguje kampanią reklamową

Mateusz Zawiślak  PR 11.01.2017, przeczytano 328 razy
ilustracjastrzałka

W nowy sezon olsztyński teatr im. Stefana Jaracza wszedł nie tylko ze znakomitymi premierami, ale przede wszystkim z nową kampanią reklamową. Zarówno pierwsza, jesienna odsłona kampanii, jak i ta druga – noworoczna, ma przekonać do wizyty w teatrze tych, którzy na co dzień wybierają łatwiejsze formy sztuki i rozrywki w telewizji, w kinie czy Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olsztynski-teatr-jaracza-znow-intryguje-kampania-reklamowa,31059,artykul.html

- Kampania wizerunkowa teatru ma przekonać mieszkańców Olsztyna, że mamy do czynienia z wysoką jakością produktu kulturalnego, oferującego zupełnie odmienny od codziennego poziom i rodzaj kultury, ale kultury dostępnej, zapraszającej do społeczności ludzi wrażliwych, poszukujących nowych wrażeń i emocji – tłumaczy Maciej Lewandowski, rzecznik prasowy teatru Jaracza.

Dodaje, że dziś teatr Jaracza to wysoka jakość spektakli, świetni aktorzy, prestiżowe festiwale teatralne, nowoczesny i efektowny, a zarazem przystosowany do różnych potrzeb i zabytkowy gmach teatru, wysoka jakość obsługi widza w punktach sprzedaży biletów, ale przede wszystkim radość i satysfakcja płynąca z innego rodzaju emocji niż kultura komercyjna.

Pomysłodawcą kampanii promocyjnej teatru jest Maciej Rytczak, specjalista od strategii marketingowych.

- Teatr w oczach odbiorców ma kojarzyć się z tradycyjną jakością sztuki wysokiej, ale podanej w przystępny i budzący pozytywne emocje sposób – wyjaśnia Rytczak. – Intrygująca komunikacja podkreśla przede wszystkim kluczową rolę widza dla teatru, ma też na celu sprowokować odbiorcę, aby sięgnął po repertuar i zjawił się w teatrze sam, z rodziną czy przyjaciółmi.

Twórcą kreacji jest Mateusz Obarek ze Studia Gravite Design, które współpracuje z teatrem Jaracza od wielu lat.

- W proponowanej komunikacji wizerunkowej bazujemy na finezyjnej zaczepności, podanej z humorem i przymrużeniem oka – opisuje kreacje reklamowe Obarek. – Prowokujemy odbiorcę do refleksji, która ma zachęcić go do wizyty w teatrze. W kreacjach wykorzystujemy symbolikę najbardziej znanych i rozpoznawalnych spektakli z kanonu światowej i polskiej klasyki, z wykorzystaniem elementów dzisiejszej popkultury.

Odważna i nieco przewrotna akcja zachęca do wizyty w teatrze tych widzów, którzy uważają teatr za miejsce sztuki trudnej i niedostępnej. Dodatkowo teatr we wszystkich działaniach reklamowych teatr posługuje się nowym hasłem adresowanym wprost do widza: „U nas grasz główną rolę”.

Źródło: Teatr Jaracza

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
c0nt3, 11.01.2017

Przypomniało mi się, jak na pewnej prezentacji gość z USA przekonywał, że dla jednego z nowojorskich teatrów jego firma projektuje oprawę graficzną... od 20 lat za darmo.

Ciekawe jak jest w Olsztynie.

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 59 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone