logo
WIADOMOŚCI

Olsztyński Teatr Jaracza znów intryguje kampanią reklamową

Mateusz Zawiślak  PR 11.01.2017, przeczytano 313 razy
ilustracjastrzałka

W nowy sezon olsztyński teatr im. Stefana Jaracza wszedł nie tylko ze znakomitymi premierami, ale przede wszystkim z nową kampanią reklamową. Zarówno pierwsza, jesienna odsłona kampanii, jak i ta druga – noworoczna, ma przekonać do wizyty w teatrze tych, którzy na co dzień wybierają łatwiejsze formy sztuki i rozrywki w telewizji, w kinie czy Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olsztynski-teatr-jaracza-znow-intryguje-kampania-reklamowa,31059,artykul.html

- Kampania wizerunkowa teatru ma przekonać mieszkańców Olsztyna, że mamy do czynienia z wysoką jakością produktu kulturalnego, oferującego zupełnie odmienny od codziennego poziom i rodzaj kultury, ale kultury dostępnej, zapraszającej do społeczności ludzi wrażliwych, poszukujących nowych wrażeń i emocji – tłumaczy Maciej Lewandowski, rzecznik prasowy teatru Jaracza.

Dodaje, że dziś teatr Jaracza to wysoka jakość spektakli, świetni aktorzy, prestiżowe festiwale teatralne, nowoczesny i efektowny, a zarazem przystosowany do różnych potrzeb i zabytkowy gmach teatru, wysoka jakość obsługi widza w punktach sprzedaży biletów, ale przede wszystkim radość i satysfakcja płynąca z innego rodzaju emocji niż kultura komercyjna.

Pomysłodawcą kampanii promocyjnej teatru jest Maciej Rytczak, specjalista od strategii marketingowych.

- Teatr w oczach odbiorców ma kojarzyć się z tradycyjną jakością sztuki wysokiej, ale podanej w przystępny i budzący pozytywne emocje sposób – wyjaśnia Rytczak. – Intrygująca komunikacja podkreśla przede wszystkim kluczową rolę widza dla teatru, ma też na celu sprowokować odbiorcę, aby sięgnął po repertuar i zjawił się w teatrze sam, z rodziną czy przyjaciółmi.

Twórcą kreacji jest Mateusz Obarek ze Studia Gravite Design, które współpracuje z teatrem Jaracza od wielu lat.

- W proponowanej komunikacji wizerunkowej bazujemy na finezyjnej zaczepności, podanej z humorem i przymrużeniem oka – opisuje kreacje reklamowe Obarek. – Prowokujemy odbiorcę do refleksji, która ma zachęcić go do wizyty w teatrze. W kreacjach wykorzystujemy symbolikę najbardziej znanych i rozpoznawalnych spektakli z kanonu światowej i polskiej klasyki, z wykorzystaniem elementów dzisiejszej popkultury.

Odważna i nieco przewrotna akcja zachęca do wizyty w teatrze tych widzów, którzy uważają teatr za miejsce sztuki trudnej i niedostępnej. Dodatkowo teatr we wszystkich działaniach reklamowych teatr posługuje się nowym hasłem adresowanym wprost do widza: „U nas grasz główną rolę”.

Źródło: Teatr Jaracza

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
c0nt3, 11.01.2017

Przypomniało mi się, jak na pewnej prezentacji gość z USA przekonywał, że dla jednego z nowojorskich teatrów jego firma projektuje oprawę graficzną... od 20 lat za darmo.

Ciekawe jak jest w Olsztynie.

Najnowsze w tym dziale:

Nowości marki Aputure
Firma Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - rozszerza ofertę lamp LED marki Aputure o trzy nowe modele z serii Light Storm.
Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
 
czwartek 19.04.2018, 133 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone