logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olsztyńskie Studio Gravite z „Oscarem” designu

  PR 17.04.2020, przeczytano 1064 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji prestiżowego konkursu International A’Design Award & Competition międzynarodowe jury złożone m.in. ze światowej sławy ekspertów doceniło projekt kolekcji desek do kitesurfingu zrealizowany przez olsztyńskie Studio Gravite dla pochodzącej również z Warmii i Mazur firmy SU-2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olsztynskie-studio-gravite-z-_oscarem_-designu,386630,artykul.html

International A’Design Award&Competition to największy na świecie i niezwykle ceniony konkurs dla projektantów. Nagrody przyznawane są m.in. za design przestrzenny, projekty przemysłowe, komunikacyjne, modowe a także osiągnięcia w zakresie sztuki i literatury.

- Ta nagroda to oczywiście dla nas wielkie wyróżnienie – mówi Mateusz Obarek, projektant i właściciel studia Gravite. – Z firmą SU-2 współpracujemy od lat. Mariusz Karaźniewicz, który jest producentem desek zaufał nam w pełni, jeśli chodzi o design. Cieszę się, że poziomem naszych projektów dorównaliśmy światowej klasie samych desek.

Nagrodzona kolekcja, którą Obarek stworzył z Maciejem Pokońskim była inspirowana motywami afrykańskimi i stylem etno.

- Cieszę się, że na Warmię i Mazury trafia nagroda za projekt stworzony dla firmy z naszego regionu. To doskonała okazja, by pokazać, że i u nas działają firmy, które dostrzega i docenia świat.

A'Design Award to globalny symbol jakości i innowacyjności we wzornictwie użytkowym. Nagrodzone prace cechuje wyjątkowa doskonałość projektowa. Trofea otrzymują najlepsze produkty, projekty oraz usługi z całego świata. Wyróżnia je wyjątkowy design i kreatywność idąca w parze z zastosowaniem najnowszych technologii. Nagrody co roku są wręczane na uroczystej gali.

To nie pierwsze międzynarodowe wyróżnienie olsztyńskiego Studia. Utalentowani Warmiacy z Gravite triumfowali m.in. na Creativity International Awards oraz w wielu konkursach krajowych. Mateusz Obarek stoi za sukcesami również takich kampanii jak „Mazury Cud Natury” i „Mazury. Cudownie!”. Jest też autorem Systemu Identyfikacji Wizualnej dla Województwa Podkarpackiego, twórcą projektu strefy Prezydenta RP – „Kongres 590” czy kampanii zagranicznej promującej polską naukę i szkolnictwo wyższe dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego „Ready, Study, Go! Poland / Research & Go! Poland”.

Odpowiadał za oprawę graficzną Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Plażowej, Stare Jabłonki 2019. W 2017 i 2018 roku projektował logo finałów Klubowych mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej: EBT FINALS, które przekonały Europejską Federację do zorganizowania tej najważniejszej imprezy w Starych Jabłonkach.

Mateusz Obarek jest też autorem wielu wystaw artystycznych, jak choćby „Symbole 100-lecia odzyskania niepodległości Polski w przestrzeni miejskiej”. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego włączyło tę inicjatywę do ogólnopolskiego programu „Niepodległa”, realizowanego w ramach obchodów stulecia odzyskania niepodległości.

Z doświadczenia i wiedzy Studia Gravite korzystają firmy i instytucje z całej Polski.

ilustracjastrzałka

Źródło: Studio Gravite

www.gravite.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764