logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OLX karmi psiaki po raz 12

  PR 09.12.2019, przeczytano 1097 razy

9 grudnia wystartowała 12. edycja akcji “Nakarm Psa z OLX”. Użytkownicy serwisu dzięki swojemu zaangażowaniu po raz kolejny niosą pomoc najbardziej potrzebującym mieszkańcom schronisk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olx-karmi-psiaki-po-raz-12,385018,artykul.html

Udział w akcji jest bezpłatny, a wsparcia może udzielić każdy za pośrednictwem aplikacji telefonicznej lub strony mobilnej OLX. Wystarczy znaleźć baner promujący akcję, wybrać psiaka, kliknąć ikonę kości i zapełnić ją wirtualną karmą. Resztą zajmie się OLX. Jedna wypełniona kość to 20 kg rzeczywistej karmy. W tym roku otrzymają ją schroniska dla bezdomnych zwierząt w Koninie i Raciborzu. To właśnie te schroniska zostały wybrane przez użytkowników serwisu ogłoszeń lokalnych OLX. Akcja potrwa do 18 grudnia. Następnie pracownicy serwisu osobiście przekażą karmę do schronisk.

-  W poprzednich edycjach nakarmiliśmy już 876 psów i 70 kotów z 27 schronisk w całej Polsce. Tym samym udało nam się dostarczyć bezdomnym czworonogom aż 25 ton karmy. Wierzymy, że z pomocą naszych niezawodnych użytkowników również tym razem uda nam się nakarmić  wszystkie zwierzaki - podkreśla Przemysław Klemczak z OLX, pomysłodawca i organizator akcji “Nakarm Psa”.

Chociaż kampania mówi bezpośrednio o karmieniu zwierzaków, nie jest to jedyna forma pomocy jaką mogą zaoferować zainteresowani. Akcja ma na celu również poszerzenie świadomości w zakresie polepszania warunków życia psiaków za sprawą np. adopcji czy wolontariatu.  

W schronisku w Koninie w woj. wielkopolskim przebywa aktualnie ponad 190 psów i kotów. Każdego miesiąca trafiają milusińscy, którzy potrzebują opieki i wsparcia by wrócić do pełni sił. Stali wolontariusze niosą pomoc głównie w weekendy i wybrane dni tygodnia, natomiast ich liczba nie jest wystarczająca.

Jak informuje na swojej stronie konińskie schronisko, każdy wolontariusz jest na wagę złota! - Każdy psiak i kociak potrzebuje czuć się najważniejszy, jedyny, kochany - piszą opiekunowie zwierząt.

Blisko 110 psów i kotów czeka na wsparcie w schronisku dla zwierząt w Raciborzu w woj. śląskim, a szczególnie na znalezienie nowego domu.

Akcja “Nakarm Psa z OLX” trwa do 18 grudnia, a o przebiegu 12. edycji więcej informacji znajdziecie na www.olx.pl/lp/nakarm-psa.

obrazek

Źródło: OLX

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764