logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OLX Praca z kampanią o inkluzywności

  PR 09.01.2025, przeczytano 492 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Nie wykluczaj nikogo, a zwłaszcza siebie”, OLX Praca rusza z nową kampanią, mającą na celu zwiększenie świadomości na temat inkluzywności w zatrudnianiu. Kampania promuje otwartość i różnorodność w miejscu pracy jako kluczowe wyzwanie dla pracowników i pracodawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olx-praca-z-kampania-o-inkluzywnosci,407067,artykul.html

Aktualne prognozy demograficzne są alarmujące. Według danych, do roku 2060, liczba osób w wieku produkcyjnym w Polsce może znacząco się zmniejszyć – z obecnych 22,17 miliona do zaledwie 15,1 miliona w wariancie średnim. W scenariuszu niższym ta liczba spadnie jeszcze bardziej, do 13,31 miliona. Dodatkowo, jak wskazują analitycy Polskiego Instytutu Ekonomicznego, w ciągu najbliższych dziesięciu lat z rynku pracy odejdzie aż 3,8 mln pracowników, podczas gdy napływ z młodszych roczników wyniesie tylko 1,7 mln. Deficyt pracowników, który już teraz stanowi jedną z głównych barier rozwoju dla wielu organizacji, będzie się jeszcze pogłębiał. Chociaż coraz dłuższy czas aktywności zawodowej Polaków to pozytywna tendencja, nie wystarczy ona, aby zrekompensować braki kadrowe. Już dziś aż 82 proc. małych i średnich przedsiębiorstw dotyka problem braku rąk do pracy.

Dlatego OLX Praca w swojej kampanii zwraca szczególną uwagę na potrzebę aktywizacji i wsparcia różnych grup społecznych, w tym osób przewlekle chorych, z niepełnosprawnościami, rodziców wracających na rynek po przerwach związanych z rodzicielstwem, a także osób po 50. roku życia i młodych, poszukujących pierwszej pracy.

Autorem strategii komunikacji i kampanii jest agencja Przestrzeń, która odpowiada również za działania w mediach społecznościowych. Media planuje i kupuje agencja mediowa Mindshare Poland. Spoty wyprodukował dom produkcyjny F25, a wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Postprodukcją obrazu zajęło się studio Vein. Jest to kolejna wizerunkowa kampania 360 agencji Przestrzeń dla OLX Praca.

- Otwartość na wszystkich pracowników, potencjał oraz realna inkluzywność w zatrudnieniu, na którą zwracamy uwagę w najnowszej kampanii to dla przedsiębiorstw strategiczny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju organizacji - mówi odpowiedzialna za kampanię Jolanta Święcicka, senior marketing specialist w OLX. - Jako marka łącząca pracowników i pracodawców podkreślamy też, że przez otwarcie się na nowe możliwości, formy zatrudnienia, czy zmianę pracy to droga, dzięki której zyskuje nie tylko pracodawca, ale także pracownik dzielący się z organizacją swoim talentem i szukający nowych możliwości rozwoju.

Kampania wystartowała 7 stycznia. Będzie realizowana poprzez różne kanały komunikacji, w tym media społecznościowe, digital, radio oraz działania PR i nośniki outdoor. Celem jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców i zainicjowanie dyskusji na temat równości szans na rynku pracy.

Źródło: OLX

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764