Serwis rozpoczął kampanię, w której promuje korzystanie z OLX w telefonie. Spoty z charakterystycznym motywem mozaiki i rozpoznawalną już melodią tym razem pokazują mobilnych użytkowników w codziennych sytuacjach. Przez cały październik będzie można je obejrzeć w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz w serwisach YouTube i Facebook.
- OLX to prawdziwi i różni ludzie. Interesuje nas zawsze, by pokazać ich w sytuacjach, które są naturalne dla każdego z nas. To właśnie dlatego sięgamy po motyw mozaiki - dzięki niej mamy dużo zróżnicowanych kadrów, w których zawsze dzieje się coś ciekawego. Obraz - tradycyjnie już - uzupełnia sympatyczna rymowanka i beatbox od lat towarzyszący marce - mówi Tomek Łapa, Creative Director w 23HEROES.
- W tej kampanii po raz kolejny postanowiliśmy sięgnąć po sprawdzony i, co równie ważne, lubiany schemat rymowanej mozaiki. Mamy nadzieję, że teraz przekonamy wszystkich, że z OLX najwygodniej korzysta się w telefonie, tak jak wcześniej przekonaliśmy naszymi rymowankami, że OLX to najlepsze miejsce do znalezienia nieruchomości lub pracy. W spocie pokazujemy, że z naszej aplikacji korzystać można zawsze i wszędzie. I to dosłownie wszędzie - jak pokazują wyniki ankiety, w której udział wzięło ponad 37000 osób, aż 21% użytkowników korzysta z niej podczas wizyt w toalecie. Tę wiedzę przekuliśmy na scenariusz najnowszej reklamy - dodaje Marcin Sienkowski, Brand Manager OLX.pl
OLX jest już bardziej mobilny niż “desktopowy”, bo 60 proc. jego użytkowników korzysta z serwisu na telefonach. Najwięcej, aż 84 proc. robi to na urzadzeniach z systemem Android (8 proc. to urządzenia z IOS, a 6 proc. to Windows Phone). Aplikacja OLX jest zainstalowana obecnie w ponad 3,5 miliona telefonów w Polsce. Każdego dnia uruchamia ją ponad 800 000 osób by przeglądać oferty i dodawać nowe ogłoszenia. - OLX jest jedną z 10 najpopularniejszych aplikacji w naszym kraju i najczęściej pobieraną aplikacją zakupową. Badania rynku wykazują nawet, że aplikacja OLX jest w Polsce bardziej popularna niż Whatsapp czy Instagram - podaje Maciej Słoma, Mobile Marketing Manager OLX
Kreację przygotowała agencja 23HEROES. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny F25 z Warszawy. Za zakup mediów odpowiada Universal McCann.
Źródło: OLX.pl