logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OLX przestawia się na mobile

  PR 03.10.2016, przeczytano 623 razy
ilustracjastrzałka

Serwis rozpoczął kampanię, w której promuje korzystanie z OLX w telefonie. Spoty z charakterystycznym motywem mozaiki i rozpoznawalną już melodią tym razem pokazują mobilnych użytkowników w codziennych sytuacjach. Przez cały październik będzie można je obejrzeć w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz w serwisach YouTube i Facebook.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olx-przestawia-sie-na-mobile,30112,artykul.html

- OLX to prawdziwi i różni ludzie. Interesuje nas zawsze, by pokazać ich w sytuacjach, które są naturalne dla każdego z nas. To właśnie dlatego sięgamy po motyw mozaiki - dzięki niej mamy dużo zróżnicowanych kadrów, w których zawsze dzieje się coś ciekawego. Obraz - tradycyjnie już - uzupełnia sympatyczna rymowanka i beatbox od lat towarzyszący marce - mówi Tomek Łapa, Creative Director w 23HEROES.

- W tej kampanii po raz kolejny postanowiliśmy sięgnąć po sprawdzony i, co równie ważne, lubiany schemat rymowanej mozaiki. Mamy nadzieję, że teraz przekonamy wszystkich, że z OLX najwygodniej korzysta się w telefonie, tak jak wcześniej przekonaliśmy naszymi rymowankami, że OLX to najlepsze miejsce do znalezienia nieruchomości lub pracy. W spocie pokazujemy, że z naszej aplikacji korzystać można zawsze i wszędzie. I to dosłownie wszędzie - jak pokazują wyniki ankiety, w której udział wzięło ponad 37000 osób, aż 21% użytkowników korzysta z niej podczas wizyt w toalecie. Tę wiedzę przekuliśmy na scenariusz najnowszej reklamy - dodaje Marcin Sienkowski, Brand Manager OLX.pl

OLX jest już bardziej mobilny niż “desktopowy”, bo 60 proc. jego użytkowników korzysta z serwisu na telefonach. Najwięcej, aż 84 proc. robi to na urzadzeniach z systemem Android (8 proc. to urządzenia z IOS, a 6 proc. to Windows Phone). Aplikacja OLX jest zainstalowana obecnie w ponad 3,5 miliona telefonów w Polsce. Każdego dnia uruchamia ją ponad 800 000 osób by przeglądać oferty i dodawać nowe ogłoszenia. - OLX jest jedną z 10 najpopularniejszych aplikacji w naszym kraju i najczęściej pobieraną aplikacją zakupową.  Badania rynku wykazują nawet, że aplikacja OLX jest w Polsce bardziej popularna niż Whatsapp czy Instagram - podaje Maciej Słoma, Mobile Marketing Manager OLX

Kreację przygotowała agencja 23HEROES. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny F25 z Warszawy. Za zakup mediów odpowiada Universal McCann.

Źródło: OLX.pl

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764