logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OLX reklamuje nową usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru

  PR 15.02.2021, przeczytano 267 razy
ilustracja

15.02.2021 wystartowała ogólnopolska kampania promująca usługę Przesyłki OLX. Działania obejmą stacje telewizyjne, radiowe, internet i przestrzeń OOH z wykorzystaniem sieci paczkomatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olx-reklamuje-nowa-usluge-przesylek-do-paczkomatow-i-punktow-odbioru,390218,artykul.html

Polska jest piękna i choć nadal można jeździć nawet w jej najdalsze zakątki by osobiście odebrać przedmioty z OLX, to od teraz nie trzeba. Serwis ogłoszeniowy wprowadził bowiem usługę Przesyłki OLX, dzięki której indywidualni użytkownicy kupią przedmioty bezpiecznie i z dostawą do paczkomatów i punktów odbioru na terenie całego kraju.

Bohaterowie klipów, podobnie jak radiowych spotów, mają swoje powody, by podróżować po Polsce i osobiście odbierać zakupy z OLXa. Są nimi chęć realizowania swoich pasji, nawiązania nowych znajomości, czy choćby prozaiczne uśpienie dziecka w samochodzie podczas jazdy.

- Nasza najnowsza kampania powstawała w najbardziej rockandrollowych jak dotąd okolicznościach. Całą ekipą wsiedliśmy w busa i wyruszyliśmy w trasę w poszukiwaniu lokacji i  pięknych widoków - tłumaczy Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. - Nasz serwis nigdy nie chciał nikomu nic narzucać, tym razem opowiadamy więc historię o tym, że każdy ma wybór i jeśli chce przemierzać kilometry, by odebrać wymarzony przedmiot obserwując przy okazji żurawie, to super. Ale super też będzie, jeśli zamówi rzecz do paczkomatu. Bo może. Jak we wszystkich dobrych historiach, również i w tej pozostawiamy odbiorców z puentą, którą wygłasza nieoceniony Janusz Chabior.

 Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną projektu promującego Przesyłki OLX przygotowała agencja BBDO. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures.

- Pomysł kreatywny powstał w oparciu o obserwacje sytuacji zakupowych, do których dochodzi w serwisie. Wielu kupujących czekało na taką usługę jak Przesyłki OLX… ale nie wszyscy! Postanowiliśmy to wszystko przedstawić z lekkością, inteligentnym humorem i z gościnnym udziałem Janusza Chabiora - podsumowuje Radek Miklaszewski, Director of Business Development w BBDO.

- Produkcja filmów dla OLX była wspaniałą przygodą i dużym wyzwaniem. Projekt wygraliśmy odważnym pomysłem, żeby nie próbować oszukiwać różnorodności lokacji w okolicach Warszawy, ale wszelkie możliwe środki przerzucić właśnie na to by faktycznie zjeździć pół Polski w poszukiwaniu najbardziej malowniczych miejsc. Takie podejście przysporzyło, naturalnie mnóstwa pracy i sporej dawki stresu, jako że po długim i złożonym skautingu, żeby mieć szansę wykonać projekt w skali, którą zakładaliśmy, musieliśmy pojechać w świat „w ciemno”, bez dokumentacji reżyserskiej - mówi Beniamin Onaszkiewicz, producent w Lucky Luciano Pictures. - Żeby wspaniałe plenery, po które przejechaliśmy ponad 2000 km jeszcze lepiej prezentowały się na ekranie, całość filmu z wyjątkiem ujęć dronowych zostało zarejestrowane na taśmie 16 mm. Dzięki temu udało się osiągnąć niezwykle szlachetny, filmowy charakter obrazu, który rzadko możemy zobaczyć w przeciętnym bloku reklamowym. Praca nad tymi filmami była wspaniałym, nietypowym doświadczeniem. Olbrzymie podziękowania należą się całej ekipie, agencji i klientowi. Bez ich zaangażowania i zrozumienia dla „harcerskich” warunków na pewno nie udałoby się osiągnąć tak pięknego efektu - dodaje.

Kampania promuje bezpieczne i wygodne przesyłki OLX, na którą do końca marca obowiązują promocyjne ceny. Usługa działa w kategoriach Dom i Ogród, Elektronika, Moda, Dla Dzieci, Muzyka i Edukacja oraz Sport i Hobby.

 Produkcja - Lucky Luciano Pictures, postprodukcja - Xantus TV, postprodukcja dźwięku - Juice, reżyseria Tadeusz Śliwa, operator Marek Sanak, media zaplanował MediaConcept.

Źródło: OLX

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Dziwna sprawa. Przez cały ostatni rok tłukli w użytkowników przekazem, że olx jest do kupowania lokalnie i odbiorów osobistych, ba, zniechęcali do przedpłacenia przelewem i przesyłania przedmiotów.

avatar użytkownika
,

Być może to reakcja na działania Allegro, takie jak uruchomienie Allegro lokalnie - rewanż za wejście na ich teren?  

,

No to nieprzemyślana raczej, bo ludzie nie zmienią nawyków, a bombardowani przesyłką olx mogą się przestraszyć...  

avatar użytkownika
,

Żeby zostać zbombardowanym przesyłką trzeba najpierw ją osobiście zamówić. Tak to działa.  

,

Skrót myślowy nawiązujący do nowej komunikacji.  

avatar użytkownika
,

A skąd pomysł, że ludzie nie zmieniają nawyków? Równie dobrze można było wieszczyć fiasko rozszerzenia terenu działania klasycznych portali aukcyjnych na ogłoszenia lokalne. Zrobił to Ebay, zrobiło to Allegro (wprawdzie niezbyt elegancko bo zmuszono po prostu użytkowników indywidualnych do korzystania z tej formuły) - ale przyjęło się to i działa. Ebay nawet jeśli w poszczególnych krajach nie ma osobnego, własnego serwisu lokalnego, często przejmuje lub prowadzi portale ogłoszeń lokalnych pod innymi markami. Jest zrozumiałe że portale ogłoszeń lokalnych reagują tym samym - nie dlatego że ktoś sobie wymyślił przy biurku, że taki mix usług działa, ale dlatego że udowodnili to wcześniej konkurenci z serwisów aukcyjnych.  

,

Ale nie w taki sposób, że wiele lat kupowali lokalnie a nagle zaczną zamawiać z paczką olx.
  

avatar użytkownika
,

Ale skąd te wróżby? Próbowałeś jak to działa? Przede wszystkim daje to użytkownikowi możliwość kupienia produktu bez łaski ze strony sprzedawcy - kupuje i zdejmuje go z oferty, nie musi się obawiać że ktoś mu ofertę podkupi, że sprzedający się rozmyśli itp. W wielu sytuacjach jest to olbrzymi komfort i postęp w stosunku do tego co dotychczas cechowało zakupy z udziałem OLX.  

,

Olx nie działa jak allegro.
Tutaj sprzedający decyduje kiedy coś jest sprzedane.
  

avatar użytkownika
,

Nie - jeśli skorzystał z tej nowej formuły. W tym wypadku działa to jak allegro, kupujący rozlicza się z platformą, a nie ze sprzedającym.  

,

Nie.
Na OLX sprzedający nie ma obowiązku akceptacji składanych ofert.
  

avatar użytkownika
,

Sprzedający może zatwierdzić sprzedaż lub nie, ale to nie on sprzedaje, nie on wysyła i to nie z nim kupujący ma kontakt i negocjuje szczegóły. W momencie gdy kupujący decyduje się na zakup, sprzedający może co najwyżej go nie potwierdzić. Oczywiście może to zrobić, ale z powodów innych niż niesatysfakcjonujące negocjacje, których w tym trybie po prostu nie ma. Na Allegro też możesz odmówić sprzedaży z jakichś ważnych powodów - choćby z takiego że kupujący dał się poznać jako nierzetelny kontrahent. Ale to są wyjątkowe sytuacje. Dlatego sposób kupowania z wykorzystaniem tego mechanizmu bardzo mocno zbliżył się do zakupów na Allegro.  

,

Używam olx od wielu lat, jeszcze jak nazywał się inaczej.
W tym serwisie to sprzedający decyduje czy sprzedać, komu i za ile.

  

avatar użytkownika
,

W podobnym stopniu jak na Allegro. Jeżeli już wystawił ofertę w tym trybie, może co najwyżej nie zatwierdzić sprzedaży - to wszystko.   

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764