logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OLX reklamuje nową usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru

  PR 15.02.2021, przeczytano 832 razy
ilustracja

15.02.2021 wystartowała ogólnopolska kampania promująca usługę Przesyłki OLX. Działania obejmą stacje telewizyjne, radiowe, internet i przestrzeń OOH z wykorzystaniem sieci paczkomatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olx-reklamuje-nowa-usluge-przesylek-do-paczkomatow-i-punktow-odbioru,390218,artykul.html

Polska jest piękna i choć nadal można jeździć nawet w jej najdalsze zakątki by osobiście odebrać przedmioty z OLX, to od teraz nie trzeba. Serwis ogłoszeniowy wprowadził bowiem usługę Przesyłki OLX, dzięki której indywidualni użytkownicy kupią przedmioty bezpiecznie i z dostawą do paczkomatów i punktów odbioru na terenie całego kraju.

Bohaterowie klipów, podobnie jak radiowych spotów, mają swoje powody, by podróżować po Polsce i osobiście odbierać zakupy z OLXa. Są nimi chęć realizowania swoich pasji, nawiązania nowych znajomości, czy choćby prozaiczne uśpienie dziecka w samochodzie podczas jazdy.

- Nasza najnowsza kampania powstawała w najbardziej rockandrollowych jak dotąd okolicznościach. Całą ekipą wsiedliśmy w busa i wyruszyliśmy w trasę w poszukiwaniu lokacji i  pięknych widoków - tłumaczy Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. - Nasz serwis nigdy nie chciał nikomu nic narzucać, tym razem opowiadamy więc historię o tym, że każdy ma wybór i jeśli chce przemierzać kilometry, by odebrać wymarzony przedmiot obserwując przy okazji żurawie, to super. Ale super też będzie, jeśli zamówi rzecz do paczkomatu. Bo może. Jak we wszystkich dobrych historiach, również i w tej pozostawiamy odbiorców z puentą, którą wygłasza nieoceniony Janusz Chabior.

 Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną projektu promującego Przesyłki OLX przygotowała agencja BBDO. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures.

- Pomysł kreatywny powstał w oparciu o obserwacje sytuacji zakupowych, do których dochodzi w serwisie. Wielu kupujących czekało na taką usługę jak Przesyłki OLX… ale nie wszyscy! Postanowiliśmy to wszystko przedstawić z lekkością, inteligentnym humorem i z gościnnym udziałem Janusza Chabiora - podsumowuje Radek Miklaszewski, Director of Business Development w BBDO.

- Produkcja filmów dla OLX była wspaniałą przygodą i dużym wyzwaniem. Projekt wygraliśmy odważnym pomysłem, żeby nie próbować oszukiwać różnorodności lokacji w okolicach Warszawy, ale wszelkie możliwe środki przerzucić właśnie na to by faktycznie zjeździć pół Polski w poszukiwaniu najbardziej malowniczych miejsc. Takie podejście przysporzyło, naturalnie mnóstwa pracy i sporej dawki stresu, jako że po długim i złożonym skautingu, żeby mieć szansę wykonać projekt w skali, którą zakładaliśmy, musieliśmy pojechać w świat „w ciemno”, bez dokumentacji reżyserskiej - mówi Beniamin Onaszkiewicz, producent w Lucky Luciano Pictures. - Żeby wspaniałe plenery, po które przejechaliśmy ponad 2000 km jeszcze lepiej prezentowały się na ekranie, całość filmu z wyjątkiem ujęć dronowych zostało zarejestrowane na taśmie 16 mm. Dzięki temu udało się osiągnąć niezwykle szlachetny, filmowy charakter obrazu, który rzadko możemy zobaczyć w przeciętnym bloku reklamowym. Praca nad tymi filmami była wspaniałym, nietypowym doświadczeniem. Olbrzymie podziękowania należą się całej ekipie, agencji i klientowi. Bez ich zaangażowania i zrozumienia dla „harcerskich” warunków na pewno nie udałoby się osiągnąć tak pięknego efektu - dodaje.

Kampania promuje bezpieczne i wygodne przesyłki OLX, na którą do końca marca obowiązują promocyjne ceny. Usługa działa w kategoriach Dom i Ogród, Elektronika, Moda, Dla Dzieci, Muzyka i Edukacja oraz Sport i Hobby.

 Produkcja - Lucky Luciano Pictures, postprodukcja - Xantus TV, postprodukcja dźwięku - Juice, reżyseria Tadeusz Śliwa, operator Marek Sanak, media zaplanował MediaConcept.

Źródło: OLX

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764