logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olympus: bezpłatne Warsztaty Fotografii Podróżniczej

  PR 13.06.2014, przeczytano 1225 razy
ilustracja

Olympus Polska zaprasza na bezpłatne Warsztaty Fotografii Podróżniczej Olympus z Marcinem Dobasem, które odbędą się w 10 miastach Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olympus%3A-bezplatne-warsztaty-fotografii-podrozniczej,21928,artykul.html

Każdy z nas podróżuje, każdy z nas fotografuje. Fotografowanie w podróży jest trudniejsze niż fotografowanie "u siebie". Nowe miejsca niosą nowe wyzwania. Poczynając od kultury, klimatu czy miejscowych przesądów, a choćby na kłopotach z zakupem baterii czy naładowaniem akumulatora kończąc. Jesteśmy w obcym kraju, często nie znamy panujących tam zasad, musimy borykać się z różnymi trudnościami i przeszkodami. Nie może to jednak wpływać na jakość naszych zdjęć. Warsztaty pokażą co może nas spotkać czy zaskoczyć i jak temu zapobiec. Co możemy robić a czego bezwzględnie należy unikać.

Marcin Dobas
jest fotografem specjalizującym się w fotografii podróżniczej, krajobrazowej, przyrodniczej oraz podwodnej. Ukończył studia na wydziale geologii i pracuje jako ratownik górski i pilot wycieczek. Marcin spędził wiele czasu w takich miejscach jak Svalbard, Nowa Zelandia, Norwegia, Tajlandia, Nepal, Malezja, Finlandia, Maroko, Egipt, czy Wielka Brytania koncentrując się na fotografowaniu dzikiej przyrody i krajobrazów tych miejsc. Jego fotografie są publikowane w magazynach, książkach i kalendarzach. Fotografuje wszędzie tam, gdzie tylko jest w stanie, podczas uprawiania wspinaczki, eksploracji jaskiń, skitouringu czy nurkowania.

Tematyka Warsztatów

Marcin Dobas przekaże wiele praktycznych wskazówek, porad i przemyśleń dotyczących fotografii podróżniczej będących owocem wieloletnich wędrówek z aparatem. Od Arktyki po tropiki. Uczestnicy poznają tajniki warsztatu i sposoby na optymalne wykorzystanie sprzętu. Podróżnik podzieli się zdobytymi doświadczeniami i opowie o błędach, które popełniał, bo jeśli chodzi o uczenie się na błędach, to najlepiej robić to na cudzych.

  • Jak się przygotowywać na trudne warunki, w których być może przyjdzie Wam pracować
  • Co należy ze sobą zabrać i jak to zapakować. Co powinno być dla Was ważne podczas fotografowania
  • Jak robić zdjęcia w miejscu do którego zapewne nieprędko wrócimy i jak to zaplanować wcześniej
  • Na jakie problemy najczęściej natraficie i jak im zaradzić
  • I wreszcie jak dbać i jak wykorzystać naszą "zdobycz", czyli jak wywołać, przechowywać, opisać, jak i komu sprzedawać zrobione zdjęcia
  • Na warsztatach będzie możliwość przetestowania aparatów Olympus OM-D i PEN oraz całej gamy obiektywów M.ZUIKO DIGITAL, prowadzący zaprezentują ich najciekawsze i najbardziej przydatne funkcje

Lokalizacje:

  • Wrocław - 21 czerwca (sobota)
  • Kraków - 22 czerwca (niedziela)
  • Warszawa - 28 czerwca (sobota)
  • Białystok - 29 czerwca (niedziela)
  • Rzeszów - 5 lipca (sobota)
  • Lublin - 6 lipca (niedziela)
  • Łódź - 12 lipca (sobota)
  • Gdańsk - 13 lipca (niedziela)
  • Warszawa - 13 września (sobota)
  • Poznań - 28 września (niedziela)


Olympus OM-D w praktyce

Uczestnicy warsztatów będą mogli wypróbować w praktyce aparaty Olympus OM-D wraz z całą gamą obiektywów i akcesoriów. Najnowszy i najmniejszy bezlusterkowiec Olympus OM-D E-M10 wyróżnia się wysoką jakością obrazu, przyciąga uwagę klasycznym wyglądem i w pełni metalowym korpusem. E-M10, przypominający konstrukcją i funkcjonalnością aparaty DSLR, wyposażony jest w procesor obrazu TruePic VII, a także technologię WiFi zastosowaną wcześniej w E-M1. Jest jednak znacznie mniejszy, a mimo to doskonale leży w dłoni. Wymagających fotoamatorów szukających wydajnego aparatu, z którego można by korzystać na co dzień, z pewnością zainteresują kompaktowe gabaryty i niezwykłe parametry E-M10: duży, szybki wizjer elektroniczny o rozdzielczości 1 440 000 punktów, 3-calowy, uchylny ekran LCD, 3-osiowa stabilizacja obrazu, ultraszybki autofokus FAST AF i wysuwana lampa błyskowa.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764