logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olympus: Bonus przy zakupie aparatu OM-D obiektywem M.Zuiko

  PR 03.11.2017, przeczytano 554 razy
ilustracja

OLYMPUS przygotował zimową ofertę specjalną, która obejmuje aparat OM-D oraz sześć obiektywów M.Zuiko. Aby skorzystać z oferty, należy między 1 listopada 2017 a 15 stycznia 2018 kupić produkt lub produkty wskazane w regulaminie i poprawnie wypełnić formularz zgłoszenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olympus%3A-bonus-przy-zakupie-aparatu-om-d-obiektywem-m.zuiko,34357,artykul.html

Ofertą objęte są następujące produkty: aparat OM-D E-M5 Mark II (korpus i zestawy z obiektywami) oraz obiektywy M.Zuiko Digital ED 9-18 mm F4.0-5.6, M.Zuiko Digital ED 12 mm F2.0, M.Zuiko Digital 25 mm F1.8, M.Zuiko Digital ED 60 mm F2.8 Macro, M.Zuiko Digital ED 75 mm F1.8, M.Zuiko Digital ED 75-300 mm F4.8-6.7 II. Regulamin oraz „Formularz zgłoszenia” dostępne są na stronie bonus.olympus.eu . Na zgłoszenia czekamy do 15 lutego 2018.

Aparat OM-D objęty ofertą

OM-D E-M5 Mark II (zwrot 450 zł):

Aparat dla Kreatywnych Entuzjastów, który zachwyca prędkością działania, precyzją, ergonomią i jakością obrazu. Jego rewolucyjna, 5-osiowa stabilizacja obrazu kompensuje wszelkie drgania i gwarantuje doskonałą jakość zdjęć oraz filmów bez konieczności użycia statywu nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.

Obiektywy M.Zuiko objęte ofertą

M.Zuiko Digital ED 9-18 mm F4.0-5.6* (zwrot 450 zł):

Ten ultraszerokokątny obiektyw ma tylko 49,5 mm wysokości i waży zaledwie 155 g. Znakomicie współpracuje z najnowszymi szybkimi systemami AF w aparatach OM-D i w pełni wykorzystuje potencjał zestawu fotograficznego.
*Odpowiednik 35 mm: 18-36 mm.

M.Zuiko Digital ED 12 mm F2.0* (zwrot 450 zł):

Kompaktowy obiektyw z metalową obudową doskonały do robienia szerokokątnych zdjęć w słabych warunkach oświetleniowych bez użycia lampy błyskowej. Jego soczewki zostały pokryte specjalną powłoką, która znacznie lepiej niż standardowe powłoki redukuje rozproszenia i niepożądane refleksy.
*Odpowiednik 35 mm: 24 mm.

M.Zuiko Digital 25 mm F1.8* (zwrot 230 zł):

Ten jasny, stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia 47° doskonale sprawdza się podczas wykonywania portretów przy słabym oświetleniu. Oferuje piękny bokeh przy otwartej przysłonie i umożliwia robienie imponujących zbliżeń. Zdjęcia wykonane obiektywem M.Zuiko Digital 25 mm F1.8 w naturalny sposób odzwierciedlają to, co dostrzega ludzkie oko.
*Odpowiednik 35 mm: 50 mm.

M.Zuiko Digital ED 60 mm F2.8 Macro* (zwrot 350 zł):

Wszechstronny, odporny na kurz i zachlapania obiektyw gwarantujący najwyższą jakość obrazu i piękny, okrągły bokeh. Powiększenie 1:1 pozwala wykonać zbliżenia imponujące szczegółowością. M.Zuiko Digital ED 60 mm F2.8 Macro posiada specjalną powłokę antyrefleksyjną soczewek, dzięki której uzyskamy zachwycające rezultaty nawet w najtrudniejszych zimowych warunkach.
*Odpowiednik 35 mm: 120 mm.

M.Zuiko Digital ED 75 mm F1.8* (zwrot 450 zł):

Każdy entuzjasta fotografii zainteresowany wykonywaniem portretów i robieniem zdjęć w pomieszczeniach z pewnością wykorzysta zalety tego stałoogniskowego obiektywu. M.Zuiko Digital ED 75 mm F1.8 gwarantuje bezkompromisową jakość obrazu – wyrazisty kontrast, precyzję na krawędziach kadru, wysoką rozdzielczość i niską aberrację.
*Odpowiednik 35 mm: 150 mm.

M.Zuiko Digital ED 75-300 mm F4.8-6.7 II* (zwrot 450 zł):

Superteleobiektyw zoom, który pozwala przybliżyć oddalone obiekty. Zaskakująco kompaktowy, wyposażony w cichy autofokus z funkcją szybkiego ustawiania ostrości.
*Odpowiednik 35 mm: 150-600 mm.

Źródło: Olympus

Dodatkowe informacje:

Gwarancję każdego aparatu i obiektywu OLYMPUS można bezpłatnie przedłużyć o 6 miesięcy*.

Specyfikacje produktów mogą ulec zmianie bez uprzedzenia. Aktualne specyfikacje znajdują się na stronie www.olympus.pl .

* Sześć miesięcy dodatkowej gwarancji w kraju zakupu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764