logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olympus: nowy teleobiektyw Mikro Cztery Trzecie

  PR 01.02.2013, przeczytano 958 razy
ilustracjastrzałka

Aparaty fotograficzne Olympus systemu Mikro Cztery sprawiają, że zaawansowana fotografia wysokiej jakości staje się powszechnie dostępna. Możliwości te poszerzają się obecnie jeszcze bardziej, wraz z wprowadzeniem przez Olympus nowego, przystępnego cenowo, obiektywu systemowego, który udostępnia spektakularny zakres telefoto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olympus%3A-nowy-teleobiektyw-mikro-cztery-trzecie,17855,artykul.html

Teleobiektyw M.ZUIKO DIGITAL ED 75-300mm 1:4.8-6.7 II może poszczycić się długą ogniskową, która przybliży w kadrze nawet odległe obiekty, doskonale odwzorowując na zdjęciu sceny oglądane ze znacznej odległości. Olympus zmienił konstrukcję swojego obiektywu, aby dostosować ją do unikalnego aparatu OM-D E-M5, oraz modeli z serii PEN.

Tak jak w przypadku poprzednika, nowy obiektyw dysponuje pierwszorzędnymi komponentami, łącznie z mechanizmem MSC, oraz nowymi zaawansowanymi powłokami optycznymi - znanymi pod akronimem ”ZERO”. Wprowadzone powłoki sprawiają, że zawsze mamy do czynienia z najwyższą jakością obrazu, nawet przy jasnym, ostrym oświetleniu. W porównaniu z poprzednimi obiektywami o takich możliwościach, nowy układ optyczny staje się niezwykle konkurencyjny. Nowy zaawansowany obiektyw trafi do sprzedaży w marcu 2013.      

Prawdziwie mocny obiektyw

Kompaktowy obiektyw M.ZUIKO DIGITAL ED 75-300mm 1:4.8-6.7 II waży zaledwie 425 gramów, a jednocześnie wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją optyczną otwierającą przed fotografującym bogaty świat kreatywnych zdjęć. Zastosowane elementy Super ED (o wyjątkowo niskiej dyspersji), ED oraz HR (o wysokim współczynniku refakcji) korzystają z zalet powłok ZERO, efektywnie eliminujących efekty duszków i poświaty w całym zakresie zoomu, nawet przy jasnym oświetleniu. Profesjonalnie wyglądający „bokeh” stanowi jeden z istotnych elementów wyróżniających wysokiej jakości obiektyw.

Olympus zadbał, by nowy układ optyczny posiadał kolistą przysłonę, zapewniającą gładkie i równomierne rozmycie tła. Mechanizm autofocusa jest niezwykle szybki, między innymi w wyniku zastosowania technologii MSC (Movie and Still Compatible – Kompatybilność z filmowaniem i zdjęciami), a ponadto charakteryzuje się cichą pracą. To sprawia, że obiektyw ten jest idealny przy rejestrowaniu nieskazitelnych filmów HD, oraz fotografowaniu.

Źródło: Olympus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764