logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olympus E-300 wreszcie wyceniony

   26.11.2004, przeczytano 1634 razy

Znamy wreszcie cenę jednej z najbardziej wyczekiwanych półprofesjonalnych cyfrowych lustrzanek – aparatu Olympus E-300.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olympus-e-300-wreszcie-wyceniony,2499,artykul.html

Podczas targów Photokina firma Olympus zaprezentowała wyjątkowo interesujący model E-300 - drugą po aparacie E-1 lustrzankę w systemie 4/3. Podczas prezentacji ujawniono jedynie informację, że aparat będzie tańszy od E-1, który kosztuje 2 tys. euro. Teraz już wiadomo, że w Stanach Zjednoczonych zestaw składający się z aparatu Olympus E-300 i obiektywu 14-45mm będzie kosztować 1 tys. USD. Sprzedaż rozpocznie się na przełomie grudnia i stycznia. W Europie podobny zestaw będzie kosztować najprawdopodobniej 1 tys. euro.

System 4/3 to jedyna na rynku „cyfrówek” linia, która nie powstała w oparciu o aparaty na film, lecz została stworzona od podstaw z myślą o fotografii cyfrowej. To rozwiązanie ma szanse na popularyzację właśnie dzięki 8-pikselowemu aparatowi E-300, którego cenę trzeba uznać za atrakcyjną.

Źródło informacji: Digital Photography Review

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764