logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów

  PR 10.07.2020, przeczytano 683 razy
ilustracja

Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie pracuje nad udoskonalaniem swoich produktów. Dowodem na to jest aplikacja OM-D Webcam Beta, która umożliwia wykorzystanie wybranych modeli aparatu jako kamerek internetowych oraz aktualizacja oprogramowania dla modelu OM-D E-M1X. To jednak nie wszystko - jeszcze w tym roku Olympus planuje zaprezentować nowe obiektywy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olympus-imaging-funkcjonuje-bez-utrudnien-dla-klientow,387748,artykul.html

Dwa tygodnie temu marka Olympus oficjalnie poinformowała o podpisaniu z Japan Industrial Partners porozumienia dot. przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Parafowanie ostatecznej umowy sprzedaży strony zaplanowały na 30 września tego roku. Olympus zapewnia, że zmiany własnościowe nie wpłyną na funkcjonowanie firmy.

- Wszystkie dotychczasowe usługi włącznie z naprawami gwarancyjnymi produktów marki Olympus będą w dalszym ciągu honorowane. Zarówno teraz, w okresie przejściowym, jak i po transferze Olympusa do Japan Industrial Partners. Działania serwisu nie zostaną więc w żaden sposób wstrzymane. Klienci będą mogli także liczyć na wsparcie zakupowe z naszej strony w przyszłości – tłumaczy Jacek Jamiołkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Olympus Polska.

Olympus nie przerywa prac nad udoskonalaniem swoich produktów

Olympus w dalszym ciągu wprowadza na rynek nowe, innowacyjne produkty, które są unikalne dla branży fotograficznej. Producent niezmiennie koncentruje się na aparatach ze średniej i wyższej półki oraz wymiennych obiektywach. W szczególności kładzie nacisk na fotografię przyrodniczą i podróżniczą, w których lekkie i wytrzymałe konstrukcje Olympusa są dużą zaletą.

Niedawno producent umożliwił użytkownikom aparatów E-M1X, E-M1, E-M1 Mark II, E-M1 Mark III i E-M5 Mark II wykorzystanie ich modeli jako kamerek internetowych. Wszystko za sprawą aplikacji OM-D Webcam Beta. Aby użyć swój aparat do wideokonferencji, wystarczy pobrać darmowe oprogramowanie ze strony internetowej Olympusa, a następnie podłączyć aparat do komputera za pomocą kabla USB, włączyć aparat, ustawić tryb “tethered”, uruchomić oprogramowanie konferencyjne i jako kamerkę wybrać “OM-D Webcam Beta”.

Specjaliści marki pracują także nad aktualizacją oprogramowania dla aparatu E-M1X. Chodzi o dodanie funkcji “detekcji ptaków” do systemu Inteligentnej detekcji obiektów AF. Ta funkcjonalność ma sprawić, że fotografowanie ptaków stanie się jeszcze łatwiejsze. Wspomniana aktualizacja została zaplanowana na zimę tego roku. Wtedy też światło dzienne ujrzą nowe obiektywy marki Olympus. Rodzinę poszerzą: obiektyw supertelefoto M.Zuiko Digital ED 150-400mm F4.5 TC 1.25x IS PRO z wbudowanym telekonwerterem 1.25x, szerokokątny zoom M.Zuiko Digital ED 8-25mm F4.0 PRO oraz obiektyw makro z serii PRO.

Marka Olympus deklaruje, że o wszystkich nowościach produktowych będzie informować na bieżąco.

Źródło: Olympus

www.olympus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764