logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olympus sprzedaje dział obrazowania

  PR 29.06.2020, przeczytano 476 razy
ilustracja

Firma Olympus poinformowała dzisiaj o podpisaniu protokołu ustaleń dotyczącego zbycia swojego działu obrazowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olympus-sprzedaje-dzial-obrazowania,387597,artykul.html

Firma Olympus poinformowała o podpisaniu protokołu ustaleń dotyczącego przeniesienia swojego działu obrazowania do spółki Japan Industrial Partners Inc. (JIP).

W opinii firmy Olympus wyodrębnienie działalności dotychczasowego działu obrazowania i prowadzenie jej przez spółkę JIP spowoduje, że struktura tej wyodrębnionej jednostki biznesowej będzie bardziej zwarta, efektywna i elastyczna, przez co powstaną najlepsze warunki do jej samowystarczalnego, stabilnego wzrostu oraz do kreowania wartości dla użytkowników produktów.

Pełna treść informacji dla prasy oraz dane kontaktowe są dostępne pod poniższym linkiem, który prowadzi do serwisu internetowego Olympus Corporation.

Źródło: Olympus

www.olympus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adform, Gazeta.pl, Grupa Żywiec, Yieldbird i Starcom z pierwszą skuteczną kampanią reklamową wykorzystującą 1st party cookies
Współpraca Adforma, Gazeta.pl, Grupy Żywiec, Yieldbirda i Starcomu, przeciera szlaki w tworzeniu rozwiązania kluczowego obecnie problemu w cyfrowym marketingu – zmian w przeglądarkach polegających na eliminacji ciasteczek 3rd party. Partnerzy przeprowadzili w październiku 2020 r. pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych w Europie skuteczną kampanię wykorzystującą do...
Trotec przedstawia nowe oprogramowanie laserowe „Trotec Ruby”
Dzięki „Ruby” praca z laserem jest prostsza i szybsza. Nowe oprogramowanie laserowe jest uruchamiane w przeglądarce internetowej i umożliwia w pełni cyfrową pracę. Trotec Ruby zostało zapropogramowane całkowicie od podstaw i oparte jest na nowoczesnej, sieciowej architekturze.
Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s
Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”.
Akcja edukacyjna Kompanii Piwowarskiej „Nie wypadaj z obiegu”
„Nie wypadaj z obiegu” to edukacyjna akcja Kompanii Piwowarskiej – największej firmy branży piwnej w Polsce. Firma przekonuje, że oddawanie butelek jest modne. Dlatego do współpracy zaprosiła magazyn GLAMOUR, modelkę Zuzę Kołodziejczyk i cenioną projektantkę – Magdę Hasiak. Efektem tej współpracy jest modna nerka, w której można nosić...
Niespełna tydzień temu marka Huawei zaprezentowała swoją najnowszą serię Mate 40, a flagowy Mate 40 Pro już został okrzyknięty nowym królem mobilnej fotografii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764