logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olympus sprzedaje dział obrazowania

  PR 29.06.2020, przeczytano 327 razy
ilustracja

Firma Olympus poinformowała dzisiaj o podpisaniu protokołu ustaleń dotyczącego zbycia swojego działu obrazowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olympus-sprzedaje-dzial-obrazowania,387597,artykul.html

Firma Olympus poinformowała o podpisaniu protokołu ustaleń dotyczącego przeniesienia swojego działu obrazowania do spółki Japan Industrial Partners Inc. (JIP).

W opinii firmy Olympus wyodrębnienie działalności dotychczasowego działu obrazowania i prowadzenie jej przez spółkę JIP spowoduje, że struktura tej wyodrębnionej jednostki biznesowej będzie bardziej zwarta, efektywna i elastyczna, przez co powstaną najlepsze warunki do jej samowystarczalnego, stabilnego wzrostu oraz do kreowania wartości dla użytkowników produktów.

Pełna treść informacji dla prasy oraz dane kontaktowe są dostępne pod poniższym linkiem, który prowadzi do serwisu internetowego Olympus Corporation.

Źródło: Olympus

www.olympus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
Covid-19 a zmiany w zachowaniach konsumentów
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764