logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olympus: Bonus za zakup aparatów OM-D i obiektywów M.Zuiko

  PR 04.05.2016, przeczytano 856 razy
ilustracjastrzałka

W ramach letniej promocji przygotowanej przez firmę Olympus obowiązującej między 2 maja 2016 r., a 31 maja 2016 r. zakup produktów objętych ofertą premiowany jest bonusem w wysokości nawet do 3140 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olympus%3A-bonus-za-zakup-aparatow-om-d-i-obiektywow-m.zuiko,28426,artykul.html

LETNIĄ OFERTĄ objęte są aparaty OM-D E-M5 Mark II, OM-D E-M10 Mark II (w różnych konfiguracjach) oraz obiektywy M.ZUIKO DIGITAL 25 mm 1:1.8, M.ZUIKO DIGITAL ED 75–300 mm 1:4.8–6.7 II, M.ZUIKO DIGITAL ED 9–18 mm 1:4.0–5.6, M.ZUIKO DIGITAL ED 14–150 mm 1:4.0–5.6 II oraz M.ZUIKO DIGITAL ED 60 mm 1:2.8 Macro.

Aby skorzystać z oferty należy zsumować bonusy i najpóźniej 30 czerwca 2016 r. wypełnić formularz na stronie www.olympus.eu/bonus.

Produkty objęte ofertą

 
OM-D E-M5 Mark II (bonus 430 zł): wysokiej klasy aparat dla Kreatywnych Entuzjastów. Wyposażony w rewolucyjną, 5-osiową stabilizację obrazu, która kompensuje wszelkie rozmycia i gwarantuje doskonałą jakość zdjęć oraz filmów bez konieczności korzystania ze statywu nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.

OM-D E-M10 Mark II
(bonus 430 zł): waży zaledwie 390 g (sam korpus) i jest najlżejszym aparatem w swojej klasie. Został wyposażony w niezliczoną liczbę funkcji, które pozwalają fotografowi wyrazić swoją kreatywność w każdej sytuacji.

M.ZUIKO DIGITAL 25 mm 1:1.8 z osłoną przeciwsłoneczną (bonus 320 zł): stałoogniskowy obiektyw klasy premium z ultrajasną przysłoną 1.8 do niezwykłych zdjęć w słabszych warunkach oświetleniowych, dający pełną kontrolę nad głębią ostrości. Oferuje piękny bokeh oraz ogromne możliwości przy zdjęciach z małej odległości. Posiada pole widzenia podobne do pola widzenia ludzkiego oka. Odpowiednik 35 mm: 50 mm.

M.ZUIKO DIGITAL ED 75–300 mm 1:4.8–6.7 II
(bonus 430 zł): superteleobiektyw zoom, który pozwala przybliżyć oddalone obiekty. Zaskakująco kompaktowy, wyposażony w cichy autofokus z funkcją szybkiego ustawiania ostrości. Odpowiednik 35 mm: 150–600 mm.

M.ZUIKO DIGITAL ED 9–18 mm 1:4.0–5.6 (bonus 550 zł): ten ultraszerokokątny obiektyw z ekstremalnie szybkim AF ma tylko 49 mm i waży zaledwie 155 g. Odpowiednik 35 mm: 18–38 mm.

M.ZUIKO DIGITAL ED 14–150 mm 1:4.0–5.6 II (bonus 550 zł): zoom z 10,7-krotnym powiększeniem. Odporny na kurz, mróz i zachlapania — idealna propozycja dla fotografów szukających wytrzymałego, uniwersalnego obiektywu. Odpowiednik 35 mm: 28–300 mm.

M.ZUIKO DIGITAL ED 60 mm 1:2.8 Macro (bonus 430 zł): precyzyjny obiektyw makro; ostre zdjęcia zrobione z odległości zaledwie 19 cm,  doskonałe rezultaty aż do nieskończoności. Wyposażony w wewnętrzny system ustawiania ostrości oparty na pływających soczewkach. Jasna przysłona 2.8 pozwalająca na kreatywne wykorzystanie głębi ostrości. Odpowiednik 35 mm: 120 mm.

Źródło: Olympus

www.olympus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764