logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Omega Communication nowym członkiem ZFPR

  PR 01.06.2020, przeczytano 589 razy

Agencja Omega Communication dołącza do Związku Firm Public Relations. Tym samym kolejna firma znajdzie się w gronie agencji z całej Polski, działających w ramach ZFPR na rzecz profesjonalnej praktyki PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/omega-communication-nowym-czlonkiem-zfpr,387242,artykul.html

Omega Communication świadczy usługi z zakresu public relations i komunikacji dla polskich oraz zagranicznych podmiotów na rynkach B2B, jak i B2C. Specjalizuje się w dziedzinach przemysłu, architektury i budownictwa, life science i innowacyjnych technologii. Wśród jej klientów znajdują się m.in. Autodesk, Bayer, Nestlé Polska, Siemens, Universal Robots. Omega Communication działa międzynarodowo w ramach globalnej sieci WIN PR Group. Zespół agencji posiada doświadczenie w realizacji projektów w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.

– Komunikacja, podobnie jak inne sfery biznesu, jest w okresie transformacji. Cyfryzacja, zmiany na rynku mediów, nowe narzędzia i możliwości silnie wpływają nie tylko na codzienną pracę specjalistów w branży, ale przede wszystkim na strategie komunikacji. Jako agencja chcemy brać udział w kreowaniu naszego rynku i jesteśmy przekonani, że praca w ramach ZFPR to ważny krok na tej drodze – mówi Dorota Sapija, dyrektor zarządzający Omega Communication.

- Związek z zadowoleniem wita na pokładzie firmę PR z 18-sto letnim doświadczeniem na rynku profesjonalnej komunikacji - mówi Adam Jarosz, prezes ZFPR. - Kierownictwo i zespół Omega Communication podzielają priorytety wyznaczone przez naszą organizację, także te związane z budowaniem wartości PR, co obecnie jest szczególnie ważne, w obliczu wyzwań, przed jakimi stają nasi klienci. Cieszę się na wspólną pracę z nową firmą członkowską Związku - dodaje.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764